Ihastus oli varattu

-varoitus

Kaikille teille jotka olette ihastuneet niin tehkää ajoissa asioille jotain.

Kävi niin että emmin liikaa ihastukseni kanssa ja hän on nyt varattu.
Ei ole ollut kuitenkaan todennäköisesti kauan aikaa.

Harmittelen että jos olisi toiminut aiemmin niin hän saattaisi olla nyt minun... :(

On tyhmää olla pelkuri.

8

1620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja saman kokenut

Pitkään oli mies sinkkuna, mutta itte jahkailin ja jahkailin, vaikka olin todella ihastunut. En uskaltanut tarpeeksi ja mites kävi. Mies on nyt varattu ja näyttää onnellisesti olevankin. Mutta mun on pakko ajatella, ettei se ollut tarkoitettu mulle. Uskon siihen, että sit kun se ns. oikea astuu kuvioihin ei jahkaile vaan uskaltaa ja toimii ja tutustuu. Pitäis vaan rennosti mennä ja tulla ja tutustua uusiin ihmisiin sen kummemmin ajattelematta, että tää on jotain vakavaa. Mutta ei ne miehet vuosi tolkulla jaksa odottaa, jos asiat ei etene. Miehet tarvii selvän vihjeen siitä, et nainen on kiinnostunut... niin se vaan näyttää olevan. Se voi olla vaikka pitkä katse ja jutustelu niitä näitä...

• -varoitus

"Mutta mun on pakko ajatella, ettei se ollut tarkoitettu mulle. Uskon siihen, että sit kun se ns. oikea astuu kuvioihin ei jahkaile vaan uskaltaa ja toimii ja tutustuu. Pitäis vaan rennosti mennä ja tulla ja tutustua uusiin ihmisiin sen kummemmin ajattelematta, että tää on jotain vakavaa."

Noin sitä yrittää ajatella muttei se välttämättä auta kun ei ole välttämättä tottakaan.
        En ottanut häntä juuri tarpeeksi vakavasti kun ajattelin että hän on jo varattu tai ei voisi olla kiinnostunut.

"Miehet tarvii selvän vihjeen siitä, et nainen on kiinnostunut... niin se vaan näyttää olevan. Se voi olla vaikka pitkä katse ja jutustelu niitä näitä..."
        Noin se on ja kun en itse sellaista selvää merkkiä saanut tältä naiselta niin ajattelin aiemmin ettei siinä ollut sen enempää.

Nyt menen sänkyn alle hetkeksi huutamaan.

• olisinpa se

Mistäpäin ja onko n vai m? Oletko varma ettei ole liian myöhäistä? Ehkä hän odotti aikansa ja luovutti kun et toiminut.

• -varoitus

Olen mies ja en taida viitsiä sanoa tuntomerkkejä. Typerää edes tänne kirjoitella mitään.
        Tuo "ehkä hän odotti aikansa..." ei juuri nyt auta yhtään pääsemään tästä yli. Itseasiassa helpottaisi jos tietäisi ettei hän ollut kiinnostunut kun nyt ei enää mahda mitään.

Sitä vain oli kaikkea muuta mielessä ja ajattelin hänen olevan varattu jo aiemmin. Sitten tajusin yhtäkkiä että tuntemukset joita oli kerääntynyt vähitellen olivat ihastumista. Tuli kuin hiipimällä.

Minkäs teet, kun sitä on tyhmä niin sitä on sitten kunnolla tyhmä.

Siinä hyvä varoitus kaikille niin miehelle kuin naisille. Toimikaa.

• olisinpa....
        -varoitus kirjoitti:

Olen mies ja en taida viitsiä sanoa tuntomerkkejä. Typerää edes tänne kirjoitella mitään.
        Tuo "ehkä hän odotti aikansa..." ei juuri nyt auta yhtään pääsemään tästä yli. Itseasiassa helpottaisi jos tietäisi ettei hän ollut kiinnostunut kun nyt ei enää mahda mitään.

Sitä vain oli kaikkea muuta mielessä ja ajattelin hänen olevan varattu jo aiemmin. Sitten tajusin yhtäkkiä että tuntemukset joita oli kerääntynyt vähitellen olivat ihastumista. Tuli kuin hiipimällä.

Minkäs teet, kun sitä on tyhmä niin sitä on sitten kunnolla tyhmä.

Siinä hyvä varoitus kaikille niin miehelle kuin naisille. Toimikaa.

siispä soita hänelle heti

• kuivilla susta

tää on nyt aika vanha juttu tässä. mutta itsekkin sitä on tullut ihastuttua varattuun, joka oli sinkku ja näki kuinka se ystävysty minun hyvän kaverin kanssa, joka tiesi ihastuksestani :( sitte ne vaan meni yhteen.. kaduttaa ihan liikaa nyt jälkeenpäin koska se tunne on ainutlaatusen vahva!

• 8+9

Normimeininki. Oiskohan nyt olleet jopa viimeiset 5-6 ihastusta jotka sitten tavalla tai paljastuivat varatuiksi. Pahoin pelkään että niin on käymässä taas jopa tän nykyisenkin keissin kanssa, vähän sellaisia merkkejä ollut jo ilmassa..

• odottajainen

Joo, kyllä jos tässä vielä toinen vuosi vierähtää, niin uskoisin ettei hän enää ole vapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe