En ole kärsinyt koskaan finneistä. Muutaman vuoden aikana on pakaroihini ilmestynyt punaisia näppyjä, paukamia, joissa ei ole kuitenkaan tyypillistä puristettavaa valkoista talia. Näpyt ja paukamat ovat kutiavia ja osa kipeitä. Kun paukama ajan myötä häipyy, jäljelle jää sinertävänpunainen jälki. Todella rumia ja vaivaavat. Käytän vain puuvillaisia pikkuhousuja, ettei tulisi ns. hautomisesta, ei vain silti auta. Onko kellään tietoa mistä voisi johtua ja miten niitä pitäisi hoitaa?
näpyt, paukamat pakaroissa
2
1759
Vastaukset
- saippuli
mitenköhän suolasaippua vaikuttaisi, voisit kokeilla.
- inhottavavaiva
Minulla ainakin on auttanut pakaroihin säännöllinen kuorinta ja naamion käyttö (1-2 krt/vko) sekä päivittäinen pesu sekaihon puhdistustuotteella, kasvovedellä ja Brevoxyl merkkisen aknevoiteen käyttö. Pointti onkin siinä että huoltaa ihoa säännöllisesti kuten kasvoissakin, itse käytin aluksi pelkkää pesua sekä aknevoidetta, parani hieman 2kk aikana, mutta kun lisäsin kuorinnan ja naamion, olen saanut parempia todella hyviä tuloksia jo kk aikana! Enää märkiviä näppyjä ei ole ollenkaan ja punoittavat näpytkin ovat kohta historiaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762