Ehdotukseni Reisjärven ns .kristillisen kansanopiston kutsumanimeksi:
TYLYPAHKA
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tylypahka
Reisjärven "Tylypahka"
10
356
Vastaukset
...On hyväntahtoinen ja leikkimielinen ;)
Tylypahkan motto on "Draco dormiens nunquam titillandus", joka on latinaa ja tarkoittaa "Älä kutita nukkuvaa lohikäärmettä".
Voisiko osuvampaa mottoa ollakaan? Eli: Älä kutita nukkuvaa SRK-lohikäärmettä- Kaupunkilaistyttö.
Nukkuminen on aivan tietoisesti harkittua vaikenemispolitiikkaa. SRK ei alennu vastaamaan JULKISESTI mistään organisaationsa asioista. Se olisi pyhäinhäväistystä ja "Jumalan perheväen" likapyykin pesua väärällä foorumilla.
Sisäistäkään pyykinpesua ei ole.
Tällä hetkellä taktiikkana on vaieta asiat kuoliaaksi ja toivoa, että häly yksittäisten epäkohtien ympärillä pikkuhiljaa laantuisi itsestään.
Sitä paitsi voi aina vedota Raamattuun ja siihen, että näin on aina ollut, että elävää kristillisyyttä vainotaan.
Vaino tulee sekä liikkeen ulkopuolelta että raittiista opista pois poikenneitten ihmisten taholta SRK:n ja muun virallisen vl-opin mukaan. Kaupunkilaistyttö. kirjoitti:
Nukkuminen on aivan tietoisesti harkittua vaikenemispolitiikkaa. SRK ei alennu vastaamaan JULKISESTI mistään organisaationsa asioista. Se olisi pyhäinhäväistystä ja "Jumalan perheväen" likapyykin pesua väärällä foorumilla.
Sisäistäkään pyykinpesua ei ole.
Tällä hetkellä taktiikkana on vaieta asiat kuoliaaksi ja toivoa, että häly yksittäisten epäkohtien ympärillä pikkuhiljaa laantuisi itsestään.
Sitä paitsi voi aina vedota Raamattuun ja siihen, että näin on aina ollut, että elävää kristillisyyttä vainotaan.
Vaino tulee sekä liikkeen ulkopuolelta että raittiista opista pois poikenneitten ihmisten taholta SRK:n ja muun virallisen vl-opin mukaan.SRK:lla vain sanelua, ei keskustelua.
- ertkl
Suoraan katolisten protestanttisuuden vastustamiseurasta, jonka johtaja nykyinen paavi on! Maltan ritarikunta on toimitusministerinä tuossa asiassa!
- 14+2
Kerro suomeksi
- avakas
Sopiva nimi ...
Mukavaa nähdä että sinäkin olet palannut palstalle. Liekö alkoholilla osuutta tapahtuneeseen? ;)
- avakas
Devoit kirjoitti:
Mukavaa nähdä että sinäkin olet palannut palstalle. Liekö alkoholilla osuutta tapahtuneeseen? ;)
En tosiaankaan tiedä sanoa ; etkö itse muista vai oliko muisti vek.....
avakas kirjoitti:
En tosiaankaan tiedä sanoa ; etkö itse muista vai oliko muisti vek.....
Olet siis viskeissäsi? :)
- Reisilihas-
opisto sopisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632