ANTTI TUISKU...

njth10

Vaikka tämä keskustelu on Hanna Pakariselle mutta minun on aivan pakko kertoa yksi juuttu.Antti Tuiskun kappale:En halua tietää kuulostaai ihan samalta kuin Justin Timberlaken kappaleelta:Cry me a river!!Antti Tuisku on matkija!!!!!!!!!

18

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna jyrää...

      Antti ei kyllä nyt millään lailla kuulu tänne. Ja muuten, kuinka sä voit edes kutsuu jotain matkijaks? Ei Antti niitä biisejä ite tee (ainakaan vielä).

    • oij voii

      Kyllä se tekee...Tuo "en halua tietää" On tehny antti yhteis työssä sen popstarista tutuks tulleen JONNAN kanssa...Ja se biisi on saman tyylistä musaa jonnan kanssa :)

    • ;;;;;)))))

      ketä paljoo kiinnostaa?
      musta se on paras biisi jonka oon kuullut???????!!!!!

      menkää haukkuun jotain muita kuin anttia???!!!

      niin joo ookkoos kuuro kun näytä tajuuvan!!!!!!!??????

      • ....

        no eipä se puppeli parempaankaan pysty kun matkimiseen ja kuka nyt haluais jonkun antti tuiskun biisien tekemiseen tuhlata paljon aikaansa.. joten pakko kai se on matkia..


      • Sirppa
        .... kirjoitti:

        no eipä se puppeli parempaankaan pysty kun matkimiseen ja kuka nyt haluais jonkun antti tuiskun biisien tekemiseen tuhlata paljon aikaansa.. joten pakko kai se on matkia..

        Suomessa on se vikana että levy-yhtiöt ei osaa hankkii KUNNON laulajia,vaan sellasia kimittäjiä,kuten esim. antti tuisku!Antti pärjäs IDOLS:issa vaan ulkonäkönsä takia,ja sen suurin osa faneistaki on kiljuvia pikkutyttöjä!Suomessa on muutenki yli surkeita laulajia,kuten SUURENA esimerkkinä PMMP!!!!Ja moni moni muu!LEVY-YHTIÖT HUOM:kaivakaa vaikkunne korvista pois,ja hankkikaa KUNNON laulajia!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Tyttö joka,rakastaa Anttia

        Miustakin se on ihan sairaan hyvä biisi ja Antti vaan halus tehä sellasen biisin,kun teki!!
        Ei se ketään matkinut!!!
        Antti tuiskuttaa ihan sairaan paljon,joten lopettakaa toi haukkuminen!
        Työ jotka haukutte taidatte olla vaan kateellisii,kun ette ite oo noin suosoittuja!!!
        Ottaako päähän,kun Antti on paras ja sexsy??


      • juu
        .... kirjoitti:

        no eipä se puppeli parempaankaan pysty kun matkimiseen ja kuka nyt haluais jonkun antti tuiskun biisien tekemiseen tuhlata paljon aikaansa.. joten pakko kai se on matkia..

        antti on perseestä


    • Antti fani ja suuri sellainen

      Antti ei totta vie oo matkija!!!!!Antti on koko maailman paras mieslaulaja vaikka kaikki eivät sitä mieltä olekkaan.Antti on söpö ja osaa laulaa

      • minä

        Mikä ihmeen mieslaula Ruiskun Antti muka on?????????????


      • Zip

        Vai mieslaulaja? Hah, sehän kuulostaakin enemmän naiselta ku mieheltä!


    • Zip

      Antti ei osaa laulaa yhtään. Sen vinkuminen saa minut oksentamaan. Kappale oli tosiaankin oli kopio jostain.

      • ....

        ei se naiseltakaan kuullosta vaan kakaralta.
        tässä on meillä uusi lapsitähti antti tuitku huitku..


      • Zip
        .... kirjoitti:

        ei se naiseltakaan kuullosta vaan kakaralta.
        tässä on meillä uusi lapsitähti antti tuitku huitku..

        Hmph, olimpas typerä! Penskan äänihän sillä on eikä naisen.


      • ulpukka

        Minustakin se Antti Tuiskun kappale on aivan järkkyttävä. Se oikein yrittää olla joku Justin Timberlake. Se alku kuulostaa minustakin ihan Cry Me a Riveriltä. Noh, ehkä se yrittää olla joku "suomen oma Justin".. yrittääköön rauhassa.
        Mutta ite en tykkää yhtään. Koska sen äänikin kuulostaa ihan naisen ja pikkulapsen sekotuksella. Muutenkaan en tykkää "naukuvista" laulajista.
        Mutta kiva jos joku tykkää "suomen Justinista".


    • Hens

      en halua tietää ei kyllä kuulosta miltää surkealta Justin Timberlaken laululta vaa on hyvä biisi ja Antti ei matki ketää

      • Gwen

        Te antin musasta dikkaavat taidatte olla oikeasti niitä 13vuotiaita.
        Ei ihmekkään, ku se pääs niinki pitkälle idolsissa, ku äänestitte äitin ja isin kännykällä, että tuli miljoonan laskut.


      • Sureiko
        Gwen kirjoitti:

        Te antin musasta dikkaavat taidatte olla oikeasti niitä 13vuotiaita.
        Ei ihmekkään, ku se pääs niinki pitkälle idolsissa, ku äänestitte äitin ja isin kännykällä, että tuli miljoonan laskut.

        Juh, Antti on ihan söpö mutta laulaa se ei osaa... Mie itse kun kuulin tuon En Halua Tietää-kipaleen ekan kerran, niin luulin ett' siinä laulaa joku keski-ikäinen naislaulaja xDD


    • ANTTIANTTIANTTI

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe