Hei!
Jos sinulla on ylimääräistä rahaa sijoitettavaksi, lainaa se minulle!
Olen 20 vuotias työssäkäyvä opiskelija, tarvitsisin tosiaan tuon 2000€ lainaa, maksan sen takaisin 15.5.2010 mennessä 10% korolla. Nämä ehdot ovat neuvoteltavissa! Ota yhteyttä latexi(at)gmail.com niin keskustellaan tarkemmin!
-Lauri
Sijoituskohde 2000€
4
767
Vastaukset
- en ole tyhmä
PerusteluT
Minä en voi lainata kyllä tuntemalle toivottavasti ei kukaan muukaan täällä!.
Mutta kysy sukulaisilta, kummilta, kaimalta, opettajiltasi naapureilta, tyttöystävältä, tai hänen vanhelmmiltaan,tuttavilta tai joltain muulta henkilöltä joka sinut tuntee. (Sitten kauppiaalta ja pankinjohtajalta)
Jos sinulla on pankkisude edes jotenkin kunnossa saat lainaan sieltä edullisemmin kuin 10% vuotuisella korolla.- melkeinATEISTI
Jos tilanteesi on tosiaan tuo, etkä ole vielä kirkon apua käyttänyt!
Muistaakseni siellä on max 2000 € kun sieltä voi saada! Ilmeisesti taloudellinen tilasi selvitetään ensin.
HUOM 2 tuh. € VAIKKA ET Kirkkoon kuuluisikaan. - melkeinAteisti
melkeinATEISTI kirjoitti:
Jos tilanteesi on tosiaan tuo, etkä ole vielä kirkon apua käyttänyt!
Muistaakseni siellä on max 2000 € kun sieltä voi saada! Ilmeisesti taloudellinen tilasi selvitetään ensin.
HUOM 2 tuh. € VAIKKA ET Kirkkoon kuuluisikaan.Painovirhe, kun en osaa latinaa se on diakoni
Yritellä vikitellä kunnolla, antaa nti ehkä omistaankin.
- iskäsi ikäinnen
hei kaveri, älä aivan kaikilta ota,
sinä voit olla hankala mutta niin voi vastapuolikin,
parikymppiseltä sen aina saa ennemmin tai myöhemmin,
jos ei nyt aivan elämäänsä halua pilata,
sillä aina on puhelimien nauhoitukset, vaikak ilman paperia saisit, silti se on velka kaikilta ehdoiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511