Käykäähän lukemassa nämä sivut niin saattaapa alkaa pelottaa.
http://www.realt5000.com.ua/news/utf/fi/1154223/
Sikainfulensa
12
348
Vastaukset
- Kuotta
Paniikki voi nousta muutenkin hysteerisillä:
http://www.iltasanomat.fi/- voihan pas
Poistan varmistimen kun tulee uutisia Ukrainasta ja mainitaan Jutsenko.
- Kuotta
voihan pas kirjoitti:
Poistan varmistimen kun tulee uutisia Ukrainasta ja mainitaan Jutsenko.
Varo täräyttämästä sitä postinjakajaa aamulla ..heh heh
- tiinatitityy
turhaa paniikkia lietsoo kaikki
tiinatitityy kirjoitti:
turhaa paniikkia lietsoo kaikki
Käväisin pyrkimässä saamaan ton "SIJALLE "kuuluvan rokotteen mutta se loppu juuri kävin sitten pari kertaa uudelleen niin lappu oli ovella.
Tiedustelian asiaa ministeriöstä puhelimella ja vastaus oli kunnat hoitavat asian,Tiedustelin asiaa sitten kirjallisesti ja näin IO soitti ja sain vastauksen joka oli hieman poikkeava ministeriön vastauksesta.
Sanoin IO että lähden matkalle ja sen vuoksi olisin ottanut rokotteen niinpä minulle sitten soitettiin nyt olisi yksi annos jäljellä sanoin vastaavalle rokottajalle se on nyt myöhäistä olen jo noin 500km päässä jotta kyllä viestit meni perille mutta missä oli korvat.MK- Kuotta
markkukorpinen kirjoitti:
Käväisin pyrkimässä saamaan ton "SIJALLE "kuuluvan rokotteen mutta se loppu juuri kävin sitten pari kertaa uudelleen niin lappu oli ovella.
Tiedustelian asiaa ministeriöstä puhelimella ja vastaus oli kunnat hoitavat asian,Tiedustelin asiaa sitten kirjallisesti ja näin IO soitti ja sain vastauksen joka oli hieman poikkeava ministeriön vastauksesta.
Sanoin IO että lähden matkalle ja sen vuoksi olisin ottanut rokotteen niinpä minulle sitten soitettiin nyt olisi yksi annos jäljellä sanoin vastaavalle rokottajalle se on nyt myöhäistä olen jo noin 500km päässä jotta kyllä viestit meni perille mutta missä oli korvat.MKSaanen tiedustella sitä että etkö Markku tiennyt että tänään ja huomenna on ne riskiryhmien rokotukset!
- rskiryhmässä?
Kuotta kirjoitti:
Saanen tiedustella sitä että etkö Markku tiennyt että tänään ja huomenna on ne riskiryhmien rokotukset!
Ihanko oikeasti vaiko vaan omasta mielestään?
Kuulehan MK!
Voisikohan sinun omilla tekemisilläsi olla jonkinlainen yhteys saamasi kohtelun kanssa?
Oletko koskaan pohtinut moista asiaa? - oppipoika 2
Sanoin IO että lähden matkalle ja sen vuoksi olisin ottanut rokotteen niinpä minulle sitten soitettiin nyt olisi yksi annos jäljellä sanoin vastaavalle rokottajalle se on nyt myöhäistä olen jo noin 500km päässä jotta kyllä viestit meni perille mutta missä oli korvat.MKNäihän se on nykyään. Pakataan matkalaukku ja sitten tulee mieleen, ett joo se rokotehan pitää saaha. Kipin kapin terkkariin ja senjälkeen onkin aikaa soitella ympäri Suomea. Just, näihän ne asiat hoituu. Oishan tuossa voinut kysellä sen rokotteen perään jon vaikka viikko sitten.
Kuotta kirjoitti:
Saanen tiedustella sitä että etkö Markku tiennyt että tänään ja huomenna on ne riskiryhmien rokotukset!
Niinkuin olen maininnut nuo rokotteet oli silloin aina loppuneet ensin K kohdalla jo puolelta päivin ensin kävin laprassa jonottamassa sitten taas oli käydessäni lappu luukulla ei rokotetta.
On tietysti niin,että aina roiskuu kun rapataan mutta lain mukaan minullakin on oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun sitä se ei ole aina ollut kun olen kotiin saanut kirjeitä ao henkilöltä aikanaan ja jäin hoitoa vaille vaikka veroni maksan Lieksaan joten hyvin tuttu oli tuo rskiryhmässä kirjoitustyyli.
Olen selkeästi siihen ryhmään kuuluva luettelematta sairauksiani.
Joten vastaan myös oppipojalle lue uudelleen aikaisempi kirjoitukseni Menin aikanaan en saanut rokotetta pyysin ilmoittamaan jos on mahdollista saada rokote ennen matkaa mutta niin kävi,että ehdin matkalle kun minulle jopa ystävällisesti soitettiin nyt olisi yksi rokote jäänyt joten sanoin kai sille on ottaja.
Mutta vuosi on kulunut ja tänään olin läänin tarkastajan lakimiehen kanssa yhteydessä koska olen kysynyt onko kaikki aikaisemmin mennyt lakien ja asetusten mukaan koska jopa kirjalliseen tiedusteluuni pyyntöön ei vastattu eikä tuloksista saanut tietoa moneen kuukauteen niin sellainen toiminta jopa minun käytävällä makuuttaminen katsottiin aikaisemmin ettei käytävä ole hoitopaikka.Hyvä ystävä en halua mitään etuoikeuksia vaan sitä että minullakin olisi ihmisarvo,
Olen nyt kuitenkin elämääni jatkanut monien vaikeuksien jälkeen ja helpoin ei liene sellainen töppäys kun puudutusainetta pumpattiin elimistöön että sydän pysähty pari kertaa ja leikkaus keskeyty.Markku Korpinenoppipoika 2 kirjoitti:
Näihän se on nykyään. Pakataan matkalaukku ja sitten tulee mieleen, ett joo se rokotehan pitää saaha. Kipin kapin terkkariin ja senjälkeen onkin aikaa soitella ympäri Suomea. Just, näihän ne asiat hoituu. Oishan tuossa voinut kysellä sen rokotteen perään jon vaikka viikko sitten.
Tänään siis asia hoitu ja jonoja ei ollut ja akkoja tupa täynä ajattelivat kai jos rupian hillumaan.No ei mulla ollu taskuissa kentinkiä ja tuo vanha taskukello on seinällä, joka oli isältä jäänyt aikanaan roikkumaan piikkilankaan kun vanja antoi kyytiä panoksella, mutta mestaripainija oli nopea kerkis hyppäämään lähteen silmään niin edes henki säily.
Muuten on sitten kotona helavyö ja pari puukkoa vierekkäin, toisella pistetähä ja toisella isketähä seinähä siksi aikaa kun kirvestä haetaha.( Muuten tuo puku maksaa 3800e)
Mutta en oo tapoonani pitänyt sellaasta asiaa parempi on kun ruma ja kauhia ääni.
viäläkö ku haisoo pahalle niin karhuki pelekää,ainakin niin kävi aurausviittoja laittaes taannoin.MK- Kuotta
Tänään siis asia hoitu ja jonoja ei ollut ja akkoja tupa täynä ajattelivat kai jos rupian hillumaan.No ei mulla ollu taskuissa kentinkiä ja tuo vanha taskukello on seinällä, joka oli isältä jäänyt aikanaan roikkumaan piikkilankaan kun vanja antoi kyytiä panoksella, mutta mestaripainija oli nopea kerkis hyppäämään lähteen silmään niin edes henki säily.
Muuten on sitten kotona helavyö ja pari puukkoa vierekkäin, toisella pistetähä ja toisella isketähä seinähä siksi aikaa kun kirvestä haetaha.( Muuten tuo puku maksaa 3800e)
Mutta en oo tapoonani pitänyt sellaasta asiaa parempi on kun ruma ja kauhia ääni.
viäläkö ku haisoo pahalle niin karhuki pelekää,ainakin niin kävi aurausviittoja laittaes taannoin.MKka niin..
Pelottelivat, jotta muka rokotteesta tulisi kuumetta, käsivarsikipuja, piänsärkyjä ym mutta eipäs tuo tiennä meikeläinen mittää. Ee etes käsi arkiintunu!
Aikoinaan oli Lieksassa eräs kauppias, joka kysyi aina lihatiskillä, asiakkaan valkatessa paistilihoja että : Pannaankos sikkoo!
No.. kerran oli tullut lihatiskille hieman yksinkertainen poikamies ja kauppias ,tapansa mukaan kysyi, että pannaankos sikkoo!
Poikamies oli siinä samassa vetänyt housunsa alas ja huutanut kovalla äänellä että: Pannaan vaen! Kuotta kirjoitti:
ka niin..
Pelottelivat, jotta muka rokotteesta tulisi kuumetta, käsivarsikipuja, piänsärkyjä ym mutta eipäs tuo tiennä meikeläinen mittää. Ee etes käsi arkiintunu!
Aikoinaan oli Lieksassa eräs kauppias, joka kysyi aina lihatiskillä, asiakkaan valkatessa paistilihoja että : Pannaankos sikkoo!
No.. kerran oli tullut lihatiskille hieman yksinkertainen poikamies ja kauppias ,tapansa mukaan kysyi, että pannaankos sikkoo!
Poikamies oli siinä samassa vetänyt housunsa alas ja huutanut kovalla äänellä että: Pannaan vaen!Hieman tuntuu ja sanoivat tökkääjät ,jotta tarviit sitten kädestä pitelijät jos mikkiin laulelet harvoompa oon niin hellä,että toimisin sillä tavalla kun ei ollut tuota mikin pitelijää aikaisemminkaan jotta voisi sitten pukua laitta päälle, kuin näin canarialla samaisessa laulussa toisen mikin pitelijän päällä hiemän jopa väljänä oliko sitten sattuma mutta olinko värisokea tai tunteessa mutta kuienkin aina hellyyttä vailla.
On kuule kuotta mullakin noita poikamies ja mies vitsiä, jotta se olisi oma sektori mutta mikä se oli sitten se sopivan kokoinen pala metrilenkkiä, kauppias antoo akka ihminen takaasi ja siskooni ei kai myöskään ollu ujompi joka tarinan kerto mutta sen jälkehen löyty mitta.olisko se ollu pari metri lenkkiä jota kaljapuloa juodessa ei mies höpöttäessä jaksanut syödä kaupassa istuessa ennen aikaan.Mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751