Kiusa se on pienikin:)

Punanenä

Teinpä tässä viikonloppuna naapuri hirviseurueelle pienen källin. Olen jo useampana viikonloppuna kironnut mielessäni kun naapuri porukka täällä etelässä käyttää samaa kanavaa kun me. Tosin kanavat on pyritty jakamaan niin että lähialueet ei olisi päällekkäin. Silti naapuri on samalla kanavalla. Ikävä vaan kuunnella kun omalla porukalla on tilannetta päällä kun naapurin supi haukut tiedotetaan yhtäaikaa. (oma) hirviä on tulossa sinne ja sinne.. (naapuri) sssssshhhhhrrrrrrkahinaasuhinaa joo nyt se haukkuu supia kannon alle. (oma) nyt tarkkana siellä tiellä elukat on kohta hollilla. (naapuri)sssshhhhhrrrrkahinaasuhinaa joo eiköhän pureta passit ja sssssshhhhhhsuhinaa peuroja shhhhhrrrrrrr tieltä yli shhhhhhkahinaaa kodalle makkaran paistoon shhhhhhh.
Että näin suurin piirtein. Jostain syystä korvakuuloke ottaa sen tangentin painamisen kahinan naapurista kovempana ja korvia särkevänä voluumesta huolimatta ja jos liian hiljaiselle laittaa hukkuu oman porukan puheäänet.
No siinä illan jo hämärtyessä ajelin naapurin rajalle ja tuumasin radiopuhelimeen ette "juu en ihan ehtiny eteen. Kerkesi juuri menemään naapurin puolelle rajalta yli. Ainakin 12 piikkiä laskin. Todella komea sonni oli perkele"
Kotio ajellessa oli raja hyvin passattuna ja autoa parkissa ja punaisia takkia pilkisti joka tornissa ja mettän laidassa ja linjoilla oli hyvinkin hiljaista. Saunan löylyillä istuskellessa olikin hauska tuumia että jokohan ne on naapuritkin jo luovuttanu vai vieläkö "iso" odotuttaa peltojen laidoilla:)
Juu mutta kannattaa sopia naapureiden kanssa kuitenkin omat kanavat. Paljon miellyttävämpää niin. Hyvät on meillä naapuriporukat että välilöissä ei ole moittimista. Joskus vaan pikku pirunkuri on hauskaa seurattavaa:)

3

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjoisen metsästäjä

Puhelinta metsällä käyttää?.Meillä menee koiramiehet aamulla metsään,ja illalla kertoo,jas kertoo.

• minähän olen aina sanonut, jotta vajaamieliset ja ahneet ihmisporsaat tappelevat samoista lihapaloista uljaitten petojemme kanssa. Tällainen possu on oikeasti maksimaalinen velliperse esim. ylvääseen suteen verrattuna. Viinan voimalla ja ylivoimaisella aseella toimien kuitenkin järjen sumentuneena halutaan saada lihaa. Jos minä saisin päättää, niin toivoisin hirvittävän monen "paholaissepesuden" saavan maistavan mahdollisimman paljon tuollaista ihmispossulihaa. Raateluhammas on ihan eri asia kuin jokin pyssy. Nämä paukuttelijapojat saavatkin yleensä massunsa täyteen makkarin hampurilaisia ahmiessa ja joskus jopa sikanautaa syödessä. Sitten päissään lähdetään muka jahtiin ja itku tulee heti jos vaikkapa rekku joutuu susien raatelemaksi, heh heh.

• p-touch

analyytikko sinä yrität terrorisoida,aina kun metsästäjä kirjoittaa tänne.oletko joku typerä porsas joka saa kiksejä toisten kirjoitusten haukkumisesta.kirjoittasit itse tänne joskus asiaa,mutta kun et ole vielä ikinä kirjoittanut mitään järkevää tänne.haukkunut muita ja räkyttänyt tyhjää.et tunnu kovin viisaalta ihmiseltä.ei taida olla sinulla kaikki muumit laaksossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4669
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe