Onneton rakkaus

.lkkl

Mitä tehdä tunteille jotka ovat kohdistuneet ihmiseen joka ei tunne samoin. Tunteet jäytävät sisimpää ja aiheuttavat ahdistuneisuutta..uskallusta ei ole ottaa yhteyttä.olen ymmärtänyt että hän on välinpitämätön. Tukahdutetut tunteet aiheuttavat ruumiillisia oireita..mitä tehdä?

16

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matyh

      toinen, joka tuntee samoin sinua kohtaan. Energia ja aika kuluu vain hukkaan nykytilanteessa.

      • fiodähbåpgo'xsåptifd

        ymmärsit että hän on välinpitämätön?


      • lksgädpfoihbäkö<-msd
        fiodähbåpgo'xsåptifd kirjoitti:

        ymmärsit että hän on välinpitämätön?

        Minäkin ymmärsin että hän on välinpitämätön, enkä uskalla ottaa yhteyttä. Sitkeästi vaalin kuvitelmaa, että joskus vielä... Tiedän että pitäisi siirtyä eteenpäin, mutta kun ei ole yhtään hyvää syytä siirtyä.


      • matyh
        lksgädpfoihbäkö<-msd kirjoitti:

        Minäkin ymmärsin että hän on välinpitämätön, enkä uskalla ottaa yhteyttä. Sitkeästi vaalin kuvitelmaa, että joskus vielä... Tiedän että pitäisi siirtyä eteenpäin, mutta kun ei ole yhtään hyvää syytä siirtyä.

        Muuttaisiko yhteydenotto tilannetta huonompaan suuntaan?


      • gsdkfjsöhdgsd
        matyh kirjoitti:

        Muuttaisiko yhteydenotto tilannetta huonompaan suuntaan?

        Sanoisin että ota rohkeasti yhteyttä ennemmin kuin jossittelet ja kärsit sen takia. Mutta koita olla itsevarma! "Mä en pysty elämään ilman sua" tyyppiset vuodatukset saavat kohteen todennäköisesti vain ahdistumaan. Askel kerrallaan. Rakkaus on kieltämättä siinä mielessä tuskallinen juttu, että sen muodostumisessa ei ole päätä eikä häntää. Olisi paljon helpompaa jos ihimisten olisi mahdollista rakasuta niihin, joiden seurassa todella tuntee itsensä hyväksi.


    • oivoivoi

      Tosi on että onneton rakastuminen syö miestä. Kaunis, alykäs, empaattinen ja sympaattinen ja seksikäs nainen työtoverina saa minut joka kerran sekaisin kun näen hänestä vilaustakaan. Sen jälkeen en saa unta öisin ja veriarvot menee sekaisin ja laihtumiskierre alkaa taas.

      Olen tehnyt aloitteita herrasmiesmäisesti mutta ne eivät ole johtaneet mihinkään moneen vuoteen, eikä johda ensi vuonnakaan. Kun pääsisin toiseen työpaikkaan että voisin unohtaa hänet. Nyt olemme eri aikoihin lomalla eli en näe häntä 1½ kuukauteen, jippii! Ehkä minun mielenterveyteni ja kunto kohenee kun ei tarvitse kärsiä onnettoman rakkauden takia.

      Oivoi...

    • Tarvitsisin neuvoja rakkaudessa.
      Tämä saattaa kuulostaa jälleen uudelle, typerälle teinirakkaudelle, mutta sitä se ei ole.
      Tänä kesänä kävin rippileierin ja huomasin rippileiri tapaamisissa (joita suoritetaan noin 6 ennen varsinaista leiriä), että eräs poika tuijotti minua ja hymyili minulle (tai ainakin luulen niin). En osannut suhtautua asiaan koska olin niin hämmentynyt. Pian minä aloin huomata, että pidänkin tästä pojasta.
      Minulla oli kuitenkin yksi ongelma, kun leiri itsessään alkoi, kun hän katsoi minua ja käänsin katseeni häneen päin, poika käänsi katseensa pois. näin tapahtui lähes joka päivä useampaan kertaan.
      Mutta jos puhuimme ryhmätehtävissä keskenämme hän katsoi minua suoraan silmiin ja hymyili ja oliko vain kohtalonoikku kun jouduimme melkein aina samaan ryhmään.
      Tämä käytös kuitenkin väheni loppuviikosta.
      Konfirmaatio oli alkukesästä ja nyt olen siitä asti kärsinyt pienimuotoisesta masennuksesta. Mitä minun pitäisi tehdä? Mennä juttelemaan facebookissa ja sanoa suoraan miten tunnen häntä kohtaan?
      Minua kuitenkin pelottaa, että jos saisin pakit kaikki nauraisivat minulle, jos juttu selviäisi muille?

      • lähesty-viisaasti

        Kysy siltä joskus, että lähdetäänkö pelaa jalkapalloa. Ei mitään kiirettä varmaan ole muuta kun ajatuksissasi/tunteissasi.
        Joku tekeminen yleensä on hyvä asia. Muuten tilanne jähmettyy tunnetasolla liian korkeaksi tai vaikeaksi.
        Kun on jotain tekemistä, oppii samalla tuntemaan toista, että millainen hän on.
        Voihan olla, että et tykkääkään hänestä, kun opit vähän tuntemaan.
        Kysy vaan, että mitä kuuluu ja mitä se harrastaa ja mikä siitä tulee isona, jos se ei ala kosmonautiksi jne jne.


    • helpottaa ajallaan

      Tämä on niitä ihmiskunnan ikuisuuskysymyksiä: toinen tykkää mutta toinen ei. Pitää vain yritää järkeillä jatekemistämuuta tekemistä. Eipä siitä tule mitään jos tunnen on yskipuolista.

    • Huh huh huh

      Minulla on ollut useampia onnettomia ihastumisia. Niistä kaikista on jo vuosia/vuosikymmenia aikaa. Just tarkistin netistä löytäisinkö vanhojen onnettomien ihastusteni kohteet ja kaksi löysin. Varsin se 1986 onneton ihastukseni oli lihonut ja rypistynyt aivan uskomattomasti, olin pudota tuolistani kun näin hänen kuvansa. Olipa hyvä kun en häntä saanut - en nyt kyllä ottaiskaan?
      Miten saatoin olla aikanaan ihan kipee hänestä, mihin minä mahdoin ihastua? En tajua enää - kai sitä vaan sokeutuu ja sekoaa kun ihastuu, ettei varoitussignaalit tai mikään järki pysy päässä...
      Huh huh

    • RakkausOnTuskaa

      Rakastan naista jota en voi saada. Haluaa elää yksinään. Rakastan niin että masentaa...mistään ei tule enää vain mitään. Olen ihan lukossa ja yksin.

      • Älli.tälli

        Jo olet onneton. Voi toki elää noinkin elämänsä. Jotkut rakastuvat kuninkaallisiin, jotkut filmitähtiin...elikkä korvike oikeaan rakkauteen tässä realistisessa nykyisyydessä... onnea vaan!


    • eienäänuori

      Tunteet eivät ole sotilaita. Ei toista saa kiintymään, ei tunteita voi väkisin herättää. Jos asia noin, on parasta ottaa etäisyyttä ja äänestää jaloillaan. Ajan kanssa tunteet heikkenevät.

    • Kokoa tiiviiseen pakettiin ja tarkastele sitä ulkoa päin.

    • onnellinenrakkaus

      Hyväksyt vaan elämässä sen, että voi tykätä mistä vaan mutta kaikkea ei voi saada.
      Asioita, esineitä ja ihmisiä voi ihailla vaikka läpi elämänsä, eikä se haittaa mitään.
      Ei aiheuta oireita tms. kun et anna.
      Jos taas ajattelet tyyliin " mulle kaikki heti nyt" niin varmasti kärsit aina.

      Jos ajattelee kukkaa niityllä. Se kasvaa ja on kaunis. Sitä voi ihailla päivittäin, mutta jos sen leikkaat, se loppuu. Niin kauan kun se elää niityllä, voit katsoa sitä ja ihailla. Puhua, hymyillä ja olla ystävällinen. Jopa suojella sitä ehkä(?).

    • vm41

      Jotkut alkavat "vainota" ihastustaan. Olisiko siitä apua tilanteeseesi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe