Onko SapKo Mestiksen pahin räkäpallojen kaivaja joukkue ja venyvien keltavihreiden limaklunssien suustavaluttaja, joten pitäisikö laittaa leukojen alle miehenaluille lasten kuolalaput pelien ajaksi?
http://kiekko.kaleva.fi/kiekkoal/Kiellet%E4%E4nk%F6%20j%E4%E4kiekkoilijoilta%20syljeskely%20kokonaan_820426 0
Kysymys?
6
103
Vastaukset
- Heki jyrää...
Koska se meidän HeKin onnettamat räkäkirnut. eh eh eh!
- Hirttomies
Haluja olis mutta kun ei pysty vai? Taidat olla Savonlinnasta.
- HeKi RAVistin
Hirttomies kirjoitti:
Haluja olis mutta kun ei pysty vai? Taidat olla Savonlinnasta.
Kyllä meidän HeKi on se varsinainen räkäjärrupoikien kaukalo, jossa ei pelaaminen onnistu ja häviöt maistuu kuin kuin sian ruuhikuola. OUJEEEEE, kun heinolassa on mukavaa hävitä kun leuka vuotaa ja räkä valuu suuhun kuokasta.
- Hirttomies
Aivan selvästi.
- RAVistin
Koska Hekin pelaajat istuu aina tunnetusti hävittyjen pelin jälkeen pukukopin kylpyammeessa kaikki yhdessä, joka on täytetty kurkunperän keltavihreillä sappieritteillä ja muilla poikahellyydestä tulleilla lämpimillä rakkausnesteillä heinolaiseen tyyliin:)
- Hirttomies
RAVistin kirjoitti:
Koska Hekin pelaajat istuu aina tunnetusti hävittyjen pelin jälkeen pukukopin kylpyammeessa kaikki yhdessä, joka on täytetty kurkunperän keltavihreillä sappieritteillä ja muilla poikahellyydestä tulleilla lämpimillä rakkausnesteillä heinolaiseen tyyliin:)
Viestisi kertoo Savon suurimman intohimon eli räkäjutut ovat linnan kyöpeleiden tärkeintä hupia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500