Isoa saaneet naiset

jokupojuvaan

Homman nimi olisi se, että tyttöystäväni kehui joskus saaneensa suurta penistä ja oli kuulema tuntunut hyvältä. Itselläni on vain hitusen vajaa keskimittainen kalu ja en nyt vain satu saamaan mielestäni tuota hänen kommenttiaan. Hän kyllä muuten tuntuu ihan hyvältä naiselta, mutta itsetuntoni on nyt sen verran koetuksella, että pitäisikö hänet vain päästää menemään? Pahalta se tuntuisi, mutta eikai tässä loppujen lopuksi kukaan mitään häviäisi. Ei minua vain kiinnosta tippaakaan nolata itseäni hänen nähden, koska seksuaaliset asiat ovat muutenkin minulle hieman vaikeita käsitellä.

41

13066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjfhkbjbl

      ei vain vehkeiden koot kohtaa. Mulla edellinen eukko ei kestänyt omaa 20cm munaani. Nykyinen nauttii suunnattomasti. Enempää en osaa neuvoa

      • jokupojuvaan

        Tuo on ihan 100%:sti totta. Lopetin suhteen juuri tekstiviestillä, koska olisi ollut aivan ajanhukkaa jatkaa hänen kanssaan. Saa hänkin ne nautinnot mitä minä en voi antaa.


      • penis
        jokupojuvaan kirjoitti:

        Tuo on ihan 100%:sti totta. Lopetin suhteen juuri tekstiviestillä, koska olisi ollut aivan ajanhukkaa jatkaa hänen kanssaan. Saa hänkin ne nautinnot mitä minä en voi antaa.

        kyllä huomaa että oot pienimunainen juntti


    • __Nainen__

      Itseäni iso kiihottaa enemmän kuin pieni tai keskikokoinen, mutta se lienee "makuasia" siinä kuin kaikki muutkin makuasiat, niin seksuaaliset kuin muutkin, vrt. "toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä"... Ei siitä kannata stressiä itselleen ottaa. Jokaisella on kuitenkin lupa vapaasti haaveilla ja muistella elämän miellyttäviä kokemuksiaan ilman, että kukaan muu, edes kumppani, yrittää niihin puuttua.

      • PIHVI II

        ehkä sunkin siippasi sitten sulle joskus muistaa muisteloissaan hehkuttaa sitä kireäpaikkaista kiinteää isotissistä kaunotarta jota ei voi unhoittaa..


    • Mie.....

      omasta puolestani... Älä sie ala ihteäs väheksymään kuitenkaan. On niin monta mieltä kun on ihmistäkin. Ihte olen isoa saanut (huonoa sellaista) ja enpä takaisin ottais nykyiseen varrattuna :) Jos osaat käyttää kaluas ja kaikkea muuta (kehon kieltä), pärjäät varmasti. Opettele tuntemaan naisesi oikeasti. Seksi ei mielestäni ole vain akti vaan paljon muutakin ja se muu täytyy kyllä opetella. On siullakin varmaan jokin fantasia...et ehkä ole kertonut siitä kenellekään, mutta kuitenkin jokin lienee..? En jaksa uskoa että naisesi siuta sen vuoksi hylkää tai jättää, että siun kalus pieni olisi... kyllä eroon vaikuttaa ihan toiset asiat. Asiasta kyllä kannattaa puhua ja sen puhumisenkin voi opetella. Huono on toisen ihmisen tietää mitä siun ajatuksissa liikkuu jos et puhu.. Otapas ihteä "niskasta kiinni" ja näytä naiselles, etä olet MIES!! :)

      • jokupojuvaan

        "Jokaisella on kuitenkin lupa vapaasti haaveilla ja muistella elämän miellyttäviä kokemuksiaan ilman, että kukaan muu, edes kumppani, yrittää niihin puuttua."

        ^Ymmärrän kyllä, mutta en valitettavasti kestänyt ajatusta että olisin hänelle riittämätön.

        Minä tein jo valintani, mutta pitää ehkä kokeilla noita teidän ohjeita seuraavissa tulevissa suhteissa. Olen sen verran perfektionisti, että en voisi ikinä kuvitella olevani naiselleni etenkään seksissä huonompi kuin jokin toinen mies. Näin on vain nyt parempi ettei hänen tarvitse jumittaa minun kanssani. Jos hän haluaa isoa penistä niin hänen pitää sitä saada, mutta minä en voi sitä hänelle tarjota enkä periaatteiteni takia suostu ns. "avoimempaan" parisuhteeseen missä hän saisi vapaasti juosta isomunaisempien miesten perässä.
        Olen kai parisuhteissa hieman vanhanaikaisempi.


      • voi elämän kevät
        jokupojuvaan kirjoitti:

        "Jokaisella on kuitenkin lupa vapaasti haaveilla ja muistella elämän miellyttäviä kokemuksiaan ilman, että kukaan muu, edes kumppani, yrittää niihin puuttua."

        ^Ymmärrän kyllä, mutta en valitettavasti kestänyt ajatusta että olisin hänelle riittämätön.

        Minä tein jo valintani, mutta pitää ehkä kokeilla noita teidän ohjeita seuraavissa tulevissa suhteissa. Olen sen verran perfektionisti, että en voisi ikinä kuvitella olevani naiselleni etenkään seksissä huonompi kuin jokin toinen mies. Näin on vain nyt parempi ettei hänen tarvitse jumittaa minun kanssani. Jos hän haluaa isoa penistä niin hänen pitää sitä saada, mutta minä en voi sitä hänelle tarjota enkä periaatteiteni takia suostu ns. "avoimempaan" parisuhteeseen missä hän saisi vapaasti juosta isomunaisempien miesten perässä.
        Olen kai parisuhteissa hieman vanhanaikaisempi.

        olevasi perfektionisti, mutta silti et osaa edes katkaista suhdetta kunnolla! Tekstiviestillä suhteen poikkilaitto on pienikaluisen ja -aivoisen typeryyttä.
        Ex-tyttökaverisi ei vielä osaa aavistaakaan mikä helpotus suhteen loppuminen hänelle on.


      • jokupojuvaan
        voi elämän kevät kirjoitti:

        olevasi perfektionisti, mutta silti et osaa edes katkaista suhdetta kunnolla! Tekstiviestillä suhteen poikkilaitto on pienikaluisen ja -aivoisen typeryyttä.
        Ex-tyttökaverisi ei vielä osaa aavistaakaan mikä helpotus suhteen loppuminen hänelle on.

        En valitettavasti nähnyt sitä tarpeelliseksi, että lopetan suhteeni kunnolla. En tiedä myöskään miksi vaikutat niin loukkaantuneelta kun epäilen että tässä ei ollut kyse sinusta.

        Edelleen myös väitän että tässä ei loppupeleissä kumpikaan meistä menettänyt yhtään mitään ja jos suhteen loppuminen on hänelle helpostus niin se on minun puolestani aivan okei.

        Perin merkillistä, että minua tullaan tuollatavalla arvostelemaan jos annan entiselle naiselleni mahdollisuuden nauttia niistä asioista mitä minä en hänelle voinut antaa.


      • Onnea!
        jokupojuvaan kirjoitti:

        "Jokaisella on kuitenkin lupa vapaasti haaveilla ja muistella elämän miellyttäviä kokemuksiaan ilman, että kukaan muu, edes kumppani, yrittää niihin puuttua."

        ^Ymmärrän kyllä, mutta en valitettavasti kestänyt ajatusta että olisin hänelle riittämätön.

        Minä tein jo valintani, mutta pitää ehkä kokeilla noita teidän ohjeita seuraavissa tulevissa suhteissa. Olen sen verran perfektionisti, että en voisi ikinä kuvitella olevani naiselleni etenkään seksissä huonompi kuin jokin toinen mies. Näin on vain nyt parempi ettei hänen tarvitse jumittaa minun kanssani. Jos hän haluaa isoa penistä niin hänen pitää sitä saada, mutta minä en voi sitä hänelle tarjota enkä periaatteiteni takia suostu ns. "avoimempaan" parisuhteeseen missä hän saisi vapaasti juosta isomunaisempien miesten perässä.
        Olen kai parisuhteissa hieman vanhanaikaisempi.

        Seuraava nainen ei voi ainakaan paljoa paskempi olla.


    • vaihtoon.

      Eikun vaihtoon vaan tuollaiset kehujat. Ei niillä tee seksissä yhtään mitään. Voithan sinä vastaavasti tietysti viimeiseksi sanoa että on niin väljä pillu ja pienet rinnat että ei kiinnosta.

    • ollenkaan

      Mitä se sinulta on pois, jos tyttöystävä on saanut joskus isoa ja on tuntunut hyvältä. Voi se pienikin hyvältä tuntua. Olisit vain onnellinen hänen puolestaan. Kannattaa harkita seurustelua vain neitsyiden kanssa. Voit sinä olla huonompi sängyssä kuin edelliset partnerit vaikka kalusi oli kuinka suuri. Jos hän kerran on saanut isoa, ei tarvitse sitä enää lähteä etsimään.

      Oma tyttöystäväni on saanut varmasti toistakymmentä kertaa isompaa ja minusta se on vain hienoa.

      • ...hai.

        "Oma tyttöystäväni on saanut varmasti toistakymmentä kertaa isompaa ja minusta se on vain hienoa."

        Mahtaa olla iso, kun on 20 x isompi kuin sinun... :))))))))


    • pienehkö

      Ainahan se naisilla on se iso mielessä jotka on päässeet kokeilee sitä ja ei se siihen jää jos sitä on tarjolla.
      Korvien välissä se on naisillakin se himo ajattelu suuresta mulkusta.Seksikaupoissakin myydän metrisiä dildoja
      eipä siinä enää pientä tee mieli kun paikat venyy.Onhan naisia sellasiakin jotka ei kaipaa isoa tai osaavat ottaa nautinnon pienemmästäkin.Mutta ei toi kuulosta kovin rohkaisevalta jos kehutaan ääneen se vaikuttaa
      törkeeltä kehuskelulta,eiks sitä olis voinu pitää omana tietonaan vai onko kaipuu ja himo löytää taas suurta munaa !.Entäpä jos miespuoliset rupeis vertaa naisissa pepun muotoja,rintoja,tiukkuutta ja notkeutta nii
      mitenkähä tyttö ystävät siihen suhtautuisivat?.

      • ...,,,

        Seurustelin 18 v. miehen kanssa, joka aina puhui vihaisesti, naiset haluaa sitä ja tätä, suhteellisen kokemattomana sellaiset puheet ovat kammottavia, kyllä eroottisuus on kokonaisvaltaista, en pelästyttäisi naista noilla puheilla jos olisin mies. On naiseltakin tahditonta.


    • kaiken kokenut...

      Miksiköhän tyttöystäväsi koki tarpeelliseksi ilmoittaa asiasta juuri sinulle..? Ihmetyttää vain..

      Mutta minun tarinani on tämä: Ensimmäisellä poikaystävälläni oli melko keskivertaisen kokoinen ja se tuntui hyvältä,olin rakastunut jne... No sitten erottiin ja löysin seksipartnerin,jolla oli keskivertoa suurempi kalu,mutta hän ei ollut kokenut seksin osalta. Kuitenkin hänen kanssaan oli kiva harrastaa seksiä ja sattuipa käymään niin,etten voinut olla rakastumatta häneen.. Sitten minulla oli muutamia yhden yön juttuja,kenellä minkäkin lainen kalu,mutta ei sitä eroa huomannut,kun tunteita ei ollut pelissä.. Sitten tapasin miehen,johon rakastuin.. Hänen kalun koolla ei vaikutusta tehdä,mutta meillä synkkasi muuten niin hyvin ja hän oli erittäin taitava,joten nautin seksistä hänen kanssaan erittäin paljon! Mutta kun hän petti minut pahasti,erosimme ja kun näin hänet toisen naisen kanssa,menin ja pamautin suoraan päin naamaa,että hänellä on pieni mulkku ja semmonen hän on itsekin! Noh, sitten aloin seurustella miehen kanssa,joka omisti valtavan kalun. Valitettavasti hän kuvitteli että iso kalu riittää tyydyttämään naisen,enkä siis nauttinut seksistä hänen kanssaan kovin paljon ja emme olleet edes kauaa yhdessä. Palasin taas kokemattoman seksipartnerin sänkyyn ja sehän vasta ihanaa taas olikin,vaikka olimmekin tapailleet aina silloin,kun en ollut varattu. Kävin myös ensimmäisen poikaystäväni luona ja harrastimme seksiä, mutta hän oli ainut joka siitä nautti.. Oli varmasti mielissään, kun olin jo kokeneempi kuin silloin aikoinaa.. Mutta kuinkas ollakaan,palasin loppuviimenään eksäni luo,jota haukuin pienimunaiseksi :) ja se purkautuminen kyllä hävettää.... Mutta saan jälleen nauttia hyvästä seksistä juuri hänen kanssaan ja meillä synkkaa erittäin hyvin tunnetasolla :)

      Eli,ei silllä koolla ole väliä. Kunhan mukana on tunteet nii seksi on aivan loistavaa! Edes muuten taitava mies hetkauta,jos hänen kanssaan ei ole mukava olla..

      • justjoo9900

        huh huh


      • mitä helv..

        varmasti huoramaisin tarina tähän mennes, vaihdat äijii joka päivä?????.. ei jumalauta ,oot pelkkä ruma reikä !!!!


    • böööna

      sun tyttöystävä tuskin on sun kanssa pelkän seksin vuoksi. kuulostaa yhtä typerältä kuin että olisit sanonut nähneesi tosi kiihottavat isot silikonirinnat aiemmin elämässäsi ja nyt tyttöystäväsi luulisi että hänen rintansa eivät riitä sinulle ja miettisi pitäskö sut nyt jättää sen takia. eikö kuulosta vähän hullulle?
      seksi on aina erilaista eri ihmisten kanssa ja siihen vaikuttaa niin moni ominaisuus sekä fyysinen että henkinen ja se mikä on kemia sen tyypin kanssa muutenkin. laitas nyt asioita vähän oikeisiin mittasuhteisiin ja huomaat että voit olla ihan rauhassa just sellainen kuin olet. onhan se tyttö sinuun ihan sellaisenaan ihastunutkin ja haluaa olla kanssasi. eikös se jo kerro paljon?

      jos ihan sit puhutaan tosta koosta niin kyllä on totta että se tuntuu erilaiselta. se on jotenkin nastympi ja tuo oman mausteensa juttuun. myös sattuu herkemmin enkä ainakaan itse ison kanssa suostu peppuseksiin. etä kaikilla asioilla on ne kääntöpuolensa myöskin. ei seksiasiat ole niin mustavalkoisia. se on ehkä vähän harvinaista herkkua meille naisille ellei sit kumppanilla satu olemaan kookas mutta siks se jotenkin jää mieleen erikoisuutena. yleensä miehillä on pienehkö tai peruskulli.

    • pökki

      Elin vuosia parisuhteessa jossa puolisoni kertoi vähän entisistä hoidoistaan vaikka halusin avoimesti keskustella. Sen hän kertoi että oli joskus kokeillut niin suurta että ei saanut sitä sisäänsä. Pidin juttua täysin höpönä, koska hän on synnyttänyt viisi lasta. Minun tikkuni ei häntä suuremmin huudattanut, sormet ja kieli kylläkin. Tuntuu vain hiukkasen pahalta kun aistii toisesta sen että jokainen pano on vain velvollisuus antaa miehenkin laueta kun on itsekin saanut muullatavoin.

      • lumihukka

        Kyllä se kalun koko on ihan toisarvoinen asia parisuhteessa, jos toista oikeasti rakastaa ja kunnioittaa.
        Jos on tavallisen kokoinen eikä näin ollen estä yhdyntää, mitä valittamista siinä olisi? Kyllä tulee mieleen että jotkut naiset todellakin venyttävät paikkojaan niin ettei mikään enää tunnu miltään.

        Mielestäni on kyllä asiatonta vertailla ja kehuskella entisillä petikavereillaan. Itse en naisena voisi olla sellaisen miehen kanssa joka vertailisi vartaloani ääneen niihin exiinsä, hyvässä tai pahassa sävyssä.
        Mielestäni teit oikean siirron "joku poju vaan" kun annoit seurustelukumppanille vapautensa etsiä se iso kalu muualta.

        Itse en voi kehuskella kokemuksillani, koska en ole miesten perässä juossut enkä jakanut monille, vaikka ottajia olisi ollutkin. Nyt kun olen löytänyt hyvän ja lempeän miehen, hänen kosketuksensa antaa ihanan olon ilman seksiäkin. Samaa pyrin myös hänelle tarjoamaan.
        Lopulta emme aina tiedä mikä on seksiä ja mikä läheisyyttä, kun rakkaus tuo yhteenkuuluvuuden tunteen arjen keskelläkin. Toisen syli on jo se maailman paras paikka...Sellaista suhdetta kannattaa tavoitella missä on toiselle se jota ei muihin vaihtaisi.

        Ei se osoita välittämistä jos laukoo suustaan mitä vaan loukkaavaa.
        Yhtälailla naisesta tuntuisi ikävältä kuulla olevansa pikkutisuinen, jos on normaali rintavarustus muttei povipommi... Kyllä minunkin luonteellani voisin sanoa että etsi toki se rintava emäntä sieltä mistä löydätkin! :)
        Onnea ihmissuhteisiin ja valoisaa talviaikaa aloittajalle!


      • Darkspell
        lumihukka kirjoitti:

        Kyllä se kalun koko on ihan toisarvoinen asia parisuhteessa, jos toista oikeasti rakastaa ja kunnioittaa.
        Jos on tavallisen kokoinen eikä näin ollen estä yhdyntää, mitä valittamista siinä olisi? Kyllä tulee mieleen että jotkut naiset todellakin venyttävät paikkojaan niin ettei mikään enää tunnu miltään.

        Mielestäni on kyllä asiatonta vertailla ja kehuskella entisillä petikavereillaan. Itse en naisena voisi olla sellaisen miehen kanssa joka vertailisi vartaloani ääneen niihin exiinsä, hyvässä tai pahassa sävyssä.
        Mielestäni teit oikean siirron "joku poju vaan" kun annoit seurustelukumppanille vapautensa etsiä se iso kalu muualta.

        Itse en voi kehuskella kokemuksillani, koska en ole miesten perässä juossut enkä jakanut monille, vaikka ottajia olisi ollutkin. Nyt kun olen löytänyt hyvän ja lempeän miehen, hänen kosketuksensa antaa ihanan olon ilman seksiäkin. Samaa pyrin myös hänelle tarjoamaan.
        Lopulta emme aina tiedä mikä on seksiä ja mikä läheisyyttä, kun rakkaus tuo yhteenkuuluvuuden tunteen arjen keskelläkin. Toisen syli on jo se maailman paras paikka...Sellaista suhdetta kannattaa tavoitella missä on toiselle se jota ei muihin vaihtaisi.

        Ei se osoita välittämistä jos laukoo suustaan mitä vaan loukkaavaa.
        Yhtälailla naisesta tuntuisi ikävältä kuulla olevansa pikkutisuinen, jos on normaali rintavarustus muttei povipommi... Kyllä minunkin luonteellani voisin sanoa että etsi toki se rintava emäntä sieltä mistä löydätkin! :)
        Onnea ihmissuhteisiin ja valoisaa talviaikaa aloittajalle!

        Samaa mieltä kanssasi, allekirjoitan täysin tämän tekstin. Vielä yhteen kohtaan haluisin hieman lisätä:

        "Kyllä tulee mieleen että jotkut naiset todellakin venyttävät paikkojaan niin ettei mikään enää tunnu miltään."

        Joo kyllä, tai sitten toinen mahdollisuushan kanssa on sekin että näidenkin naisten käsitys seksistä tai ylipäätänsä parisuhteesta on vähän mitä on. Seksi heille lähinnä pelkkää suoritusta, pelkkää orgasmin tavoittelua. Tai eivät vain sitten muuten ole tajunnut ettei pidä seurustella toisen kanssa, jos ei ihan täysin tyydyttävä ole se oma kumppani.


    • fhjl

      Niitä vain on noita lahopäitä naisissa ei voi mitään, mäkeen vaan paska.

    • wati

      Kohdallani kavi niin, etta entinen mieheni omasi ison....seksi oli ihan ok, mutta ei kuitenkaan.....nykyisella miehellani on pienempi, mutta taito kayttaa sita ja usko tai ala, seksielama on todella vilkasta, vuoden ajan 4kin kertaa paivassa....Haluni ei ole koskaan noussut nain korkealle, ja todellakin, seksi on nautintoa, tunnetta ja paljon muutakin kuin ainoastaan peniksen koko....
      Luota itseesi...

      • jordis

        itellä kävi näin.muija kävi vierassa kostaakseen mun hairahdukseni,ei kertonut sitä yli vuoteen mutta lopulta kuitenkin.ymmärsin asian olinhan itsekkin hölmöillyt.jälkeenpäin kun olin jo antanut anteeksi kyselin miehestä ja varustuksesta,ei aluksi kertonut mutta tivaamisen jälkeen sanoi olevan ollut aika iso,sen jälkeen seksin aikana en muuta mietikkään kun että riitänköhän enää muijalle ollenkaan kun on kerran isoakin saanut,itellä ihan normi vehje 16cm mutta ajan myötä opitut taidot ja oman naisen oppiminen antaa jotain uskoa tulevaisuudensuhteen,seksi ei enää maistu vaimonkanssa,vika on täysin ommassa päässä mutta minkäs teet.


      • bikmäk
        jordis kirjoitti:

        itellä kävi näin.muija kävi vierassa kostaakseen mun hairahdukseni,ei kertonut sitä yli vuoteen mutta lopulta kuitenkin.ymmärsin asian olinhan itsekkin hölmöillyt.jälkeenpäin kun olin jo antanut anteeksi kyselin miehestä ja varustuksesta,ei aluksi kertonut mutta tivaamisen jälkeen sanoi olevan ollut aika iso,sen jälkeen seksin aikana en muuta mietikkään kun että riitänköhän enää muijalle ollenkaan kun on kerran isoakin saanut,itellä ihan normi vehje 16cm mutta ajan myötä opitut taidot ja oman naisen oppiminen antaa jotain uskoa tulevaisuudensuhteen,seksi ei enää maistu vaimonkanssa,vika on täysin ommassa päässä mutta minkäs teet.

        mitä sä meet kyselemään jotain yksityiskohtia toisen munista!!??


      • hul
        jordis kirjoitti:

        itellä kävi näin.muija kävi vierassa kostaakseen mun hairahdukseni,ei kertonut sitä yli vuoteen mutta lopulta kuitenkin.ymmärsin asian olinhan itsekkin hölmöillyt.jälkeenpäin kun olin jo antanut anteeksi kyselin miehestä ja varustuksesta,ei aluksi kertonut mutta tivaamisen jälkeen sanoi olevan ollut aika iso,sen jälkeen seksin aikana en muuta mietikkään kun että riitänköhän enää muijalle ollenkaan kun on kerran isoakin saanut,itellä ihan normi vehje 16cm mutta ajan myötä opitut taidot ja oman naisen oppiminen antaa jotain uskoa tulevaisuudensuhteen,seksi ei enää maistu vaimonkanssa,vika on täysin ommassa päässä mutta minkäs teet.

        niin että narttu oppi nyt huoraamaan, parempi vaihtaa samantien.


      • se isompiaseinen
        hul kirjoitti:

        niin että narttu oppi nyt huoraamaan, parempi vaihtaa samantien.

        että mies tivaa naiseltaan, onko saanut suurempaa. Kun lopuksi nainen myöntää, niin sitten romahdetaan. Saatana, miten tyhmä kuvio. Tähän kun lisää sen, että keskivertoa pienemmän omaavat varmaankin vielä näitä tietoja tivaavat ja jos naisella on ollut aiemmin useampia partnereita, niin onhan se todennäköistä, isompaakin on saatu. Ja sitten suututaan. Voi voi...


      • Jere23..

        Minua kiinnostaisi tietää, että kun aina puhutaan siitä, että miten sitä käyttää on tärkeämpi, niin tarkoitatko tässä kokonaisuutta millainen mies on ja miten hän käyttää vartaloaan. Peniksessä ei ole ensimmäistäkään lihasta, joten tuo "käyttäminen"-sana kuulostaa hassulta.


      • Darkspell
        Jere23.. kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tietää, että kun aina puhutaan siitä, että miten sitä käyttää on tärkeämpi, niin tarkoitatko tässä kokonaisuutta millainen mies on ja miten hän käyttää vartaloaan. Peniksessä ei ole ensimmäistäkään lihasta, joten tuo "käyttäminen"-sana kuulostaa hassulta.

        Niin, siis se tarkoittaa siis sitä mitä sinä teet ennen kun sinä alat sillä jyystämään naista.


      • HeidiKe
        Darkspell kirjoitti:

        Niin, siis se tarkoittaa siis sitä mitä sinä teet ennen kun sinä alat sillä jyystämään naista.

        Siis ketä naista kiinnostaa joku 15cm peniksellä varustettu tuhkamuna?
        No ehkä joku epätoivoinen vajakki joka ei muuta saa, mutta laatutietoiset eivät kuluta aikaansa reppanoiden parissa. Jos jätkällä ei ole tarvittavaa varustusta niin turha edes yrittää leikkiä panomiestä.
        Minun poikaystävällä 22cm ja seksi on loistavaa. On minulla kokemuksia myös näistä tuhkamunista ja ne on kyllä säälittävää sakkia


      • hillevihiiru
        HeidiKe kirjoitti:

        Siis ketä naista kiinnostaa joku 15cm peniksellä varustettu tuhkamuna?
        No ehkä joku epätoivoinen vajakki joka ei muuta saa, mutta laatutietoiset eivät kuluta aikaansa reppanoiden parissa. Jos jätkällä ei ole tarvittavaa varustusta niin turha edes yrittää leikkiä panomiestä.
        Minun poikaystävällä 22cm ja seksi on loistavaa. On minulla kokemuksia myös näistä tuhkamunista ja ne on kyllä säälittävää sakkia

        kyllä mäkin haluun et miehellä on kunnon jorma, sellainen 22cm on minimi. Sit pitää olla vuosiansiot yli 70000egee, rasvaprosentti alle10, mut lihasta paljon. Pitää olla komea ja hyväkäytöksinen, mielellään kyllä se muna sais olla lähelle 30cm.. erektion tulee ollaa niin kova, et tälläinen pieni tyttö voi vaikka roikkua siinä. Nyt ku tuli taas mieleen, niin se muna sais kyllä olla VALTAVA.


      • Entertainer
        Jere23.. kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tietää, että kun aina puhutaan siitä, että miten sitä käyttää on tärkeämpi, niin tarkoitatko tässä kokonaisuutta millainen mies on ja miten hän käyttää vartaloaan. Peniksessä ei ole ensimmäistäkään lihasta, joten tuo "käyttäminen"-sana kuulostaa hassulta.

        ...mitä jos on molemmat? Iso kalu ja jumalainen taito käyttää. Totta on että keskiverrolla ja pienelläkin voi naisen tyydyttää jos taitoa on eikä isostakaan ole välttämättä mihinkään jos sillä sohii mihin sattuu ja g-piste ei lyödy kartallakaan. Itse kuulun 1. mainitsemaani osastoon iso&taitava enkä ole valituksia saanut muutakun joiltakin että liian iso.

        Kuulostaa ehkä jonkun mielestä sovinistiselta mutta meillä oli kaverin kanssa tapana joskus sinkkuaikoina että jos jompikumpi oli löytänyt jonkun naisen jota sitten tapaili ja jonka kanssa seurusteli niin tässä vaiheessa vielä esittelemätön paras kaveri astui kuviohin ja pokaili ja pisti parastaan. Tämä toimi molemmin puolin koska on molemmilla ulkonäkö ja puhetaito kunnossa. Jos sitten lohkesi niin tottahan siitä kuuli ja muija raittia pitkin toiseen suuntaan. KLIIMAKSI: Kaverillani on 5cm lyhyempi eikä niin paksu kuin minulla mutta myös hieman parempi pedissä (ilmeisesti) koska osa (noin viidennes) naisista joita molemmat ollaan "maistettu" on nimennyt kaverini paremmaksi panomieheksi.
        POINTTI:
        1.riippuu naisesta että minkä kokosesta tykkää.
        2.isolla ei välttämättä tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
        3.pienelläkin saa ihmeitä aikaan jos osaa hommansa!


      • Darkspell
        HeidiKe kirjoitti:

        Siis ketä naista kiinnostaa joku 15cm peniksellä varustettu tuhkamuna?
        No ehkä joku epätoivoinen vajakki joka ei muuta saa, mutta laatutietoiset eivät kuluta aikaansa reppanoiden parissa. Jos jätkällä ei ole tarvittavaa varustusta niin turha edes yrittää leikkiä panomiestä.
        Minun poikaystävällä 22cm ja seksi on loistavaa. On minulla kokemuksia myös näistä tuhkamunista ja ne on kyllä säälittävää sakkia

        Nojoo, seksisuhteessa se nyt onkin sit ihan toinen juttu, kun sitten taas jos puhutaan rakastavaisesta parisuhteesta, missä nyt on ihan muut vaikuttavat tekijät, kun joku peniksen koko. Harvemmin noissa kyllä enään mikään peniksen koko merkitsee. Mutta joo... Sinä nyt taidatkin olla vielä sen verran nuori ettet vielä osaa tajuta näitä asioita. Odota vaan niin kyllä sinä sit viimeistään tajuat jossain 25 vuoden iässä :)


      • IHHAHHAAA
        Entertainer kirjoitti:

        ...mitä jos on molemmat? Iso kalu ja jumalainen taito käyttää. Totta on että keskiverrolla ja pienelläkin voi naisen tyydyttää jos taitoa on eikä isostakaan ole välttämättä mihinkään jos sillä sohii mihin sattuu ja g-piste ei lyödy kartallakaan. Itse kuulun 1. mainitsemaani osastoon iso&taitava enkä ole valituksia saanut muutakun joiltakin että liian iso.

        Kuulostaa ehkä jonkun mielestä sovinistiselta mutta meillä oli kaverin kanssa tapana joskus sinkkuaikoina että jos jompikumpi oli löytänyt jonkun naisen jota sitten tapaili ja jonka kanssa seurusteli niin tässä vaiheessa vielä esittelemätön paras kaveri astui kuviohin ja pokaili ja pisti parastaan. Tämä toimi molemmin puolin koska on molemmilla ulkonäkö ja puhetaito kunnossa. Jos sitten lohkesi niin tottahan siitä kuuli ja muija raittia pitkin toiseen suuntaan. KLIIMAKSI: Kaverillani on 5cm lyhyempi eikä niin paksu kuin minulla mutta myös hieman parempi pedissä (ilmeisesti) koska osa (noin viidennes) naisista joita molemmat ollaan "maistettu" on nimennyt kaverini paremmaksi panomieheksi.
        POINTTI:
        1.riippuu naisesta että minkä kokosesta tykkää.
        2.isolla ei välttämättä tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
        3.pienelläkin saa ihmeitä aikaan jos osaa hommansa!

        JA MIKÄ ON SE ISO? ISO ON KYLLÄKIN N.15CM JA PÄÄLLE. 18 SENTTISET OVAT JO KYLLÄ ELÄINKUNNAN KAVIOELÄINTEN JUTTUJA JOS TOTTA PUHUTAAN


    • Pienipenis Mies

      Ei ketään muuten tommosia möläyttele. Voit sinäkin hänelle mainita hänelle että olet yhden kumppanin kanssa saanut ihan taivaallisen orgasmin joka kerta..et muka voi sanoin kuvailla sitä ja lisää vielä että hänen vartalonsa oli ihan uskomaton.

      Pistä akka vaitoon ja ota mukavampi tilalle.

      • Tarja26w

        Valitetavasti minullakin on kokemuksia näistä kehitysvammaisista pippeleistä . Siis onko mikään niin turhauttavaa kuin se, et lähtee baarista jonkun miehen mukaan ja kuvittelee saavansa ihanaa seksiä, mutta sit huomaakin et miehellä onkin onneton 15 cm teinipippeli ? Mä en ymmärrä miksi nämä herra 15cm tyypit edes käy baarissa. Ne pilaa vaan muuten niin onnistuneen illan karmealla pettymyksellä. Minun nykyisellä poikaystävällä 23cm ja seksi loistavaa :D


    • Anonyymi

      Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
      Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.

    • Anonyymi

      Minusta on kiihottavaa että vaimoani on pantu jättilekalla. Tunnen välittömästi seisokin alkavan pienessä kalussani kun ajattelen jättikyrpää panemassa vaimoani.

    • Anonyymi

      Vitun ääliötä nämä munan mittaajat! Itse olen mies ja jos tapaisi joskus naisen joka täyttäisi kolme kriteeriä yhtäaikaa niin olisin onnellinen. Oikea ikä. Vuonna 21-22 54-47v oma ikä 51. Kiva ulkonäkö ja tuo aitous ihmisenä.

      Kauan aikaa sitten tälläinen oli, mutta muiden syitten vuoksi homma kusi kengille.

    • Anonyymi

      Fakta: Avaimelle pitää löytää sopiva avaimenreikä. Siinä missä miesten, myös naisten tavaralla voi olla valtaisa ero. Toisten sisään uppoaa tyyliin jalkaterä, toisten kanssa toinen sormi voi tehdä tiukkaa.

      Itse en mitään varsinaisesti suurta omaa ja joskus on tullut vastaan naisia joista aistii ettei riitä. En tosin itsekään niin ole heidän tavarastaan nauttinut. Toisaalta vastaan on tullut nainen jonka sisään en yksinkertaisesti mahtunut. Rako oli luokkaa pullonkorkki. Nykyinen tyttökaverini on luokkaa pullonkorkki plus. Erittäin tiukka jo luonnostaan ja vielä treenailee tiukkuutta päälle. Ei ole ollut kokoni minkään sortin ongelma koskaan, pikemminkin päinvastoin. Kehuu usein kuinka hyvää on kun ei satu.

      Jos koko on ongelma niin vaihda ja etsi itsellesi sopiva pari. Kysymys on siitä, että pitää löytää se sopiva. Niin henkisesti kuin fyysisestikin sopiva. Eikä siinä oikein muu auta kuin koettaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe