Tervehdys!
Tarkoitus olisi laittaa nettiin yksi pdf-muotoinen tilauslomake. Idea menisi suurin piirtein näin:
1) Asiakas täyttää pdf-lomakkeen (tuon lomakkeen teen itse).
2) Asiakas painaa "Lähetä tilaus" -painiketta, joka on määritelty lähettämään lomakkeen tiedot esimerkiksi samalla palvelimella olevaan tilaus.php-tiedostoon.
3) Edellä mainittu tilaus.php-tiedosto lukee lomakkeella olevat tiedot ja lähettää ne eteenpäin s-postilla ennalta määriteltyyn osoitteeseen.
4) Asiakas ohjataan tilauksen lähettämiseen jälkeen esimerkiksi Kiitos tilauksesta -sivulle.
Tärkeää tuossa php-tiedoston tekemisessä on se, että siihen ei ole ennalta määritelty mitään kenttiä, joita sen pitäisi lukea, vaan koko lomakkeen tiedot, koska tuota tilauslomaketta muokataan kuitenkin vähän väliä.
Mikään kauhean ihmeellinen juttu tuon ei pitäisi osaavalle koodarille olla, mutta itse, joka en osaa riviäkään tehdä php:ta, homma tuntuu vähän hankalalta. =)
Niin, ja kyllä, korvaus em. työstä maksetaan ihan euroilla.
Ota yhteyttä puhelimitse tai s-postilla ja kerro nyt lähinnä, kauanko tuon tekemiseen noin suurin piirtein menee ja kuinka suuren tai pienen korvauksen tuosta haluat.
t. Petri Pohjanjoki
[email protected]
puh. 050 911 5918
Pieni php-ohjelmointityö tarjolla
PetriPoh
2
507
Vastaukset
- lohityyne
kun varsinaisesti sitä ei mihinkään käytetä?
Miksi se ei voi olla normaali html-sivu?- PetriPoh
Ei kai tuossa mitään sen ihmeellisempää ole kuin se, että tuota täsmälleen samaa pdf-lomaketta käytetään myös käsin täyttämiseen.
Ja pieni lisäys tuohon toimeksiantoon. Pitäisi pystyä myös konffaamaan Matt's FormMail -palautelomake toimimaan, koska sekään ei näköjään onnistu minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889