Katseessani nouset

Tulen Sinun luo
tiedän, odotat minua

Pirtin keinussa
hiljausuus läsnä
halvaantuneena istut

Katsees ei ole vanki
läpi ikkunaruudun
aamu - unnilles yhä riennät

Yks päivä

Voi muuttaa kaiken
mikään ei ole enää
niinkuin ennen

Eilenhän
uit siskos kanssa
uitte levähdyskivelle asti

Se kivi teille niin tuttu
lapsenaki sille uitte
jalkas ei sille enää astu

Katson Sinua
ei jäätyneet ole sydämes veet
lämpöä katsees sanoma
syvältä kumpuaa

Elämän rautaiset kädet
sylissäs kalpeat hauraat
keinu hiljaa keinahtaa

Ystävälle
joka kulkennu rinnallani
itkeny naurannu
kappaleen matkaa

8

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Kyllä nämä on täyttä laatua - nämä runosi!
      Ne kuuluisi ehdottomasti kansien väliin!
      (melkein;) Sanatonna eläydyn näihin hetkiin runossasi
      Siirtelet taidokkaalla kynäsi jäljellä tunteidentasoja minussa
      Saat aikaan sellaista hyvää, mitä ei oikein sanoin osaa edes sanoa.

      Kiitos Liisa, olet valkoinen ruusu runojen puutarhassa! :)

      • Ajatteles, mitä ystävyys on
        on olemassa pieni lämmin pirtti
        ja sielä suorittaa suurta palvelustaan

        Olen tuota raadollisuutta katsonnu silmiin
        syvien kysymysten lähteen äärellä

        Taivas minä itken
        niin moni kuoltuaanki puhuu

        Kerronko terveisiä
        seuraavan kerran kun piipahdan taas
        vien lämpimäisiä
        ja usko tai älä, on halvaus tie missä

        MURUKULTA
        saat pirtissä kasvaneen huumorinkukan, hymyn tielles


    • lindalinda1

      runosi kertoo, mitä aika meille voi tehdä ja
      kuinka kuitenkin ystävyys on tärkeää niinä
      elämän vaikeina hetkinä. Niinä, jolloin Kohtalo
      on tehnyt omat satuttavat siirtonsa -
      elämän rautaiset klädet, kuten asian ilmaisit.

      Ja vaikka on tapahtunut, mikä on -
      silmistä kuvastuu edelleen lämpö.

      Haikeankaunis kappale osasta elämääsi ja ystävyyttäsi.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • Sydän sitä lukee, tuntien
        kauneimmat kukat
        kasteltu kyynelillä
        ystävyyden pisaroilla

        Kasvun paikka
        vielä silloinki, kun vaunut pysähtyy
        sydämellä kuulee näkee

        lindalindal1
        kiitos vierailustas


    • Minanoita

      Miten surumielinen sointi runossasi, mutta kertoo todellisesta ystävyydestä aidoimmillaan...

      Sinulle Liisa tiistaita:)

      • "Hädässä ystävä tunnetaan"
        ystävyys
        se on kuin vuorovesi
        ystävät
        on helmiä nauhassa

        Ystävästä josta halusin luoda kuvaa
        näen hänessä paljon riisutun, punaisen langan.

        Minänoita
        Elämä sen monet kasvot, suruineen ja iloineen.
        Sinulle lämpöä pimeään iltaan, kiitos vierailustas


    • Yksi - ainut syvä katse
      syvällä tunteella

      jos saavat molemmat
      tunneaalloilla kohtaamaan
      voivat saada ikuisen sinetin
      jossa on sisäistä
      jopa parantavaa voimaa,

      silloinkin kun viimeinenkin
      toivo on luisumassa

      kohtaa itsensä että toisen
      alastomimmillaan,jotta
      itsensä siinä tunnistaisi.

      Tämä tuli välittömästi runostasi
      mieleeni näillä tuntemuksillani.

      • Miten sitä janoaa
        ja kun löytää
        on hetki niin suurta
        ja pyhää

        Raadollisuuden rajoilla riisuttu
        avoimuus läsnä syvältä puhuu

        dolan
        Ihmistarinoita joita lämmöllä on hyvä muistaa
        Sinulle kiitos syntyneestä ajatuksestas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe