Katseessani nouset

Tulen Sinun luo
tiedän, odotat minua

Pirtin keinussa
hiljausuus läsnä
halvaantuneena istut

Katsees ei ole vanki
läpi ikkunaruudun
aamu - unnilles yhä riennät

Yks päivä

Voi muuttaa kaiken
mikään ei ole enää
niinkuin ennen

Eilenhän
uit siskos kanssa
uitte levähdyskivelle asti

Se kivi teille niin tuttu
lapsenaki sille uitte
jalkas ei sille enää astu

Katson Sinua
ei jäätyneet ole sydämes veet
lämpöä katsees sanoma
syvältä kumpuaa

Elämän rautaiset kädet
sylissäs kalpeat hauraat
keinu hiljaa keinahtaa

Ystävälle
joka kulkennu rinnallani
itkeny naurannu
kappaleen matkaa

8

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Kyllä nämä on täyttä laatua - nämä runosi!
      Ne kuuluisi ehdottomasti kansien väliin!
      (melkein;) Sanatonna eläydyn näihin hetkiin runossasi
      Siirtelet taidokkaalla kynäsi jäljellä tunteidentasoja minussa
      Saat aikaan sellaista hyvää, mitä ei oikein sanoin osaa edes sanoa.

      Kiitos Liisa, olet valkoinen ruusu runojen puutarhassa! :)

      • Ajatteles, mitä ystävyys on
        on olemassa pieni lämmin pirtti
        ja sielä suorittaa suurta palvelustaan

        Olen tuota raadollisuutta katsonnu silmiin
        syvien kysymysten lähteen äärellä

        Taivas minä itken
        niin moni kuoltuaanki puhuu

        Kerronko terveisiä
        seuraavan kerran kun piipahdan taas
        vien lämpimäisiä
        ja usko tai älä, on halvaus tie missä

        MURUKULTA
        saat pirtissä kasvaneen huumorinkukan, hymyn tielles


    • lindalinda1

      runosi kertoo, mitä aika meille voi tehdä ja
      kuinka kuitenkin ystävyys on tärkeää niinä
      elämän vaikeina hetkinä. Niinä, jolloin Kohtalo
      on tehnyt omat satuttavat siirtonsa -
      elämän rautaiset klädet, kuten asian ilmaisit.

      Ja vaikka on tapahtunut, mikä on -
      silmistä kuvastuu edelleen lämpö.

      Haikeankaunis kappale osasta elämääsi ja ystävyyttäsi.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • Sydän sitä lukee, tuntien
        kauneimmat kukat
        kasteltu kyynelillä
        ystävyyden pisaroilla

        Kasvun paikka
        vielä silloinki, kun vaunut pysähtyy
        sydämellä kuulee näkee

        lindalindal1
        kiitos vierailustas


    • Minanoita

      Miten surumielinen sointi runossasi, mutta kertoo todellisesta ystävyydestä aidoimmillaan...

      Sinulle Liisa tiistaita:)

      • "Hädässä ystävä tunnetaan"
        ystävyys
        se on kuin vuorovesi
        ystävät
        on helmiä nauhassa

        Ystävästä josta halusin luoda kuvaa
        näen hänessä paljon riisutun, punaisen langan.

        Minänoita
        Elämä sen monet kasvot, suruineen ja iloineen.
        Sinulle lämpöä pimeään iltaan, kiitos vierailustas


    • Yksi - ainut syvä katse
      syvällä tunteella

      jos saavat molemmat
      tunneaalloilla kohtaamaan
      voivat saada ikuisen sinetin
      jossa on sisäistä
      jopa parantavaa voimaa,

      silloinkin kun viimeinenkin
      toivo on luisumassa

      kohtaa itsensä että toisen
      alastomimmillaan,jotta
      itsensä siinä tunnistaisi.

      Tämä tuli välittömästi runostasi
      mieleeni näillä tuntemuksillani.

      • Miten sitä janoaa
        ja kun löytää
        on hetki niin suurta
        ja pyhää

        Raadollisuuden rajoilla riisuttu
        avoimuus läsnä syvältä puhuu

        dolan
        Ihmistarinoita joita lämmöllä on hyvä muistaa
        Sinulle kiitos syntyneestä ajatuksestas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe