jalkafetissi

Hesbender

Oon huomannu, että mulla on aika voimakas jalka fetissi. Naisten sääret ja jalat sukkahousuissa saa mut kiihottumaan ihan täysillä. Etenkin nainen korkeakorkoisissa kenkigissä ja lyhyessä hameessa on näky, jolloin mahdotonta olla kiihottumatta. Mustat sukkahousut ja aika lyhyt hame on tällä hetkellä jollianlailla muotia, joten joskus kaupungilla meinaa olla jopa tuskaista olla.
Tykkään myös paljaista, näteistä jaloista, ja jos naisella on jalassa varrettomat valkoiset sukat. Erityisen kiihottavaa on juuri naisen sääret ja jalkapöytä ja varpaat. Ja jos nämä näkee vielä sukkiksissa niin silloin tuntuu, että on pakkopäästä purkautumaan.

Onneksi, mulla on sellainen kumppani joka hyväksyy tän mun fetissin ja onnneksi hänellä on upeat sääret :), eikä pidä mua friikkinä. Hän on monta kertaa suostunut pitämään sukkahousuja, stay uppeja tai valkoisia sukkia jos olen pyytänyt, niin seksin aikana kuin ihan kotioloissa. Hän on antanut minulle footjobeja, hieronut kaluani sääriään vasten, antanut laueta säärilleen, sukilleen tai sukkahosut jalassa pepun päälle. Tämä on muuten todella kiihottavaa. Eilenkin kun hänellä oli "naistenpäivät" emmekä voineet harrastaa seksi, panin häntä jalkojen väliin ja laukesin säärille.

Onneks voin toteuttaa näitä "pakkomielteitä" hänen kanssaan, koska joskus tuntuu että tämä fetissini meinaa ottaa vähän liikaakin yliotetta elämästä.

10

1905

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • footfoot

hienoa olla "jalkamies"...hmmmm...meitä on moneksi :)

• täälläkin

pienestä pitäen. Nussin vaimoani aina nailonit jalassa, korkokengissä ja liiveissä. Hän runkkaa minut aina pyynnöstäni sääret nailonien verhoamina, liivit ja korkokengät jalassa. Silloin tällöin runkkaan hänen sukkiinsa ja liiveihin. Näin olen tehnyt vuosikymmenet enkä ole tuntenut olevani lainkaan perverssi päinvastoin. Sääret ne miehen pillussa pitää :)

• High heels and stay
        täälläkin kirjoitti:

pienestä pitäen. Nussin vaimoani aina nailonit jalassa, korkokengissä ja liiveissä. Hän runkkaa minut aina pyynnöstäni sääret nailonien verhoamina, liivit ja korkokengät jalassa. Silloin tällöin runkkaan hänen sukkiinsa ja liiveihin. Näin olen tehnyt vuosikymmenet enkä ole tuntenut olevani lainkaan perverssi päinvastoin. Sääret ne miehen pillussa pitää :)

Luulen, että en ole ainoa nainen, jonka naisellisuutta hivelee miesten katseet kävellessäni lyhyessä vartalonmyötäisessä hameessa, säärien verhona mustat stay upit ja jalassa korkokengät.
        En voi sille mitään, että todella nautin kun miehet kuulevat korkojen kopseen esim. kaupassa ja kääntävät päänsä ja tuijottavat perääni.

Miesystäväni on aivan villinä sääriini ja jalkoihini. Olen alkanut nauttimaan todella paljon, kun hän "hellii" sääriäni, jalkojani ja varpaitani kielellään, huulillaan jne. Jopa varpaitteni imeminen on alkanut saamaan minut villiksi ja kiihottumaan, vaikka aluksi se tuntui hiemen oudolta ja vastenmieliseltä.
        Ole hankkinut useita pareja erilaisia todella korkeakorkoisia kenkiä "kotikengiksi" ja "sänkyleikeihin". On mahtavaa aina yllättää miesystävä uusilla kengillä, sukilla tms. ja saada hänet todella kuumaksi.
        Miehelläni on varmaan ns. jalkafetissi ja olen onnellinen siitä. Itsekin olen varmaan myös jokin fetissi liittyen haluuni pitää korkkareita ja sukkia ja saada miesten päät kääntymään, mutta nautin siitä !

• Herkuttelia
        High heels and stay kirjoitti:

Luulen, että en ole ainoa nainen, jonka naisellisuutta hivelee miesten katseet kävellessäni lyhyessä vartalonmyötäisessä hameessa, säärien verhona mustat stay upit ja jalassa korkokengät.
        En voi sille mitään, että todella nautin kun miehet kuulevat korkojen kopseen esim. kaupassa ja kääntävät päänsä ja tuijottavat perääni.

Miesystäväni on aivan villinä sääriini ja jalkoihini. Olen alkanut nauttimaan todella paljon, kun hän "hellii" sääriäni, jalkojani ja varpaitani kielellään, huulillaan jne. Jopa varpaitteni imeminen on alkanut saamaan minut villiksi ja kiihottumaan, vaikka aluksi se tuntui hiemen oudolta ja vastenmieliseltä.
        Ole hankkinut useita pareja erilaisia todella korkeakorkoisia kenkiä "kotikengiksi" ja "sänkyleikeihin". On mahtavaa aina yllättää miesystävä uusilla kengillä, sukilla tms. ja saada hänet todella kuumaksi.
        Miehelläni on varmaan ns. jalkafetissi ja olen onnellinen siitä. Itsekin olen varmaan myös jokin fetissi liittyen haluuni pitää korkkareita ja sukkia ja saada miesten päät kääntymään, mutta nautin siitä !

Meillä myös sama juttu :)

Myös öljytyt sukkikset on mahtavat! Haarakiila vaan leikataan pois ja pääsee herkuttelemaan :)

Nyt on tullut onneksi muotiin noi kiiltävät legginsit ja niitä ollaan ostettu ja haaroista ratkottu...NAM :)
        Myös haaroista auki olevat latex legginssit, ne on juhlapäivää varten kun on aikaa.

• Spagaattifetissi
        Herkuttelia kirjoitti:

Meillä myös sama juttu :)

Myös öljytyt sukkikset on mahtavat! Haarakiila vaan leikataan pois ja pääsee herkuttelemaan :)

Nyt on tullut onneksi muotiin noi kiiltävät legginsit ja niitä ollaan ostettu ja haaroista ratkottu...NAM :)
        Myös haaroista auki olevat latex legginssit, ne on juhlapäivää varten kun on aikaa.

Nainen kiiltävissä Legginseissä ja vielä haarat avattuna Sivuttais-Spagaattiin!! eii laukeen jo ajatuksesta. Runkkasin jo aikaisemmin mutta tää kirjoitus aiheutti sen että on tehtävä itselleen lisää hyvää..aaaahh

• sekyfoot
      • Grizz.ly

• diipadaapa3
        Grizz.ly kirjoitti:

http://www.spankwire.com/Foot-Fetish-Threesome/video137638/

Tuollaisen hoidon saaminen olisi unelma, tupla-jalkatyö! Tai miksi ei enemmänkin jalkoja, jotka tallovat ja hierovat muitakin kehoni osia...

jalat on aivan parasta mitä tiedän...syytä siihen en tiedä..mulle riittäisi naisesta pelkät kauniit jalat. hmmm...mutta jos ne irrottaa muusta kropasta niin niiden parasta ennen päiväys tulee liian nopeesti vastaan :)

• nylon man
        diipadaapa3 kirjoitti:

jalat on aivan parasta mitä tiedän...syytä siihen en tiedä..mulle riittäisi naisesta pelkät kauniit jalat. hmmm...mutta jos ne irrottaa muusta kropasta niin niiden parasta ennen päiväys tulee liian nopeesti vastaan :)

ja tyttöystävä pitää aiheesta myös ! nylon sääret ja varpaat....

• Anonyymi00010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      169
      1465
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      715
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      677
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      568
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      123
      503
    8. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe