Minkä ikäisenä kissan voi leikkauttaa jos se on kolli ja miten tyttö kissan sitten voi?
kissa?
5
468
Vastaukset
- tyhmä?
Ja voiko kolli jos se on 5 kuukauden ikäinen niin panna tyttökissaa paksuksi?
- K.A.T.T.I
5kk ikäinen kolli voi laittaa tytön tiineeksi (olen nähnyt tämän käytännössä). Suosittelen leikkauttamaan sekä tytön että kollin. Näin vältyt kollin merkkaukselta ja mau´unnalta, ja tyttösi ei voi tulla tiineeksi. Itse leikautin tytön muistaakseni 9kk, kollit olen leikkauttanut aina 6kk iässä.
- tyhmä?
K.A.T.T.I kirjoitti:
5kk ikäinen kolli voi laittaa tytön tiineeksi (olen nähnyt tämän käytännössä). Suosittelen leikkauttamaan sekä tytön että kollin. Näin vältyt kollin merkkaukselta ja mau´unnalta, ja tyttösi ei voi tulla tiineeksi. Itse leikautin tytön muistaakseni 9kk, kollit olen leikkauttanut aina 6kk iässä.
kiitos!
- 6kk-1 vuosi
tyhmä? kirjoitti:
kiitos!
lue tost.
- minniL
Hei,
On jotkut eläinsivut,joissa on lahjoitettavia kissoja ilmoituksia ympäri Suomea.
Muistaako joku kyseisen netti osoitteen?
Kaipaamme musta valkoista tyttö kissan pentua,asumme Porvoossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741