Hei, olen koittanut etsiä jotain lyhyehköä kaunista runoa, jonka voisimme lähettää tekstiviestillä lähimmäisillemme, kun menemme kihloihin joulukuussa. Eli nyt pyytäisin joitain kauniita runoja teiltä, jolla ilmoittaisimme kihlauksestamme. Iso kiitos jo etukäteen teille! Terveyttä ja onnellista elämää! :)
Runo kihlauksestamme?
4
1996
Vastaukset
- dyupy0+h¨å
Kuulkaa, laitatteko siihen sitten että "tämä on netistä, joltain ventovieraalta?"
Miettikää toki ihan itse, mitä heille haluatte sanoa.- ----
Seuraavanlainen runo siitä sitten syntyi, jonka sitten lähetämme läheisillemme. :)
Ovat kaksi sydäntä toisensa löytäneet,
lämpimät tunteet ja rakkaus kohdanneet,
edessämme näemme yhteisen tulevaisuuden,
sen toteuttamisesta pidämme aina huolen,
toisillemme tänään lupaukset vannoimme,
ja siitä sormukset merkiksi vaihdoimme.
Forever Yours 4.12.2009
Nimi & Nimi - Auttak
---- kirjoitti:
Seuraavanlainen runo siitä sitten syntyi, jonka sitten lähetämme läheisillemme. :)
Ovat kaksi sydäntä toisensa löytäneet,
lämpimät tunteet ja rakkaus kohdanneet,
edessämme näemme yhteisen tulevaisuuden,
sen toteuttamisesta pidämme aina huolen,
toisillemme tänään lupaukset vannoimme,
ja siitä sormukset merkiksi vaihdoimme.
Forever Yours 4.12.2009
Nimi & Nimi - runo teille..
Auttak kirjoitti:
Kun sinuun koskea sain, niin imit mun tussuain. Pienen piparin sulle sain antaa ja pilisi jauhaa länsirantaa. Milloin miehen mahtavan saan, jotta piparini rannat täyteen ahdetaan. Rahoistasi en ole kiinnostunut, vaan piparini innoissaan on sulle avautunut. Rakkaus on ihana asia, onko perintösi tosiasia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065