Kivestutkinta

kyselia

Miten pitää toimia jos haluaa käydä tutkituttamassa kivekset lekurissa. Tekevätkö tätä ihan sairaanhoitajat, vai pitääkö aika varata suoraan ihan lääkärille? Millainen tää tutkimus on käytännössä ja onko haittaa jos saa erektion tutkimuksen aikana?

10

2245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkärin työtä

      Kun hakeudut lääkärin tutkittavaksi tiedät olevasi ammattinsa osaavan henkilön kanssa tekemisissä olipa hän mies tai nainen. Erektio on luonnollinen reaktio ja lääkäri osaa suhteutua siihen oikein. Älä suotta jännitä tutkimusta

    • tulee erektio

      Itseasiassa tuolloin lekuri voi tutkia "kaksi kärpästä yhdellä iskulla"
      Erektiohäiriö voi iskeä nuorillekin tai jos esim. erektiossa oleva penis on jotenkin vinossa.
      Samalla käynnillä hoituu tuokin tutkimus (jos siis alkaa seisoon)
      Jos esim kiveksissä kaikki on ok mutta erektiossa on jotain huolestuttavaa - säästät yhden poliklinikkamaksun joka tapauksessa. Toisaalta kivesten balboiminen lääkärissäkäyntinä on paljon helpompi syy, kuin tilata aika lekurille ja sanoa että "mun seisovassa kullissa on jotain häikkää" - mee nyt sitten siitä syystä lääkärille ja yritä esitellä sitä. Siis asia on ihan positiivinen kokonaisuudessaan - turha ujostella.

    • pallit tutkimuksessa

      Palleja tutkii aluksi aina lääkäri, joka voi määrätä sitten jostain syystä jatkotutkimuksiin, joissa palleihin voi päästä käsiksi myös hoitaja. Pallien ronklaaminen ei ole tapahtumana kovin seksikäs. Ei kannata jännittää tai odottaa liikoja. Olen käynyt varmasti yli 10 kertaa erilaisissa pallitutkimuksissa ja ikinä ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ainoa on, että voi sattua, jos pallit on kipeinä.

    • Pallimooses

      Multa on pallit tutkittu muutamaan otteeseen kipujen vuoksi. (Johtui eturauhastulehduksesta, ei itse kiveksistä)

      Ei siinä helposti jöpöttämään ala, seuraavista syistä:

      - Tilanne on äärimmäisen nolo (Tai saattaahan joku tykätäkin)
      - Tutkinta on jokseenkin kovakouraista ja minulta puristelivat ja pyörittelivät vähän turhankin lujaa, tuntui hyvin ikävältä ja välillä sattui varsinkin siihen kivesten takana olevaan juttuun.

      Ja kun vielä on kehoitettu että samanlainen tutkimus pitäisi kaikkien misten itse ajoittain tehdä kiveksilleen. (Kives-syövän yleisyyden vuoksi), mutta en itse kykenisi niin kovakouraisesti niitä käpälöimään.

      • Eli siis mihin?

        Kivesten takana olevaan juttuun?


      • Melli Pastari

        Eli tässä tapauksessa urologi itse kipua tuntematta kouri kovakouraisesti sun palleja:)

        Mulla kouri vuosi sitten urologi ja kyllä se eri tavalla kouraisi kuin yksi naislääkäri, joka ilmeisesti luuli että pidän sivelystä. Ja paras oli kommentti, että se on ihan normaali muutos, kun toiseen kivekseen oli tullut sentti extraa.

        Kunnon tutkimus on kovakouraisempi jo siitäkin syystä, että urologi huomaa poikkeamat normaalista, vaikka pienet kyhmyt.
        Samoin eturauhasta painoi niin, että tuntui kuin kuset irtois justiinsa.. Ne on ammattimiehiä, tai onhan niitä naisiakin nykyään urologeina.

        Harva niistä tutkimuksista tykkää, mutta ei niissä pitäisi sen nolompaa olla kuin korvan näyttämisessä. Ja melkoinen tyyppi pitää olla, joka stondiksen tuollaisessa tilanteessa saa. Yleensä siinä tilanteessa adrenaliinia virtaa sen verran, että verta et saa elimees yrittämälläkään.

        Jäi myös mietityttämään tuo "juttu" tuolla kivesten takana.


      • Pallimooses
        Melli Pastari kirjoitti:

        Eli tässä tapauksessa urologi itse kipua tuntematta kouri kovakouraisesti sun palleja:)

        Mulla kouri vuosi sitten urologi ja kyllä se eri tavalla kouraisi kuin yksi naislääkäri, joka ilmeisesti luuli että pidän sivelystä. Ja paras oli kommentti, että se on ihan normaali muutos, kun toiseen kivekseen oli tullut sentti extraa.

        Kunnon tutkimus on kovakouraisempi jo siitäkin syystä, että urologi huomaa poikkeamat normaalista, vaikka pienet kyhmyt.
        Samoin eturauhasta painoi niin, että tuntui kuin kuset irtois justiinsa.. Ne on ammattimiehiä, tai onhan niitä naisiakin nykyään urologeina.

        Harva niistä tutkimuksista tykkää, mutta ei niissä pitäisi sen nolompaa olla kuin korvan näyttämisessä. Ja melkoinen tyyppi pitää olla, joka stondiksen tuollaisessa tilanteessa saa. Yleensä siinä tilanteessa adrenaliinia virtaa sen verran, että verta et saa elimees yrittämälläkään.

        Jäi myös mietityttämään tuo "juttu" tuolla kivesten takana.

        Tarkennusta tuohon kivesten takana oleviin juttuihin, googlaamalla löysin että kiveksen takana oleva sykkyrä on nimeltään lisäkives. Eli sinne siis sattui... :)

        Jospa tämä selvensi asiaa.


      • Melli Pastari
        Pallimooses kirjoitti:

        Tarkennusta tuohon kivesten takana oleviin juttuihin, googlaamalla löysin että kiveksen takana oleva sykkyrä on nimeltään lisäkives. Eli sinne siis sattui... :)

        Jospa tämä selvensi asiaa.

        Asia tuli selväksi. Mulla oli just noilla seuduilla kiveksen yläosassa se ongelma, eli laajentunut siemennesterakkula sentään vaan.
        Ei aiheuttanut toimenpiteitä.


    • Anonyymi

      Miltä kivekset näyttävät kertokaa plees!

      • Anonyymi

        Kannattaisko harkita poikaystävää?
        Kun tulette läheisiksi, alkaa yleensä koskettelu ja yhdyntä kiinnostamaan molempia. Matkalla siihen, voi kosketella poikaystävää muualtakin kuin peniksestä. Googlaamalla kivesten rakennekuvia alkuun, vois sitten vertailla niihin kun koskettelee niitä. Kannattaa olla aika varovainen alkuun, koska se pallo on kipuherkkä ja pehmeät paikat siinä päällä ei kestä mitään rusennuksia. Sinne kun varastoituu ne valmistuvat siittilt. Naisena se on aika kiihottava ajatus, että siellä ne uivat ja odottavat munasolujani hedelmöitettäväksi. Ja se, jos mies ei ole lauennut ja ne paikat on täpötäynnä. Väitän, että sen tuntee ja kun puristelee, niin mies laukeaa liiankin nopsaan. Tuntuu kuulemma taivaalliselta siinä touhujen keskellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe