Kiitokset Jäppilän puolesta. Annoin äänesi täälläkin.
http://www.kristallipallo.com/lue.php?vote_id=1022&viesti=3
Äänestäkää Eerolaa
8
179
Vastaukset
- -------?
no joo en sano mitään!!!
- En äänestä
Ei Eerolalla ole mitä tekemistä, että Jäppilän koulu säilyy. Työn ovat tehneet muut henkilöt. Se vaan on tosi asia.
- se 1:n selvitysmiäs
koska olin itse vuosi sitten ko. työryhmän ekassa kokouksessa, en käy tässä koko loppuraporttia läpi, mutta loppuraporttiin saatiin mm. niitä seikkoja joita persut oli ryhmyrilleen tehtäväksi antaneet.
Jäppilä ja tiutinen säilyy jne. ym.
Suosittelen loppuraporttin hankkimista luettavaksi. - Juho Eerola
Sanoppas nyt ketkä olivat ne "muut henkilöt"?
Olin kyllä mukana tekemässä tuota päiväkoti- ja kouluverkkoselvitystä. Muut kuntapoliitikot olivat Esko Almgren, Sami Virtanen, Semi Lommi, Päivi Norhio, Pekka Posti ja Kai Holmberg. Lisäksi Maija Rikberg ja Eija Vulkko virkamiesten puolelta. Tällä porukalla päätettiin esittää, että Jäppilää ei ainakaan ennen vuotta 2014 lopeteta. Eikä edes silloinkaan, jos minulta kysytään. Jäppilä oli ryhmän puheissa kuulkaas monta kertaa. Omaa kantaani edustivat voimakkaimmin Semi Lommi ja Päivi Norhio. - Paras_Fiilari
Juho Eerola kirjoitti:
Sanoppas nyt ketkä olivat ne "muut henkilöt"?
Olin kyllä mukana tekemässä tuota päiväkoti- ja kouluverkkoselvitystä. Muut kuntapoliitikot olivat Esko Almgren, Sami Virtanen, Semi Lommi, Päivi Norhio, Pekka Posti ja Kai Holmberg. Lisäksi Maija Rikberg ja Eija Vulkko virkamiesten puolelta. Tällä porukalla päätettiin esittää, että Jäppilää ei ainakaan ennen vuotta 2014 lopeteta. Eikä edes silloinkaan, jos minulta kysytään. Jäppilä oli ryhmän puheissa kuulkaas monta kertaa. Omaa kantaani edustivat voimakkaimmin Semi Lommi ja Päivi Norhio.Kyllä me vuoteen 2014 mennessä saadaan Jäppilän koulun taakse sellaiset voimat, ettei kukaan edes rohkea ääneen lausua Jäppilän koulun lopettamisesta! Eiköhän se ole meillä yksi avaintehtävistä!
Ei Langinkosken lopettaminenkaan nyt mikään erinomainen asia ole! Kylmät tosiasiat, muun muassa kaupungin nykyinen taloudellinen tilanne ja valitettava väestökehitys, vain puhuvat omaa kylmää totuutta! Melkoisen huolestuneena seuraan nyt Kotkan kaupungin tulevaa kehitystä! Ei hyvälle näytä tekee niin tai näin! - Kymin likka
Vastaa nyt vitun kuspää Eerolan kysymykseen! Et pysty koska olet kotkan tunareita.
- BUAHAHAHAHA
Kymin likka kirjoitti:
Vastaa nyt vitun kuspää Eerolan kysymykseen! Et pysty koska olet kotkan tunareita.
Ei raukka osaa.
- Juho Eerola
Tuo juttu näköjään elää vieläkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088