Halaus kyynelillä

koboltti1

Halaus kyynelillä



Intohimo ei hakkamalla irtoa,
rakkaus ei hukuttamalla lopu,
kyynel ei käskemällä kuivu.

Hukuttakaamme rakkaamme,
hellään intohimoon.

Kyynelin kostutettuun halaukseen.

Olkaamme siinä hetki hiljaa.

Vain me kaksi.


R.S
18.11.2009

13

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä on paljon
      kun kaksi on yhdessä
      ja tunne syvimmillään.

      Ei pakosta
      vaan keskinäisestä
      samanaikaisuudesta
      samassa tunnevirrassa.

      Niin
      tässä on todella paljon
      tunnetta...ajatuksineen !

      • Kumarran syvään.

        Poimit olennaisen tästä teoksesta. Tunteen kiemurat ovat niitä haastavia asioita...Harmonia on monesta asiasta unohdettu hyve.
        ajatuksesta syntyy tunne joka voi olla vahvempi kuin koettu tunne..
        '
        Kiitosta tästä viestistä..

        PS: olen lukenut monia teoksiasi ,, niissä itää taitelija.

        ter Raimo


      • kobolt_alkuvoima kirjoitti:

        Kumarran syvään.

        Poimit olennaisen tästä teoksesta. Tunteen kiemurat ovat niitä haastavia asioita...Harmonia on monesta asiasta unohdettu hyve.
        ajatuksesta syntyy tunne joka voi olla vahvempi kuin koettu tunne..
        '
        Kiitosta tästä viestistä..

        PS: olen lukenut monia teoksiasi ,, niissä itää taitelija.

        ter Raimo

        Jotenkin tässä elämässä erilaisissa yhteyksissä
        on tullut kokemuksia käytännössä kuin luetun
        muodossakin että runojen taikuuden kartassa
        sellainen "dejavu"ymmärrys juuri siihen missä
        alkaa kuin yhtyy tunteiden välitön kieli

        että mitä se saa meissä ihmisissä aikaan
        ja hyvänä siksikin ettei elämän opit ole
        valuneet aivan hukkaan - hyvä on saada
        kuin hyvä niitä luovuttaa !

        Kiitos - kannustavista sanoistasi harrastustani
        kohtaan ja kuinka paljon olen heittänyt näitä
        omia "tekosiani"ikuiseen hävitykseen,joita ei
        takaisin saa kun en ole niitä mukanani
        kuljettanut .... Hyvää toivon Sinulle !


    • *laudi*

      Se pieni hetki.
      Ja halaus hellä.

      ihana :) kiitos kobo!

      • Kiitosta.
        Niin kaikki ei ole suurta ja mahtavaa, pieni ele voi saada suuret mittasuhteet jos se on aitoa.
        Talven odotusta.

        Ter kobo


    • jussi hates jazz

      kobo on päässyt melko lähelle ydintä ;)

      hienon tunnelman olet loihtinut ;)

      halaus on yksi niistä mahdollisuuksista, jonka voimaa ei voi verrata.

      • Moi.
        Kiitosta vaan tästä viestistä.
        Sanojen luoma mielikuva on tärkeä elementti, mutta aina sisällytän teoksiini jonkin sanoman.
        Pieni ele suuri vaikutus, halauksesta se lähtee.

        ter kobo


    • Minanoita

      Jotenkin lohdullinen runo sinulta...

      Jo se että toinen halaa, antaa uskoa huomiseen ja voimia
      jokapäiväiseen arkeen...Rakkaus ei kuole hukuttamalla, sekin on totta...

      Sinulle lukijan kiitos herkästä runosta:))))

      • Moi.
        Kiitosta kommentistasi, Lohdutetaan kansaa. Halaamalla elämä kuntoon, olkaamme ihmisiä ja näyttäkää tunteenne, tässä maailmassa on ihan riittämiin kylmyyttä ja epäsopua..

        Minä kiitän ja kumarran.

        ter kobo


    • Kun saa toisensa pitää

      Runos soi

      Muistuttaa esillä läsnä
      arjessa harmaassa
      kosketella kieliä yhteiden soittimen

      kobolli1
      "Vain me kaksi" uskottu sovittelijaksi
      Elämän makuinen runos, kiitos

      • Moi.

        Yhdessä hyvä olla, runous välillämme soi, sanat riipaisevat, viiltävät arkemme kahtia.
        Niin lähellä on onni , mutta huomaammeko sitä.

        Kiitos tästä viestistä.

        Elämä rikastuttaa runoja, niin se menee..

        ter kobo


    • Pieni ihminen

      Hieno teos.

      Intohimolla tehty.

      • Terve.

        Kumarran ja kiitän.

        Intohimoa löytyy , paljon....

        ter kobo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe