Halaus kyynelillä
Intohimo ei hakkamalla irtoa,
rakkaus ei hukuttamalla lopu,
kyynel ei käskemällä kuivu.
Hukuttakaamme rakkaamme,
hellään intohimoon.
Kyynelin kostutettuun halaukseen.
Olkaamme siinä hetki hiljaa.
Vain me kaksi.
R.S
18.11.2009
Halaus kyynelillä
13
839
Vastaukset
Tässä on paljon
kun kaksi on yhdessä
ja tunne syvimmillään.
Ei pakosta
vaan keskinäisestä
samanaikaisuudesta
samassa tunnevirrassa.
Niin
tässä on todella paljon
tunnetta...ajatuksineen !Kumarran syvään.
Poimit olennaisen tästä teoksesta. Tunteen kiemurat ovat niitä haastavia asioita...Harmonia on monesta asiasta unohdettu hyve.
ajatuksesta syntyy tunne joka voi olla vahvempi kuin koettu tunne..
'
Kiitosta tästä viestistä..
PS: olen lukenut monia teoksiasi ,, niissä itää taitelija.
ter Raimokobolt_alkuvoima kirjoitti:
Kumarran syvään.
Poimit olennaisen tästä teoksesta. Tunteen kiemurat ovat niitä haastavia asioita...Harmonia on monesta asiasta unohdettu hyve.
ajatuksesta syntyy tunne joka voi olla vahvempi kuin koettu tunne..
'
Kiitosta tästä viestistä..
PS: olen lukenut monia teoksiasi ,, niissä itää taitelija.
ter RaimoJotenkin tässä elämässä erilaisissa yhteyksissä
on tullut kokemuksia käytännössä kuin luetun
muodossakin että runojen taikuuden kartassa
sellainen "dejavu"ymmärrys juuri siihen missä
alkaa kuin yhtyy tunteiden välitön kieli
että mitä se saa meissä ihmisissä aikaan
ja hyvänä siksikin ettei elämän opit ole
valuneet aivan hukkaan - hyvä on saada
kuin hyvä niitä luovuttaa !
Kiitos - kannustavista sanoistasi harrastustani
kohtaan ja kuinka paljon olen heittänyt näitä
omia "tekosiani"ikuiseen hävitykseen,joita ei
takaisin saa kun en ole niitä mukanani
kuljettanut .... Hyvää toivon Sinulle !
- *laudi*
Se pieni hetki.
Ja halaus hellä.
ihana :) kiitos kobo!Kiitosta.
Niin kaikki ei ole suurta ja mahtavaa, pieni ele voi saada suuret mittasuhteet jos se on aitoa.
Talven odotusta.
Ter kobo
- jussi hates jazz
kobo on päässyt melko lähelle ydintä ;)
hienon tunnelman olet loihtinut ;)
halaus on yksi niistä mahdollisuuksista, jonka voimaa ei voi verrata.Moi.
Kiitosta vaan tästä viestistä.
Sanojen luoma mielikuva on tärkeä elementti, mutta aina sisällytän teoksiini jonkin sanoman.
Pieni ele suuri vaikutus, halauksesta se lähtee.
ter kobo
- Minanoita
Jotenkin lohdullinen runo sinulta...
Jo se että toinen halaa, antaa uskoa huomiseen ja voimia
jokapäiväiseen arkeen...Rakkaus ei kuole hukuttamalla, sekin on totta...
Sinulle lukijan kiitos herkästä runosta:))))Moi.
Kiitosta kommentistasi, Lohdutetaan kansaa. Halaamalla elämä kuntoon, olkaamme ihmisiä ja näyttäkää tunteenne, tässä maailmassa on ihan riittämiin kylmyyttä ja epäsopua..
Minä kiitän ja kumarran.
ter kobo
Kun saa toisensa pitää
Runos soi
Muistuttaa esillä läsnä
arjessa harmaassa
kosketella kieliä yhteiden soittimen
kobolli1
"Vain me kaksi" uskottu sovittelijaksi
Elämän makuinen runos, kiitosMoi.
Yhdessä hyvä olla, runous välillämme soi, sanat riipaisevat, viiltävät arkemme kahtia.
Niin lähellä on onni , mutta huomaammeko sitä.
Kiitos tästä viestistä.
Elämä rikastuttaa runoja, niin se menee..
ter kobo
- Pieni ihminen
Hieno teos.
Intohimolla tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683