Itse ainakin irtisanon Welholta hankitun maikkarin kanavapaketin. Max-kanavalta formulat oli ainoa, joka olen katsellut, nyt ei tarvitse enää sitäkään. Olen varma, etten ole ainoa, koska muut paketin kanavat ovat pelkkää peetä.
Maikkari kärsii
3
518
Vastaukset
- exMax
Joo sama homma. maikkarin kanavapaketti lopetettu kimin lopettamisen myötä. Ja v**uttaa ku ne on MAX kanavallakin alkanut näyttää mainoksia. siitä pitäis maksaa että näkee jotain mainoksia. bullshit..
- tyui
Lopetettiin saman tien kun sarja-kavanvalla alko Cheers pyöriä kolmatta kertaa peräkkäin uusintana alusta loppuun. Muutenkin pelkkiä uusintoja uusintojen perään. Todellista katsojien aliarviointia, sanon minä.
- Formulan kanssa
Kimi ajaa joko Formulaa tai rallia, ja kumpikin löytyy tulevana vuonna maikkarin Maxilta.
Arabit tahtoo saada Kimin Mersun rattiin ja siihen heillä lienee varaa;)
Odotellaan vielä hetki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930