koiran reumatismi auttakaa!!!!

koiran ystävä

onko kellään tietoo koiran reumatismistä? Ja siitä että voiko sitä mitenkään/ millään testillä varmistaan? Mun koiralla (4v monirotuinen) epäiltiin, että sillä olisi ollut nivelrikko, mutta lääkkeet ei auttaneet ja vein sen kuvattavaksi. Kuvauksissa ei lyötynyt mitään ja lonkatkin oli b- luokkaa. Oireet vaan jatkuu, murina kun koskee takapäähän joskus jopa ulvahtelee kivusta. Muuta ei tarvitä kun pienenpieni hipaisu esim jalkaan. kysyin koirakouluttajilta, että voisiko olla häiriö käyttäytymistä, mutta ei kuulemma ala noin yhtäkkiä. nyt jo toista talvea sama jatkuu. olkaa pliis kilttajä jos jonkin koiralla on reumatismiä ja kertokaa miten sitä voisi testata. Haluan tietää mikä mun koiraa vaivaa!!!!

2

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rei717

jos koira on ulkoiluttaessa astunut ohonkin esim lasin sirrun niin jalka on todella kipeä omalla koiralla oli tolleen

• jahnukainen

Minun edellinen koirani sairasti vanhemmalla iällä nivelrikkoa ja oli välillä tosi kipeenä,yöt valvottiin kun
      se nuoli kipeitä jalkojaan.sain eläin lääkäriltä neuvoksi Athrofleksin sitä saa nestemmäisenä,jauheena ja
      tapletteina,annetaan 2:si viikkoa pari kertaa päivässä ja sen jälkeen kerran päivässä saat sitä apteekista
      ilman reseptiä.Tehosi ainakin minun koiralleni ja nuortuikin siinä samalla ainakin 10v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3047
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2664
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      913
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe