onko kellään tietoo koiran reumatismistä? Ja siitä että voiko sitä mitenkään/ millään testillä varmistaan? Mun koiralla (4v monirotuinen) epäiltiin, että sillä olisi ollut nivelrikko, mutta lääkkeet ei auttaneet ja vein sen kuvattavaksi. Kuvauksissa ei lyötynyt mitään ja lonkatkin oli b- luokkaa. Oireet vaan jatkuu, murina kun koskee takapäähän joskus jopa ulvahtelee kivusta. Muuta ei tarvitä kun pienenpieni hipaisu esim jalkaan. kysyin koirakouluttajilta, että voisiko olla häiriö käyttäytymistä, mutta ei kuulemma ala noin yhtäkkiä. nyt jo toista talvea sama jatkuu. olkaa pliis kilttajä jos jonkin koiralla on reumatismiä ja kertokaa miten sitä voisi testata. Haluan tietää mikä mun koiraa vaivaa!!!!
koiran reumatismi auttakaa!!!!
koiran ystävä
2
835
Vastaukset
- rei717
jos koira on ulkoiluttaessa astunut ohonkin esim lasin sirrun niin jalka on todella kipeä omalla koiralla oli tolleen
- jahnukainen
Minun edellinen koirani sairasti vanhemmalla iällä nivelrikkoa ja oli välillä tosi kipeenä,yöt valvottiin kun
se nuoli kipeitä jalkojaan.sain eläin lääkäriltä neuvoksi Athrofleksin sitä saa nestemmäisenä,jauheena ja
tapletteina,annetaan 2:si viikkoa pari kertaa päivässä ja sen jälkeen kerran päivässä saat sitä apteekista
ilman reseptiä.Tehosi ainakin minun koiralleni ja nuortuikin siinä samalla ainakin 10v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1414643SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763855Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712529SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2271972Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1191820Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471166Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49815- 62766
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725