koiran reumatismi auttakaa!!!!

koiran ystävä

onko kellään tietoo koiran reumatismistä? Ja siitä että voiko sitä mitenkään/ millään testillä varmistaan? Mun koiralla (4v monirotuinen) epäiltiin, että sillä olisi ollut nivelrikko, mutta lääkkeet ei auttaneet ja vein sen kuvattavaksi. Kuvauksissa ei lyötynyt mitään ja lonkatkin oli b- luokkaa. Oireet vaan jatkuu, murina kun koskee takapäähän joskus jopa ulvahtelee kivusta. Muuta ei tarvitä kun pienenpieni hipaisu esim jalkaan. kysyin koirakouluttajilta, että voisiko olla häiriö käyttäytymistä, mutta ei kuulemma ala noin yhtäkkiä. nyt jo toista talvea sama jatkuu. olkaa pliis kilttajä jos jonkin koiralla on reumatismiä ja kertokaa miten sitä voisi testata. Haluan tietää mikä mun koiraa vaivaa!!!!

2

847

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rei717

jos koira on ulkoiluttaessa astunut ohonkin esim lasin sirrun niin jalka on todella kipeä omalla koiralla oli tolleen

• jahnukainen

Minun edellinen koirani sairasti vanhemmalla iällä nivelrikkoa ja oli välillä tosi kipeenä,yöt valvottiin kun
      se nuoli kipeitä jalkojaan.sain eläin lääkäriltä neuvoksi Athrofleksin sitä saa nestemmäisenä,jauheena ja
      tapletteina,annetaan 2:si viikkoa pari kertaa päivässä ja sen jälkeen kerran päivässä saat sitä apteekista
      ilman reseptiä.Tehosi ainakin minun koiralleni ja nuortuikin siinä samalla ainakin 10v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4967
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4346
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27