moikka!
Mulla on pikkuruinen kilppari vaavi.
ostin sen Djurmagasinesta ( tms ) viime kesällä ja se on kasvanut huimasti!
Konna on iloinen, reipas ja ihana. todella mukava ja seurallinen.
mutta kun sen ostin sanoi myyjä sen olevan punakorvakilpikonna, mutta ei tällä ole sitä punaista korvallista??
Onko konna vielä niin nuori, vai onko se eriä rotua??
Lisäksi konnalla oli kilvessään vaalea pikkuruinen läikkä josta myyjä sanoi että se on ihan tavallinen ja että se häipyy konnan kasvaessa. Läikkä ei tosin ole häipynyt. se on suurinpiirtein samaa kokoa, mutta ei häivy, eikä haalistu tms..
Lisäksi konnalla on muuan toinenkin läikkä. voiko se läikkä olla haitaksi?
vai katoaaako se tosiaan konnan kasvaessa??
Entäs mikä olisi hyvä vesikasvi kilparin altaaseen?
Tuo ahmatti mussuttaa kaikki kasvit!
Ainoa mitä ei on jaavansaniainen (tms) muut kyl katoaa... jos se ei niitä syö niin nyppii ainaki riekalaiksi..
Olis kiva saada vastauksia konnan tietäjiltä ^^
Minkä rotuinen on kilpparini???
Komppanen
3
487
Vastaukset
- hronkko2
Hei käväseppäs herppi.net ja konnamaa.com sivuilla sieltä saat paremmin tietoa mitä rotua kilpikonnasi on ja mitä ne laikut kilvessä ovat.
- turtle WAX
otappa kuva konnastasi... lähikuvia päästä, kuva konnan päältä, jaloista...
- turtle wax
http://www.djurmagazinet.se/index.php?option=com_content&view=article&id=196:vattenskoeldpaddor&catid=22:skoeldpaddor&Itemid=44
onko toi ???
Minkälaiset hoito ohjeet sait ??? !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584