Maalivahtiasiaa

mies savosta

Mestikselle ja Suomen jääkiekolle olisi eduksi jos ulkomaiset maalivahdit kiellettäisiin sarjassa. Ulkolainen veskari vie kehittymismahdollisuuden kotimaiselta pelaajalta ja edistää muun maan jääkiekkoa.

9

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä näkee miten heinolantollolla ajatus juoksee..paikallaan.

      • mies savosta

        laskeudumme hikisten jalkojesi juureen
        ihailemme ajatustesi tahmaista virtaa
        laulamme rupisia riimejäsi
        pohdimme karvaisia ajatuksiasi
        arvioimme luiskaisen otsasi kiiltoa
        mietimme talipallojesi oivalluksia
        kannatamme keppihevostemme luistelua
        SaPKo heja, heja


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        laskeudumme hikisten jalkojesi juureen
        ihailemme ajatustesi tahmaista virtaa
        laulamme rupisia riimejäsi
        pohdimme karvaisia ajatuksiasi
        arvioimme luiskaisen otsasi kiiltoa
        mietimme talipallojesi oivalluksia
        kannatamme keppihevostemme luistelua
        SaPKo heja, heja

        Karvaista kumipäätäni ja HeKin maalinedustakolana olemista. Olen myös HeKin varalätkä ja maaleja kalastava verkko, varsinainen niiden imijä.


      • Hirttomies
        mies savosta kirjoitti:

        Karvaista kumipäätäni ja HeKin maalinedustakolana olemista. Olen myös HeKin varalätkä ja maaleja kalastava verkko, varsinainen niiden imijä.

        Kumipääkin olisi savolaiselle saavutus, nythän SaPKo-fanin nuppi on kuin tyhjä purusiilo.


      • mies savosta
        Hirttomies kirjoitti:

        Kumipääkin olisi savolaiselle saavutus, nythän SaPKo-fanin nuppi on kuin tyhjä purusiilo.

        Ja faneilla on täyskumipää, josta kiekko ottaa tarvittaessa kimmokkeen osuessa. Täyskumipääksi ei pääsekkään kuin kuin heinolassa vanhoja luonnonkumeja jyrsimällä kaatiksella ja imemällä katsomossa äitylin vanhaa rintakumia kuminaama kurtussa.

        Hekifanin nuppi onkin siksi kuivanutta kumipurua täynnä, kun on imenyt kumipuun nesteet sisuksiinsa ja kuivanut joustavaksi massaksi otsaonteloon


      • HeKi jyrää...
        mies savosta kirjoitti:

        Ja faneilla on täyskumipää, josta kiekko ottaa tarvittaessa kimmokkeen osuessa. Täyskumipääksi ei pääsekkään kuin kuin heinolassa vanhoja luonnonkumeja jyrsimällä kaatiksella ja imemällä katsomossa äitylin vanhaa rintakumia kuminaama kurtussa.

        Hekifanin nuppi onkin siksi kuivanutta kumipurua täynnä, kun on imenyt kumipuun nesteet sisuksiinsa ja kuivanut joustavaksi massaksi otsaonteloon

        Kohti Suomi-sarjaa lippu ja mieli korkealla!


      • RAVistin
        HeKi jyrää... kirjoitti:

        Kohti Suomi-sarjaa lippu ja mieli korkealla!

        mutta saadaanpahan ehkä sitten joku voittokin, eh eh eh.


    • Hekifani

      Joukkueessa ole koskaan maalivahtia ollutkaan koska sen hommia on hoitanut aina marjapuskien vierestä naapurikunnasta varastettu variksenpelätin, joka aina kairataan ennen pelin alkua pystyyn maalin suulle lumikola kädessä

      • `RAVistin

        Olen tilannut kauhakuormaajan kauhan maalinsuulle varmistamaan sarjassa pysymisen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe