Mestikselle ja Suomen jääkiekolle olisi eduksi jos ulkomaiset maalivahdit kiellettäisiin sarjassa. Ulkolainen veskari vie kehittymismahdollisuuden kotimaiselta pelaajalta ja edistää muun maan jääkiekkoa.
Maalivahtiasiaa
9
158
Vastaukset
Siinä näkee miten heinolantollolla ajatus juoksee..paikallaan.
- mies savosta
laskeudumme hikisten jalkojesi juureen
ihailemme ajatustesi tahmaista virtaa
laulamme rupisia riimejäsi
pohdimme karvaisia ajatuksiasi
arvioimme luiskaisen otsasi kiiltoa
mietimme talipallojesi oivalluksia
kannatamme keppihevostemme luistelua
SaPKo heja, heja - mies savosta
mies savosta kirjoitti:
laskeudumme hikisten jalkojesi juureen
ihailemme ajatustesi tahmaista virtaa
laulamme rupisia riimejäsi
pohdimme karvaisia ajatuksiasi
arvioimme luiskaisen otsasi kiiltoa
mietimme talipallojesi oivalluksia
kannatamme keppihevostemme luistelua
SaPKo heja, hejaKarvaista kumipäätäni ja HeKin maalinedustakolana olemista. Olen myös HeKin varalätkä ja maaleja kalastava verkko, varsinainen niiden imijä.
- Hirttomies
mies savosta kirjoitti:
Karvaista kumipäätäni ja HeKin maalinedustakolana olemista. Olen myös HeKin varalätkä ja maaleja kalastava verkko, varsinainen niiden imijä.
Kumipääkin olisi savolaiselle saavutus, nythän SaPKo-fanin nuppi on kuin tyhjä purusiilo.
- mies savosta
Hirttomies kirjoitti:
Kumipääkin olisi savolaiselle saavutus, nythän SaPKo-fanin nuppi on kuin tyhjä purusiilo.
Ja faneilla on täyskumipää, josta kiekko ottaa tarvittaessa kimmokkeen osuessa. Täyskumipääksi ei pääsekkään kuin kuin heinolassa vanhoja luonnonkumeja jyrsimällä kaatiksella ja imemällä katsomossa äitylin vanhaa rintakumia kuminaama kurtussa.
Hekifanin nuppi onkin siksi kuivanutta kumipurua täynnä, kun on imenyt kumipuun nesteet sisuksiinsa ja kuivanut joustavaksi massaksi otsaonteloon - HeKi jyrää...
mies savosta kirjoitti:
Ja faneilla on täyskumipää, josta kiekko ottaa tarvittaessa kimmokkeen osuessa. Täyskumipääksi ei pääsekkään kuin kuin heinolassa vanhoja luonnonkumeja jyrsimällä kaatiksella ja imemällä katsomossa äitylin vanhaa rintakumia kuminaama kurtussa.
Hekifanin nuppi onkin siksi kuivanutta kumipurua täynnä, kun on imenyt kumipuun nesteet sisuksiinsa ja kuivanut joustavaksi massaksi otsaonteloonKohti Suomi-sarjaa lippu ja mieli korkealla!
- RAVistin
HeKi jyrää... kirjoitti:
Kohti Suomi-sarjaa lippu ja mieli korkealla!
mutta saadaanpahan ehkä sitten joku voittokin, eh eh eh.
- Hekifani
Joukkueessa ole koskaan maalivahtia ollutkaan koska sen hommia on hoitanut aina marjapuskien vierestä naapurikunnasta varastettu variksenpelätin, joka aina kairataan ennen pelin alkua pystyyn maalin suulle lumikola kädessä
- `RAVistin
Olen tilannut kauhakuormaajan kauhan maalinsuulle varmistamaan sarjassa pysymisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500