Lääteollisuus TEHTAILEEKIN sairauksia

Haans.

No, ei tämä mikään yllätys ollut. Optioiden ja Osinkojen toivossa näyttää olevan lupa tehdä ja keksiä mitä tahansa. Sopulien kustannuksella.

Mutta pitäisikö poliisin ja oikeuslaitoksen puuttua asiaan. Minun mielestä jos ei jo ole toimittu, johan on jumalauta kokoomusmafia tämän maan vallannut

27

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Lisäksi hermomyrkky aiheutta paljon oireita väestöön ja lääkemyynti kasvaa

      prkl uskontohörhöt ketkä maailmalla on tuon lääkemafian takana

      • doc.

        Neurologisia oireita lievittävistä lääkkeistä saa hyvät rahat. Kun oireet kestävät syntymästä kuolemaan ihminen on uskollinen lääketehtaan renki.


      • .
        doc. kirjoitti:

        Neurologisia oireita lievittävistä lääkkeistä saa hyvät rahat. Kun oireet kestävät syntymästä kuolemaan ihminen on uskollinen lääketehtaan renki.

        niinkuin monista muistakin lääkkeistä jotka lievittävät hermomyrkkyjen oireita

        kristityt olivat lampaita kaikki nämä vuosikymmenet mutta nyt tieto on saapunut eri puolille. saa nähä miten käy


      • Anonyymi
        . kirjoitti:

        niinkuin monista muistakin lääkkeistä jotka lievittävät hermomyrkkyjen oireita

        kristityt olivat lampaita kaikki nämä vuosikymmenet mutta nyt tieto on saapunut eri puolille. saa nähä miten käy

        kuten jo sanottu-

        Lääketeollisuus lääkefirmat pitäisi lopettaa- ja valtion yhtiö tekisi lääkkeet asiallisesti ja halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten jo sanottu-

        Lääketeollisuus lääkefirmat pitäisi lopettaa- ja valtion yhtiö tekisi lääkkeet asiallisesti ja halvalla.

        Todellakin on hyvin harvoja lääkkeitä mistä on jotain hyötyä ihmisille ja nämäkin lääkkeet on useimmiten vaikeasti saatavilla vaikka ovatkin halpoja, toimivia ja turvallisia kuten esim. ivermektiini. Useimmiten sairaudet johtuvat ravinteiden puutteesta yksipuolisen ravitsemuksen seurauksena. D-vitamiinin tasoja ei normaalisti labrassa tutkita vaikka puute aiheuttaa monenlaisia ongelmia terveydessä.

        Toinen merkittävä ongelma on kelvottomat ravintoaineet kuten siemenöljyt, jotka ovat lähes kaikkien sairauksien perimmäisenä syynä ja niitä piilotetaan lähes kaikkiin myytävänä oleviin tuotteisiin. Näiden rasvojen käytön lisääntyminen korreloi ajalliseti diabeteksen, syöpien, sydän- ja verisuonisairauksien, ylipainon, ym. lisääntymisen kanssa. Esimerkkinä 1950 luvulla suomessa oli 5000 diabeetikkoa tänä päivän luku on yli 500000 diabeetikkoa, niin on erittäin kummallista, että minkäänlaista heräämistä ongelmaan ei ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on hyvin harvoja lääkkeitä mistä on jotain hyötyä ihmisille ja nämäkin lääkkeet on useimmiten vaikeasti saatavilla vaikka ovatkin halpoja, toimivia ja turvallisia kuten esim. ivermektiini. Useimmiten sairaudet johtuvat ravinteiden puutteesta yksipuolisen ravitsemuksen seurauksena. D-vitamiinin tasoja ei normaalisti labrassa tutkita vaikka puute aiheuttaa monenlaisia ongelmia terveydessä.

        Toinen merkittävä ongelma on kelvottomat ravintoaineet kuten siemenöljyt, jotka ovat lähes kaikkien sairauksien perimmäisenä syynä ja niitä piilotetaan lähes kaikkiin myytävänä oleviin tuotteisiin. Näiden rasvojen käytön lisääntyminen korreloi ajalliseti diabeteksen, syöpien, sydän- ja verisuonisairauksien, ylipainon, ym. lisääntymisen kanssa. Esimerkkinä 1950 luvulla suomessa oli 5000 diabeetikkoa tänä päivän luku on yli 500000 diabeetikkoa, niin on erittäin kummallista, että minkäänlaista heräämistä ongelmaan ei ole tapahtunut.

        Olet taas piehtaroinut salaliittosivuilla käsi pöksyissä.

        Et voi yleistää, että siemenöljyt on lähes kaikkien sairauksien perimmäisenä syynä, koska siemenöljyt ei ole itsessään myrkyllisiä. Ongelmana on kuluttajan oma toiminta, eli jos omegahappojen tasapaino häiriintyy, saa liikaa omega-6:tta ja liian vähän omega-3:sta, käyttää yleisesti liikaa öljyjä, käyttää heikkolaatuisia öljyjä, kuumentaa niitä pitkälle yli savuamispisteen jne. Silloin seurauksena voi olla suoliston tulehdustiloja, voi saada runsaasti kuummentamisessa syntyviä haitallisia yhdisteitä, jotka voi aiheuttaa syöpää jne.

        T2-diabeteksen moninkertainen kasvu ei johdu siemenöljyistä, vaan elintapojen muutoksesta: prosessoitu ruoka, roskaruoka, sokerin käyttö, liikunnan väheneminen, lihavuus jne.

        Tiedoksesi, että mitä enemmän omaksut salaliittoteoriasivustojen tuputtamia tarinoita, sitä voimakkaammin psyykeesi vinoutuu ja todellisuudentajusi hämärtyy. Alat pelkäämään tiedettä, eri tieteenharjoittajien tahoja, päättäjiä, ja lopulta säikyt jopa omaa varjoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten jo sanottu-

        Lääketeollisuus lääkefirmat pitäisi lopettaa- ja valtion yhtiö tekisi lääkkeet asiallisesti ja halvalla.

        psyykelääkkeeet tekee hulluksi-

        vihjattu esim että Eemeli peltosen taapuksessa olisi käynyt niin.

        sai kipuihin psykkelääkettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        psyykelääkkeeet tekee hulluksi-

        vihjattu esim että Eemeli peltosen taapuksessa olisi käynyt niin.

        sai kipuihin psykkelääkettä

        lääkkeissä on fluoria joka on hermomyrkky


      • Anonyymi
        . kirjoitti:

        niinkuin monista muistakin lääkkeistä jotka lievittävät hermomyrkkyjen oireita

        kristityt olivat lampaita kaikki nämä vuosikymmenet mutta nyt tieto on saapunut eri puolille. saa nähä miten käy

        Osta minulta foliota. Osta saat halvalla hattuusi lisää eristettä...


      • Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta minulta foliota. Osta saat halvalla hattuusi lisää eristettä...

        eesti eest.ee Rockefeller loi lääkebisneksen


    • Anonyymi

      Esim. psykiatriset sairauden johtuvat kapitalistisesta riistosta. Kun yhteiskuntajärjestelmä muutetaan riistottomaksi sosialistiseksi hyvinvointijärjestelmäksi, riisto poistuu ja sairaudet loppuvat ilman kapitalististen kansainvälisten lääketehtaiden riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä.

      Siksi Neuvostoöiitossa oli mielisairaalat vain poliittisesti väärin ajattelevien varten ja muut hoidettiin avohoidossa.
      Avohoitoon on Suomessakin siirrytty asteittain SDP:n hyvinvointiyhteiskunnan kehittyessä.

      • Anonyymi

        800 000 PILLERINSYÖJÄÄ SUOMESSA-

        KOVA BISNES.


    • Anonyymi

      Parisatasivuinen kirja TUHON SIEMENET käsittelee aihetta laajasti ja analyyttisesti. Raskas lukea mutta ei se mikään romaani olekaan.

      • Anonyymi

        kuka on kirjan kirjoittaja?


    • Anonyymi

      Ainut ongelma suomalaisten sosialistien lääkkeillä rikastumisen vastustuskiihkossa on se, että ne lääkeyhtiöt ovat kansainvälisiä kapitalistisia suuryhtiöitä.

      Suomalaiset lääkkeitä tekevät yhtiöt ovat pelkkiä kopiolääkkeiden valmistajia. Suomalaisella yhtiöllä ei yksinkertaisedti ole rahaa kehittää täysin uutta lääkettä.
      Ei edes Suomen valtiolla riitä rahat, jos ei ota ulkomaista lainaa niiltä kapitalistisilta pääomasijoittajilta, jotka sijoittavat myös niihin kansainvälisiin lääkeyhtiöihin.

      Suomen osuus lääkejättien tuotannossa on maksimissaan muutaman tunnin vuosituotanto, jonka myynnillä ei ole juuri merkitystä jättifirmoile.

    • Anonyymi
    • Ikävä kyllä raha ratkaisee niin tuon kaltaiseen sontaan ei tulla ikinä puuttumaan..tuo esimerkki vain yksi todiste maailman vituix menemisestä..pätee jokseenkin kaikkeen…kaupallisuus ja erityisesti mainonta ovat aivan järkyttävää shaissea…kuten politiikkaa..jos ei kaikki valhetta niin vähintään asioiden vääristelyä ja ainoastaan osatotuuksia..
      ..aiheesta vielä se, että lääketeollisuus on yhteistyössä ravintoteollisuuden kanssa..ihan varmasti..paikoin enemmän, paikoin vähemmän..

      • Anonyymi

        Psykiatria vallassa natsi-saksassa, kommunismissa ja Länsimaisissa pääoma-valtaisissa valtioissa.


    • Anonyymi

      Juuri näin. Näin se on. Työväenluokkaa riistetään koska työväenluokan johtajatar joutui myymään jo 16 vuotiaana seksiä.
      Suomi on kommunismissa silloin, kun koko maa on sähköistetty ja maassa jaetaan vapaasti yhteiskunnallistettua seksiä.

      • Anonyymi

        Ei joutunut, ihan omasta ahneudesta johtui, kun halusi kaikki mulle heti nyt.


    • Anonyymi

      Eikö pistä sydämeen ,kun potilas on huonommassa kunnossa kuin lähtiessä.
      hetken päästä ihminen kävelee töpöttämällä jalanmitta korkeintaan liikkuu eteenpäin jos ei ehdi jo kaatua.
      Aivotoiminnasta puhumattakaan ei pelitä mikään hoito on onnistunut potilas oli vain
      heikkopaska.

    • Anonyymi

      Terve ihminen ei lääkkeitä tarvitte.

      • Anonyymi

        Sinähän olet todellinen nero.


    • Anonyymi

      Pätee myös niin sanottuun koronarokotteeseen. Se ei ole rokote, se on geneettinen kokeilu. Onnea vain osallistuneille. Itse en ottanut yhden yhtä.

    • Anonyymi

      Foliopäät taas liikkeellä.

    • Anonyymi

      Kenellä on tehtyä epilepsiaa, lopeta heti epilepsialääkkeiden syönti. Epilepsiasi johtuu niistä, siksi kaatuilet kun aivokemiasi on sekoitettu. Epilepsialääkkeet on lähes identtisiä psyykelääkkeiden kanssa, ja molemmat aiheuttaa epilepsiaa. Tosi on. Tutki ja totea.

    • Anonyymi

      lääketeollisuus on samaa satanistista natsirikollisuutta kuin ase- , ihmis-, huume- ja lapsikauppa.

      Koko lääkebisnes on Rockefellerin keksintö.
      - K. Parviainen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe