Kannattaa lukea uusi Apu-lehti nro 47. Siinä on meille tosifaneille :) mielenkiintoinen monen sivun haastattelu Katri Helenasta. Pakko lainata: "Olen kokenut ja tuntenut, että minua on arvostettu aina - se tarkoittaa, että ne ihmiset, jotka ovat käyneet minua kuuntelemassa, ovat arvostaneet. En ole koskaan halunnut haalia semmoisten ihmisten arvostusta, jotka eivät ole asian kanssa missään tekemisissä." Kyllä Katri on makee, ja osaa sanoa asiat juuri kuten me fanitkin tunnemme. Me olemme tänään tässä ja nyt rinnallasi, Katri, edelleen ja aina!
Katri uudessa Avussa
10
474
Vastaukset
- Oli miten oli!
Kysymys lienee tosiasiassa siitä,että Katri Helena on aina osannut asiansa!!
Hän tekee työnsä sydämellään!
No sehän on sitten selvä,että ainakin me fanit arvostamme hänen jaloutensa korkealle,ja tulemme aina arvostamaan - siis sekä laulajana,että ihmisenä - ! Tämä fakta ei muuksi muutu.- Tavis.
Kyllä nuo julkkislaulajat tunkee itsensä joka lehteen varsinkin silloin on uusi levy ilmestynyt tai konsertti tulossa. Olisi hyvä jos lehdissä olisi muutakin asiallista juttua kun vain viihdealan julkkupyrkyreistä.
- hoo.moilanen
Tavis. kirjoitti:
Kyllä nuo julkkislaulajat tunkee itsensä joka lehteen varsinkin silloin on uusi levy ilmestynyt tai konsertti tulossa. Olisi hyvä jos lehdissä olisi muutakin asiallista juttua kun vain viihdealan julkkupyrkyreistä.
sanoa sinulle oikein pahasti. vaan kun me Katrin fanit emme sitä tee. kuitenkin pistää miettimään, että ketä sitä hänkin sitten ihaillen kuuntelee jos ei "julkkislalulajaa". ihanko itsekseen sitten vain laulelee ja toivoo että joku toinen kuuntelee. ni no onhan sekin jotain elämää. vai onko. minulle ei ole. ja kyllä apulehdessä on myös jonninjoutavista poliitikoista ja kylähulluista sun muista elämäntaiteilijoista tarpeekseen juttua joten voihan sitä vaihtaa sivua. kuten vaihtaa kanavaa. tai nettisivua. tai tai tai tehdä jotain muuta
- Pasi K.
Tavis. kirjoitti:
Katri Helenalla on jo 46 vuoden ura, joten hän ei todellakaan ole mikään julkkupyrkyri. On aivan normaalia, että esim. levyn ilmestymisen yhteydessä artisti (kuka tahansa artisti) on julkisuudessa esim. lehtihaastatteluissa, se on osa hänen työtään. Katri Helenan aiempia lehtijuttuja luettuani olen huomannut, että hänestä tehdyissä haastatteluissa on aina paljon muutakin asiaa sen lisäksi, että kerrotaan vaikkapa uudesta levystä tai konsertista. Kiitos vinkistä R. Moore, pitääkin hankkia tuo uusi Apu :)
- Katri Helenan fani
Pasi K. kirjoitti:
Katri Helenalla on jo 46 vuoden ura, joten hän ei todellakaan ole mikään julkkupyrkyri. On aivan normaalia, että esim. levyn ilmestymisen yhteydessä artisti (kuka tahansa artisti) on julkisuudessa esim. lehtihaastatteluissa, se on osa hänen työtään. Katri Helenan aiempia lehtijuttuja luettuani olen huomannut, että hänestä tehdyissä haastatteluissa on aina paljon muutakin asiaa sen lisäksi, että kerrotaan vaikkapa uudesta levystä tai konsertista. Kiitos vinkistä R. Moore, pitääkin hankkia tuo uusi Apu :)
Kiitos! Pasi K, mahtavasta kirjoituksestasi. Kirjoituksesi oli todella hyvä.
Katri Helena tekee työtä, hän ei ole tyrkyttämässä itseään lehdille.
Me haluamme kuulla, Katri Helenan asioita, mitä hän haluaa kertoa itse.
Katri Helenan, kirjoitus oli todella mahtava ! - Pasi K.
Katri Helenan fani kirjoitti:
Kiitos! Pasi K, mahtavasta kirjoituksestasi. Kirjoituksesi oli todella hyvä.
Katri Helena tekee työtä, hän ei ole tyrkyttämässä itseään lehdille.
Me haluamme kuulla, Katri Helenan asioita, mitä hän haluaa kertoa itse.
Katri Helenan, kirjoitus oli todella mahtava !Kiitos Katri Helenan fani! Luettuani Katri Helenan haastattelun Apu-lehdestä 47/2009 voin taas kerran todeta, että hänestä tehdyissä lehtijutuissa on sisältöä :)
Oli hyvä juttu ja haastattelu . Katri-Helenalla on ajatusta ja sisältöä jutuissaan. Ei ole semmonen pinnallinen tyhjän höpöttäjä, kuten Paula Koivuniemi, joka ei haastatteluissaan yleensä koskaan muusta puhu, kuin omasta nuorekkuudestaan ja miesasioistaan jne. Katri Helena sen sijaan vaikuttaa herkältä ja syvälliseltä ihmiseltä, joka varmaan aika paljon miettii ja pohdiskelee elämää.
- yrittäjä minäkin
Viimein minäkin löysin Apu-lehden. Monesta paikasta oli jo loppunut.
Lukiessani Katri Helenan juttua, niin kuvatekstissä Katri sanoo, että pari laulua ei ole hänen tekemäänsä.
Tyttäret ovat sitten "vain" luultavasti säveltäneet ja sovittaneet tekstit sopiviksi toisiinsä.
Artikkeli oli hyvä, olen lukenut pariin otteeseen, samoin kuin olen kuunnellut levyäkin useampaan kertaan.
Elämänretki on kyllä tosi kaunis laulu niinkuin ovat kaikkikin kappaleet.
Hyvään ja lämminhenkistä joulun odotusta tekstailijoille. - jaskan kaveri
viikon vanha juttu julkaistu nyt Apu-lehden nettilehdessä
http://www.apu.fi/ihmiset/article162157.html
.'- Syyskuu 3
linkkivinkistä. Luin jutun ja se oli lohduttava. Itse menetin äitini 1988 samoihin aikoihin kuin Katri-Helena miehensä ja nyt syyskuussa menetin ainoan 35v poikani äkillisesti. Näin ollen ymmärrän Katri- Helenan ajatuksia ja yhdyn siihen, että surun saa pitää yksityisenä ja omien läheisten ja ystävien kanssa surtavana.
Eikä se, että teemme työmme ja olemme vieraiden kanssa iloisia, tarkoita sitä ettemme kaipaisi ja surisi. Itkun aika on yksinäisinä hetkinä ja silloin se hoitaa meitä jaksamaan taas tavallista arkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601