Miten menee? Toivottavasti hyvin. Paljon tapahtunut kaikenlaista. Pian tulee lapsi kotiin - käymään.
Terveisiä!
Hei vaakaystäväni!
7
1022
Vastaukset 7
- ............
paremmin jos kauriit pysys kaukana....
- vaakkuja
kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi... Minulle kuuluu hyvää! Ja ihana kun näette jälleen..:)
- The Sarvi
Talviset terveiset ystävälleni!
- Puntari
täältä sinulle myös, kevättä kohti mennään.:)
- The Sarvi
Puntari kirjoitti:
täältä sinulle myös, kevättä kohti mennään.:)
En halua sun elämään enää suurempia ongelmia. Miten sulla menee? Yksin, yhdessä? Voitais jutella joskus mulla on skype.
- Puntari
The Sarvi kirjoitti:
En halua sun elämään enää suurempia ongelmia. Miten sulla menee? Yksin, yhdessä? Voitais jutella joskus mulla on skype.
skype, Ketä sä tarkoitat.! Voitais jutella!
- The Sarvi
The Sarvi kirjoitti:
Ei minulla ole valitettavasti aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4222137- 2251898
- 1521572
- 1231416
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291256Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2591105- 114968
- 20955
- 75878
- 26745