astro.fi:n tulkinnat

oinas vaan

onko kukaan kokeillut astro.fi sivuston LUONTEESI VOIMAT tai SISÄINEN SOTURI tulkintoja...kiinnostaisi kovasti tilata tuollainen tulkinta itselleni, mutta kiinnostaisi ensin tietää oletteko itse olleet tyytyväisiä ko. palveluun ja tulkintaan...

8

3918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajansaatossa.

      Minä sain Vuosi elämääsi transiittitulkinnat ja olen positiivisesti yllättynyt. Nyt odotan Luonteesi Voimat, koska se on todella hyvässä joulutarjouksessa. Astrologi Seppo Tanhua on hyvin erilainen, kuin kukaan muu. Hän on minun yhdeksäs astrologini, jonka asiakkaana olen, hän on juuri sitä, mitä nyt tarvitsen.
      Mielestäni on oltava monen astrologin asiakkaana, siitä muodostuu kokonaiskuva, he ovat kaikki hyviä, mutta kuvasi syntyy jokaisen heidän tekemästään palasesta. Ihminen kehittyy kokoajan ja muuttuu, tarpeet muuttuvat ajansaatossa.

    • henk.koht.tulkinta

      Itse tilasin tuon Vuosi elämästäni -tulkinnan ja en ollut hirveän tyytyväinen; tietokonetulostetta ladottuna peräjälkeen; sama teksti löytyi aika ajoin tietyistä ajanjaksoista...mutta, niinhän se aina on, kuulemma, noiden tietokoneastrologiatulkintojen kanssa...Siitä astro.fi on reilu, että jos ei ole tyytyväinen tulkintaan saa rahat takaisin, niinkuin sainkin.

      Jos haluat henkilökohtaisen tarkan tulkinnan niin suosittelen, että tilaat sen sellaiselta astrologilta joka sen sinulle käsin laatii eikä tulosta/lähetä valmista tietokoneohjelmalla tehtyä. Noi käsintehdyt kun on työläämpiä tehdä niin hintakin on kalliimpi; n.70-80 egeä esim:

      http://www.kuutarha.fi/tulkinnat/

      tai

      http://astrologiajaarkkityypit.blogspot.com/search/label/PALVELUT JA HINNASTO

      Sitten on vielä yksi ihana henkilö joka tekee ihmisille aivan ilmaiseksi, sähköpostitse, astrologisia tulkintoja (ja on kyllä todella taitava) ja on itse sanonut, että ei halua ottaa rahaa, palautetta vaan. En arvaa tänne hänen meiliosoitetta pistää vaikkakin se kyllä eräältä palstalta löytyy ihan yleisesti.

      • Astrologiaa.

        Kun sama teksti esiintyy uudelleen, se tarkoittaa transiitin uusiutumista, eikä se ole mikään virhe.
        Astrologit vievät tietojaan koneelle omaan ohjelmaansa, eikä sekään ole mikään virhe.
        Tuosta ilmaisista tulkinnoista oli kova melu syksyllä, ja astrologit syyttävät ilmaista työtä tekevää ihmistä itsearvon puutteesta,pakkomielteeksi, no, ainakin jotkin syyttävät, mutta olen ollut heidän kanssaan erimieltä kaikenaikaa. Myös ilman palkkiota tehtävä työ on erittäin tyydytystä tuovaa. Kun maine merkitsee ihmiselle kaikkea, sen korkeammat hinnat hänellä ovat, osoittamaan yhteyttä ammatilliseen osaamiseen, maineeseen, jota hän tarvitsee egoaan ruokkimaan ja tyydyttämään.


      • Seppo Tanhua, kiitos
        Astrologiaa. kirjoitti:

        Kun sama teksti esiintyy uudelleen, se tarkoittaa transiitin uusiutumista, eikä se ole mikään virhe.
        Astrologit vievät tietojaan koneelle omaan ohjelmaansa, eikä sekään ole mikään virhe.
        Tuosta ilmaisista tulkinnoista oli kova melu syksyllä, ja astrologit syyttävät ilmaista työtä tekevää ihmistä itsearvon puutteesta,pakkomielteeksi, no, ainakin jotkin syyttävät, mutta olen ollut heidän kanssaan erimieltä kaikenaikaa. Myös ilman palkkiota tehtävä työ on erittäin tyydytystä tuovaa. Kun maine merkitsee ihmiselle kaikkea, sen korkeammat hinnat hänellä ovat, osoittamaan yhteyttä ammatilliseen osaamiseen, maineeseen, jota hän tarvitsee egoaan ruokkimaan ja tyydyttämään.

        Luonteesi Voimat tulkinta kannattaa tilata. Teksti on ennenlukemattoman erikoista ja tarkkaa. Tässä taas näkee, kuinka jokainen astrologi on erilainen, oma persoona. Astrologi Seppo Tanhua rohkaisee olemaan oma itsensä, vaikka ihmiset ympärillä panisivat vastaan, eivätkä pitäisi sinusta. Heidän ei tarvitsekkaan pitää. Sinun tulee toteuttaa vain omaa elämääsi, ei kenenkään toisen. Kun joku kärsii sinusta, se ei ole sinun ongelmasi, vaan tuon kärsivän.


      • Sohvi Oksa
        Seppo Tanhua, kiitos kirjoitti:

        Luonteesi Voimat tulkinta kannattaa tilata. Teksti on ennenlukemattoman erikoista ja tarkkaa. Tässä taas näkee, kuinka jokainen astrologi on erilainen, oma persoona. Astrologi Seppo Tanhua rohkaisee olemaan oma itsensä, vaikka ihmiset ympärillä panisivat vastaan, eivätkä pitäisi sinusta. Heidän ei tarvitsekkaan pitää. Sinun tulee toteuttaa vain omaa elämääsi, ei kenenkään toisen. Kun joku kärsii sinusta, se ei ole sinun ongelmasi, vaan tuon kärsivän.

        "...Kun joku kärsii sinusta, se ei ole sinun ongelmasi, vaan tuon kärsivän. ...."
        Joku varastaa, lyö, tappaa,..... Eihän se olekaan minun ongelma. Mutta jonkun kärsivän on.


      • tympäsee
        Seppo Tanhua, kiitos kirjoitti:

        Luonteesi Voimat tulkinta kannattaa tilata. Teksti on ennenlukemattoman erikoista ja tarkkaa. Tässä taas näkee, kuinka jokainen astrologi on erilainen, oma persoona. Astrologi Seppo Tanhua rohkaisee olemaan oma itsensä, vaikka ihmiset ympärillä panisivat vastaan, eivätkä pitäisi sinusta. Heidän ei tarvitsekkaan pitää. Sinun tulee toteuttaa vain omaa elämääsi, ei kenenkään toisen. Kun joku kärsii sinusta, se ei ole sinun ongelmasi, vaan tuon kärsivän.

        Minua sitten tympäsee ne astrologit joilla on joku päähän pinttynyt psykologinen tai henkinen visio jota tuo esiin joka helkutin planeetta ohituksen kohdalla! Mihin sitä astrologiaa siinä enää tarvii! Alkaisivat samantien joksikin guruksi. Kirjoittaisivat vaikka kirjan "Nauti ja anna toisten kärsiä" ja "Anna kaikki anteeksi ja bailaa", varmasti menisi kaupaksi.


      • Rapua-Apua.
        tympäsee kirjoitti:

        Minua sitten tympäsee ne astrologit joilla on joku päähän pinttynyt psykologinen tai henkinen visio jota tuo esiin joka helkutin planeetta ohituksen kohdalla! Mihin sitä astrologiaa siinä enää tarvii! Alkaisivat samantien joksikin guruksi. Kirjoittaisivat vaikka kirjan "Nauti ja anna toisten kärsiä" ja "Anna kaikki anteeksi ja bailaa", varmasti menisi kaupaksi.

        Kuukausihoroskoopeissaan lukee aina lamaa ja seksiä. Mielestäni rakastelua on jokaisen intiimi oma asia, eikä astrologi tulkitse sitä, se ei ole hänen asiansa. Helmi horoskooppien kirjoittajan arvelen olevan Vesimiehen vastamerkki ja toivoisin, että tuo hehkutus Vesimiehen kaikki hyvyyden täyttänä persoona saisi laajempia ominaisuuksi. Helmi päivähoroskoopissa kirjoittaja on hehkuttanut Vesimiestä monta kuukautta. Minulla on takani 12 tunnin työpäivä ja migreeni, palaan asiaan, kun parenen.


      • Varastaja,
        Rapua-Apua. kirjoitti:

        Kuukausihoroskoopeissaan lukee aina lamaa ja seksiä. Mielestäni rakastelua on jokaisen intiimi oma asia, eikä astrologi tulkitse sitä, se ei ole hänen asiansa. Helmi horoskooppien kirjoittajan arvelen olevan Vesimiehen vastamerkki ja toivoisin, että tuo hehkutus Vesimiehen kaikki hyvyyden täyttänä persoona saisi laajempia ominaisuuksi. Helmi päivähoroskoopissa kirjoittaja on hehkuttanut Vesimiestä monta kuukautta. Minulla on takani 12 tunnin työpäivä ja migreeni, palaan asiaan, kun parenen.

        Varastaa, minun tekstejäni varastetaan jatkuvalla syötöllä. Tekstieni varastaja omaa kartallaan aspektin, joka osoittaa tuon varastamisen ihmisen luonteessa, hän vain toteuttaa itseään. Kuinka tyhjä onkaan tuon varastajan mieli ja sielu? Annan hänen olla tyhjä ja varasteleva, koska hän ei pysty luopumaan luonteensa ominaisuudesta. Kärsiä sana oli minulta liian voimakas sana, muuta koska minulta varastetaan tietoja sanojen käytössä, säälin varastajaa. Kirjoitan planeettakuvion myöhemmin, nyt olen väsynyt työstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe