Itselläni on tavallinen edullinen kahvinkeitin ja kahvista tulee pahaa, kun se seisoo pannussa vähän aikaa. Korjaantuuko tämä ongelma ostamalla Moccamaster, joissa käsittääkseni on eri lämpö vedelle ja pannulle? Pysyykö Moccamasterilla kahvi hyvänmakuisena noin puoli tuntia?
Moccamasterin lämpölevy
2
580
Vastaukset
- Ryystäjäinen
Näitähän on kai eri malleja, mutta meillä sen levyn lämmön voi vielä erikseen kytkeä vajaalle, jos keittää vähemmän kahvia. Itse vaihdan vajaalämmölle aamuisin otettuani sen ensimmäisen kupin kahvia. Loppu säilyy ihan ok-makuisena lehden tavaamisen ajan, 30-45 min, jolloin vasta otan kahvia lisää. Täysi pannu on joskus seissyt pitempäänkin, ja on se kyllä parempaa kuin entisessä basic-keittimessä.
- KaffeKisu
Moccamasterit on vaan sellasia että jos sen kahvi ei maistu juuri sinun suussasi hyvältä, niin sillä et saa hyvää kahvia itkemälläkään.
Itse käytän ko.konetta mutta eräs ystäväni kieltäytyy masterilla keitetystä kahvista kokonaan.
Toinen masterin ominaisuus on se että kuumennusputkeen jää aina vettä, ihan tarkoituksella, jos sinun käyttämässäsi vedessä on paljon kalkkia, sitä pitää poistaa vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182