Hanoin musasta ja tyypeistä voi olla montaa mieltä, mutta ne diggaa hyvää musaa. Radio Rockin mainiossa spesiaalipaketissa, joka putkahti eetteriin Tavan jäähyväiskeikkojen yhteydessä, sen huomasi. Itse kuuntelen pitkälti samankaltaista musaa. Eli tietyssä genressä melko laaja-alaisesta kamasta. Mitä muut fanittajat kuunteleepi?
Miken ja Andyn jukebox
outer limit
2
525
Vastaukset
- little italy
Lou Reed, Beatles, Gram Parsons, etelän kolmen skitan boogiebändit, James Brown, Hendrix, Wild Cherry, Pistols, Clash, Lords of The New Church, Syd Barrett, Bob Marley, Dylan, Elvis, Eddie Cochran, Johnny Cash, Duster Bennett, Guns N´Roses, Foo Fighters, Little Steven, Southside Johnny, Del Lords, Jason And The Scorthers, Velvet Underground, Prince, Led Zeppelin, AC/DC, The Sonics, Kotiteollisuus, Melrose, The Band, Donovan, Mott The Hoople, Bowie, Neil Young, Bar-Keys, ska-bändit jne ...
- tuimas
Vanhaa ihanaa Yö;n Napoli!!!!!!!!biisiä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822