Mitä tässä on pahasti pielessä?

homeetkouhka

11

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homeherkkä#

      Ruotsissa 1800-luvulla julkaistussa kirjassa "Handbok för Helsevård i hemmet" neuvotaan TERVEYSVAARAN TAKIA hylkäämään homeinen asunto.
      Jo 500-luvulla eKr juutalaiset papit neuvoivat purkamaan rakennukset joiden seiniin oli kehittynyt silminnähtävää kasvustoa.

      Joten eipä tuo kirjan julkaisema tieto, että homeet ovat rakennuksissa uhka ihmisen terveydelle, ole mikään uutinen.

      • 8+17=100

        tosiaan hyviä!
        Vielä siinä vaiheessa, kun on homekasvustoa, ei ole vielä terveysvaaraa. Homekasvusto siis varoittaa tulevasta mikrobimyrkkyvaarasta. Jos homeitiöt olisivat vaarallisia, niin tuo pappien antama ohje tulisi liian myöhään.

        Olet ottanut nuo tiedot M S-S:n toimittamasta kirjasta "Myrkylliset mikrobit sisätiloissa". Lue nyt vain eteenpäin sitä, niin ehkä sinullekin valkenee vielä joskus totuus bakteerimyrkkyjen vaarallisuudesta.

        Unohda tyystin "Keuhkosairaudet" ja "Allergologia" -kirjat, koska niistä ei löydy sinullekaan apua.

        Sinä olet muuten pahin kosteusvauriotiedon vääristelijä maassamme. Olet susi lampaiden vaatteissa. Puukotat omia selkään.


      • Homeherkkä#
        8+17=100 kirjoitti:

        tosiaan hyviä!
        Vielä siinä vaiheessa, kun on homekasvustoa, ei ole vielä terveysvaaraa. Homekasvusto siis varoittaa tulevasta mikrobimyrkkyvaarasta. Jos homeitiöt olisivat vaarallisia, niin tuo pappien antama ohje tulisi liian myöhään.

        Olet ottanut nuo tiedot M S-S:n toimittamasta kirjasta "Myrkylliset mikrobit sisätiloissa". Lue nyt vain eteenpäin sitä, niin ehkä sinullekin valkenee vielä joskus totuus bakteerimyrkkyjen vaarallisuudesta.

        Unohda tyystin "Keuhkosairaudet" ja "Allergologia" -kirjat, koska niistä ei löydy sinullekaan apua.

        Sinä olet muuten pahin kosteusvauriotiedon vääristelijä maassamme. Olet susi lampaiden vaatteissa. Puukotat omia selkään.

        Homesairaudet on lueteltu ammattitautilaissamme jo vuonna 1938 lisättynä ns. ODTS:llä vuonna 1986.
        Homesairauksien toteamiseksi maassamme aleoitettiin homealtistukset 1960-luvulla.

        Minä olen III:s tyypin homeallergikko, mikäli satut muistamaan.
        Minulla ei siis ole keuhkojen perifeerisissä osissa (keuhkorakkula-alue) KROONISTA TULEHDUSTA.

        Mikäli sinulla on, niin hakeudu keuhkolääkärin vastaanotolle.


      • 13+11=18
        Homeherkkä# kirjoitti:

        Homesairaudet on lueteltu ammattitautilaissamme jo vuonna 1938 lisättynä ns. ODTS:llä vuonna 1986.
        Homesairauksien toteamiseksi maassamme aleoitettiin homealtistukset 1960-luvulla.

        Minä olen III:s tyypin homeallergikko, mikäli satut muistamaan.
        Minulla ei siis ole keuhkojen perifeerisissä osissa (keuhkorakkula-alue) KROONISTA TULEHDUSTA.

        Mikäli sinulla on, niin hakeudu keuhkolääkärin vastaanotolle.

        kosteusvaurioasioista yhtään mitään. Ei se, että sinulla on homeiden IgG-vasta-aineita tarkoita, että sinulla olisi tyypin III allergia. Vasta-aineet on sen merkki, että immuunipuolustus toimii.

        Se onkin ollut suurin virhe, että kosteusvauriossa sairastuneet ovat menneet keuhkolääkäreiden vastaanotoille, varsinkin TYHOSAn suositteleman. Tosin keuhkolääkärit valehtelevat STM:n käskystä.

        Sinulla on aivan varmasti keuhkojesi perifeerisissä osissa krooninen tulehdus. Senhän jo kertoo alhainen diffuusiokapasiteettisi. Olet täysi torvi, kun uskot vääristelevien lääkäreiden puheita. Ryhdistäydy!


      • ihmevouhkausta
        13+11=18 kirjoitti:

        kosteusvaurioasioista yhtään mitään. Ei se, että sinulla on homeiden IgG-vasta-aineita tarkoita, että sinulla olisi tyypin III allergia. Vasta-aineet on sen merkki, että immuunipuolustus toimii.

        Se onkin ollut suurin virhe, että kosteusvauriossa sairastuneet ovat menneet keuhkolääkäreiden vastaanotoille, varsinkin TYHOSAn suositteleman. Tosin keuhkolääkärit valehtelevat STM:n käskystä.

        Sinulla on aivan varmasti keuhkojesi perifeerisissä osissa krooninen tulehdus. Senhän jo kertoo alhainen diffuusiokapasiteettisi. Olet täysi torvi, kun uskot vääristelevien lääkäreiden puheita. Ryhdistäydy!

        on ihan takuulla kusta päässäs.
        Jos joku tyyppi sanoo et sillä ei ole tulehdusta niin mikä sinä oot inttämää vastaan.
        Mulle tuli homerakennuksest astma ja oo nyt ihan helvetin hiljaa et homerakennuksest ei tuu astmaa.


      • ovat kuten
        13+11=18 kirjoitti:

        kosteusvaurioasioista yhtään mitään. Ei se, että sinulla on homeiden IgG-vasta-aineita tarkoita, että sinulla olisi tyypin III allergia. Vasta-aineet on sen merkki, että immuunipuolustus toimii.

        Se onkin ollut suurin virhe, että kosteusvauriossa sairastuneet ovat menneet keuhkolääkäreiden vastaanotoille, varsinkin TYHOSAn suositteleman. Tosin keuhkolääkärit valehtelevat STM:n käskystä.

        Sinulla on aivan varmasti keuhkojesi perifeerisissä osissa krooninen tulehdus. Senhän jo kertoo alhainen diffuusiokapasiteettisi. Olet täysi torvi, kun uskot vääristelevien lääkäreiden puheita. Ryhdistäydy!

        yhteenlaskutaitosi.
        Esittele nyt mikä on se suuri ratkaisusi homesairaille. Myös mite se käytännössä toimii.


      • merkkinimi13
        ihmevouhkausta kirjoitti:

        on ihan takuulla kusta päässäs.
        Jos joku tyyppi sanoo et sillä ei ole tulehdusta niin mikä sinä oot inttämää vastaan.
        Mulle tuli homerakennuksest astma ja oo nyt ihan helvetin hiljaa et homerakennuksest ei tuu astmaa.

        Usko nyt jo!

        Sillä lääkärilläsi oli kyllä kusta päässä ja paljon, jos sanoi sinulla olevan astman.


      • Homeherkkä#
        13+11=18 kirjoitti:

        kosteusvaurioasioista yhtään mitään. Ei se, että sinulla on homeiden IgG-vasta-aineita tarkoita, että sinulla olisi tyypin III allergia. Vasta-aineet on sen merkki, että immuunipuolustus toimii.

        Se onkin ollut suurin virhe, että kosteusvauriossa sairastuneet ovat menneet keuhkolääkäreiden vastaanotoille, varsinkin TYHOSAn suositteleman. Tosin keuhkolääkärit valehtelevat STM:n käskystä.

        Sinulla on aivan varmasti keuhkojesi perifeerisissä osissa krooninen tulehdus. Senhän jo kertoo alhainen diffuusiokapasiteettisi. Olet täysi torvi, kun uskot vääristelevien lääkäreiden puheita. Ryhdistäydy!

        Vai että minulla on SINUN MIELESTÄSI AIVAN VARMASTI KROONINEN TULEHDUS keuhkojen perifeerisissä osissa.
        No onpa vallan merkillinen tulehdus, kun se ei vaivaa millään tavoin.

        Mitä diffuusiokapsiteettiarvoihini tulee, niin muistisi näyttää pahasti pettävän, koska ko. arvo oli TTL:n mittauksissa ENNEN A. fumigatusaltistusta jo 72 prossaa, eli melko normaali.

        Kun sinä väität ITSELLÄSI OLEVAN kroonisen alveoliitin, niin josko kääntyisit keuhkolääkärin puoleen.
        Sairautenahan se on tappava.


      • etmoksiskaan
        Homeherkkä# kirjoitti:

        Vai että minulla on SINUN MIELESTÄSI AIVAN VARMASTI KROONINEN TULEHDUS keuhkojen perifeerisissä osissa.
        No onpa vallan merkillinen tulehdus, kun se ei vaivaa millään tavoin.

        Mitä diffuusiokapsiteettiarvoihini tulee, niin muistisi näyttää pahasti pettävän, koska ko. arvo oli TTL:n mittauksissa ENNEN A. fumigatusaltistusta jo 72 prossaa, eli melko normaali.

        Kun sinä väität ITSELLÄSI OLEVAN kroonisen alveoliitin, niin josko kääntyisit keuhkolääkärin puoleen.
        Sairautenahan se on tappava.

        homepölykeuhkosta. Ei homepöly ketään sairastuta, vaan mikrobimyrkyt. Siksi sisäilmapolin tupakoimattomilla oli vain n. 20 miljoonaa valkosolua litrassa huuhtelunestettä.

        Esim. lääkepöly keuhkoihin joutuessaan voi aiheuttaa allergisen alveoliitin eli juuri sellaisen, jonka Henrik Wolff ja Helena Mussalo-Rauhamaa löysivät sisäilmapolin vakavammin sairasuneilta. On olemassa siis kahta laatua alveoliittia: sellaista, jossa on helvetisti valkosoluja ja se näkyy rgt-kuvassa (=homepölykeuhko) ja sellaista, joka ei näy rgt-kuvassa, koska siinä on vain vähän valkosoluja. Kosteusvaurio aiheuttaa jälkimmäisen.

        Sinä olet todella törkeä ämmä. Et ole moksiskaan vaikka kolme työtoveriasi kuoli näiden myrkkyjen takia. Intät vaan perkeleellisesti homepölykeuhkosta.


      • ?
        etmoksiskaan kirjoitti:

        homepölykeuhkosta. Ei homepöly ketään sairastuta, vaan mikrobimyrkyt. Siksi sisäilmapolin tupakoimattomilla oli vain n. 20 miljoonaa valkosolua litrassa huuhtelunestettä.

        Esim. lääkepöly keuhkoihin joutuessaan voi aiheuttaa allergisen alveoliitin eli juuri sellaisen, jonka Henrik Wolff ja Helena Mussalo-Rauhamaa löysivät sisäilmapolin vakavammin sairasuneilta. On olemassa siis kahta laatua alveoliittia: sellaista, jossa on helvetisti valkosoluja ja se näkyy rgt-kuvassa (=homepölykeuhko) ja sellaista, joka ei näy rgt-kuvassa, koska siinä on vain vähän valkosoluja. Kosteusvaurio aiheuttaa jälkimmäisen.

        Sinä olet todella törkeä ämmä. Et ole moksiskaan vaikka kolme työtoveriasi kuoli näiden myrkkyjen takia. Intät vaan perkeleellisesti homepölykeuhkosta.

        Kiroilusta ja aiheesta päätellen taidat olla itse kyseinen henkilö. Noh, joka tapauksessa hän on elävä todiste siitä, että tuo ei pidä paikkaansa. Hän on itse kertonut täällä, että hänellä tuo solumäärä oli 526 miljoonaa.... Tosin se oli silloin, kun hän väitti ja todisteli, että meillä kaikilla on homepölykeuhko....


      • siinä purkaus
        etmoksiskaan kirjoitti:

        homepölykeuhkosta. Ei homepöly ketään sairastuta, vaan mikrobimyrkyt. Siksi sisäilmapolin tupakoimattomilla oli vain n. 20 miljoonaa valkosolua litrassa huuhtelunestettä.

        Esim. lääkepöly keuhkoihin joutuessaan voi aiheuttaa allergisen alveoliitin eli juuri sellaisen, jonka Henrik Wolff ja Helena Mussalo-Rauhamaa löysivät sisäilmapolin vakavammin sairasuneilta. On olemassa siis kahta laatua alveoliittia: sellaista, jossa on helvetisti valkosoluja ja se näkyy rgt-kuvassa (=homepölykeuhko) ja sellaista, joka ei näy rgt-kuvassa, koska siinä on vain vähän valkosoluja. Kosteusvaurio aiheuttaa jälkimmäisen.

        Sinä olet todella törkeä ämmä. Et ole moksiskaan vaikka kolme työtoveriasi kuoli näiden myrkkyjen takia. Intät vaan perkeleellisesti homepölykeuhkosta.

        ja äläys!
        Enpä olisi uskonut jonkun ns. lukeneen heuhkaavan noin.
        Taisi koulutus mennä hukkaan ainakin mitä tuon laatuiseen kirjoitukseen tulee.
        Ei tuollaista kukaan kehtaa edes alkaa lukemaan.
        Käypä nyt siivoamassa mielesi ja käyttäydy sitten niinkuin aikuisen ihmisen pitää vai erehdyinkö?
        Ole nyt ensin vähän aikaa nurkassa miettimässä möläytyksiäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe