Sikalukko onnistui

:..:::::...........:

Vastustajan telomisella alkukauden menestynyt Lukko onnistui jälleen loistavasti. Menee vissiin hermot, kun ei ole enää Vehastakaan pitämässä pystyssä. Toivoin Lukolle menestystä, nyt toivon että joku tulee ja teloo puolenjoukkuetta. Tapelkoot saunassa keskenään ja jättäkööt jääkiekkoilijat rauhaan.

8

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevalaisen ruoska

      No mitäs nyt on tapahtunut? Heitäs nyt vähän faktoja pöytään. Genowayn loukkantumisestako puhut? Ikäviä vahinkoja, mutta yhtä paljon näitä kaikille on sattunut. Lukko ei todellakaan pelaa tällä kaudelle sikamaista peliä, koska pelitapa toimii, eikä tarvitse rikkoa. Fyysistä peliä kuitenkin, mutta tuo sana ei sisällä yhtäläisyyttä sikamaisuuden kanssa.

      kohti runkosarjan voittoa!

      • ::..:::......::::.::

        sai pelätä loukkaantumisia, silloi onneksi selvittiin vielä. Katsotaan muuttuuko mielipide kun Lukkolaisia aletaan toimittaa sairastuvalle.


      • Nevalaisen ruoska
        ::..:::......::::.:: kirjoitti:

        sai pelätä loukkaantumisia, silloi onneksi selvittiin vielä. Katsotaan muuttuuko mielipide kun Lukkolaisia aletaan toimittaa sairastuvalle.

        Kyllä se vaan edelleen on niin, että Lukko ei pelaa sikakiekkoa. Muutama kausi sitten Toivolan aikakaudella, vedeltiin törkeyksiä. Nyt ei vaan ole mitään järkeä hyödyntää epäurheilijamaista käytöstä, kun pelaamallakin saadaan vastustaja sekaisin.
        Se Pertuzalekin taklaus Seikolaan oli vaan ikävä vahinko. Fyysisessä pelissä on aina vaara tulla pieniä vahinkoja, mutta tuosta tai mistään muustakaan Lukolaisen suorittamasta teosta, et voi löytää mitään tahallista vahingoittamisyritystä.
        Totta kai päitä saa vaatia vadille, jos tahalteen aletaan väkeä telomaan. Itse et nyt vaan ole antanut yhtään esimerkkiä mistä tapauksista puhut. Onhan noita vältettävissä olevia tapauksia sattunut Lukkoa kohtaan tällä kaudella esim. Rajamäen taklaus Cookiin. Voin sanoa, että pisti aika ärsyyntyneeksi tapa millä pelaaja siinä loukkaantui.


      • :::::...::::........
        Nevalaisen ruoska kirjoitti:

        Kyllä se vaan edelleen on niin, että Lukko ei pelaa sikakiekkoa. Muutama kausi sitten Toivolan aikakaudella, vedeltiin törkeyksiä. Nyt ei vaan ole mitään järkeä hyödyntää epäurheilijamaista käytöstä, kun pelaamallakin saadaan vastustaja sekaisin.
        Se Pertuzalekin taklaus Seikolaan oli vaan ikävä vahinko. Fyysisessä pelissä on aina vaara tulla pieniä vahinkoja, mutta tuosta tai mistään muustakaan Lukolaisen suorittamasta teosta, et voi löytää mitään tahallista vahingoittamisyritystä.
        Totta kai päitä saa vaatia vadille, jos tahalteen aletaan väkeä telomaan. Itse et nyt vaan ole antanut yhtään esimerkkiä mistä tapauksista puhut. Onhan noita vältettävissä olevia tapauksia sattunut Lukkoa kohtaan tällä kaudella esim. Rajamäen taklaus Cookiin. Voin sanoa, että pisti aika ärsyyntyneeksi tapa millä pelaaja siinä loukkaantui.

        samoille pelaajille ja samoille joukkueille. Valmentajahan ei koskaan käskytä ketää, on vain viaton olento pukupäällä. Vittu että osaat olla lapsellinen.


      • Nevalaisen ruoska
        :::::...::::........ kirjoitti:

        samoille pelaajille ja samoille joukkueille. Valmentajahan ei koskaan käskytä ketää, on vain viaton olento pukupäällä. Vittu että osaat olla lapsellinen.

        Kerro ketä tarkoitat ja sitten siihen päälle miten itse olet tilanteet tulkinnut. Samalla pohdi, saatko vahvistusta käsityksillesi myös muilta. Tuo, että Urama käskyttäisi telomaan vastustajia on melko naurettava väite. Muutenkin, mieti hetki minkälaista logiikkaa täällä viljelet.
        Petruzalek on taklannut itsensä parista pelistä pihalle. Vähän ehkä koohoilua häneltä. Kyseessä ei kuitenkaan ole ollut mitään niin suurta rikosta, mistä sinä täällä annat kuvan huom. jos nyt siitä edes puhut. Kerrot vaan yleisesti "totuutta", ilman mitään viittauksia mihinkään tapahtumaan.

        Joten, otahan iisisti.


      • ::::.....:::....:::.
        Nevalaisen ruoska kirjoitti:

        Kerro ketä tarkoitat ja sitten siihen päälle miten itse olet tilanteet tulkinnut. Samalla pohdi, saatko vahvistusta käsityksillesi myös muilta. Tuo, että Urama käskyttäisi telomaan vastustajia on melko naurettava väite. Muutenkin, mieti hetki minkälaista logiikkaa täällä viljelet.
        Petruzalek on taklannut itsensä parista pelistä pihalle. Vähän ehkä koohoilua häneltä. Kyseessä ei kuitenkaan ole ollut mitään niin suurta rikosta, mistä sinä täällä annat kuvan huom. jos nyt siitä edes puhut. Kerrot vaan yleisesti "totuutta", ilman mitään viittauksia mihinkään tapahtumaan.

        Joten, otahan iisisti.

        sinä itsekin kertasit tapahtumat tarpeeksi hyvin.
        Tiesit selkeästi mistä on kyse, vaikka sattumaksi kaikkea väititkin.


      • ::::......:::...:..:
        Nevalaisen ruoska kirjoitti:

        Kerro ketä tarkoitat ja sitten siihen päälle miten itse olet tilanteet tulkinnut. Samalla pohdi, saatko vahvistusta käsityksillesi myös muilta. Tuo, että Urama käskyttäisi telomaan vastustajia on melko naurettava väite. Muutenkin, mieti hetki minkälaista logiikkaa täällä viljelet.
        Petruzalek on taklannut itsensä parista pelistä pihalle. Vähän ehkä koohoilua häneltä. Kyseessä ei kuitenkaan ole ollut mitään niin suurta rikosta, mistä sinä täällä annat kuvan huom. jos nyt siitä edes puhut. Kerrot vaan yleisesti "totuutta", ilman mitään viittauksia mihinkään tapahtumaan.

        Joten, otahan iisisti.

        Uramaa missään vaiheessa, koska faktaa ei ole. Puhuin valmentajista yleisesti ja se on todistettua. Lukon tapauksessa saattaa olla, että joukkuekuri vain on heikkoa ja samaan joukkueeseen on sattunut enemmänkin tietyn tyyppisiä pelaajia. Tämä on valitettavaa, koska niin moni, minä mukaan lukien, soisin Lukolle vaikka mestaruuden, mutta en tuolla tyylillä ja tavalla otettuna.


      • Nevalaisen ruoska
        ::::......:::...:..: kirjoitti:

        Uramaa missään vaiheessa, koska faktaa ei ole. Puhuin valmentajista yleisesti ja se on todistettua. Lukon tapauksessa saattaa olla, että joukkuekuri vain on heikkoa ja samaan joukkueeseen on sattunut enemmänkin tietyn tyyppisiä pelaajia. Tämä on valitettavaa, koska niin moni, minä mukaan lukien, soisin Lukolle vaikka mestaruuden, mutta en tuolla tyylillä ja tavalla otettuna.

        Tuskinpa itsekään totuutta asiasta saan, mutta en vain millään usko mihinkään tahalliseen vahingoittamiseen. Lukon joukkueessa ei tällä kaudella ole oikeastaan yhtään, pelkästään rikkovaan pelitapaan kuuluvaa pelaajaa. Rantasen Anssi ehkä. Pelityyli on aktiivinen, vauhdikas ja fyysinen. Enkä ole kieltänyt, etteikö virheitä siinä samalla tule tehtyä. Mutta vahinko ei ole sama kuin tahallinen.

        Tämän kauden ottelut on voitettu hyvällä pelillä, ei millään muulla keinoin. Jos epäselvyyksiä syntyy tulevissa peleissä, palataan taas asiaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe