Pinnalla ei tilaa,
mutta alla maan
salattu virta
jatkaa kulkuaan.
Ei hiekkaan sammu
voima sen,
vaan jatkuu lailla
meren aaltojen.
Se äkin aavikolla
esiin pulppuaa
ja erämaankin
vihertämään saa.
Se onko unelmaa?
Virta
4
127
Vastaukset
- Tired man
olet päässyt pitkälle jo,
ei tiedä kukaan tuntematonta,
riittääkö se,
silti voi rakastaa,
kunhan et luule sen itseltäsi pois olevan
tai itseäsi arvottomaksi tekevän.
Vapaus omasta itsestä.
Tietää mitä on rakastaa.
Unelmaa / toteutuvaa ?
Koskettava runo. KIITOS !- Ville K.
Luulen että ymmärsit runoni. Kiitos vastauksestasi!
tämä runosi kyllä poikkeaa aiemmistasi,
en vain nyt keksi miten. Tässä on hyvin
syvällinen ja kaunis ' ääni '
Kovasti haikeaa, melankolista luettavaa.
Lukija kiittää.- Ville K.
Sinulla on kyllä äärimmäisen tarkka korva kuulla eroja runojen sävyissä. Luulen itsekin, että tämä on vähän toisenlainen. Kiitän kiitoksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116