Kaikein parhain Vanhainkoti. Ihan henkilökunta ja ehdottomasti komeita miehiä..:) mitäs mieltä ootte tästä!?
kerttulin vanhainkoti
20
10947
Vastaukset
- tuntematonsotilas
mitäs tykkäät sivareist? :D
- Anonyymi
Sivareillahan ei oo mitään koulutusta alalle joten se tarkoittaa ettei heillä potilaisiin asukkaisiin ole minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta. Onko siis oikein päästää sivareita vanhustenhoitoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivareillahan ei oo mitään koulutusta alalle joten se tarkoittaa ettei heillä potilaisiin asukkaisiin ole minkäänlaista vaitiolovelvollisuutta. Onko siis oikein päästää sivareita vanhustenhoitoon?
koko henkilökunnalla on vaitiovelvollisuus, koulutus ei vaikuta asiaan.
- k.p2
mitähän siellä oikein puuhaillaan,taitaa kerttulin hoitajat olla aika "vapaamielistä" porukkaa.
- nainen 24v Turkuu
sivareista..ihan kivan näkösii nekin on..mutta lähäri miehet..nam.:)
sanoisinko sen näin että olen ihastunut kerttulissa olevaan Lähäri mieheen. on erittäis komea mies.
- Sabena23
Aivan ihana paikka, sinne muuton jälkeen mummoni on virkistynyt huomattavasti. Hoitajat ovat mukavia ja ystävällisiä vaikkakin ymmärrettävästi kiireisiä.
- Anonyymi
Onko jotain kuvaa miten hinnat muodostuu Kerttulissa..? Mukava tietää että siellä nauttia myös silmäruokaa...
- Anonyymi
Noista en tiedä mutta huonoa toimintaa tarinapöydässä ja ilotonta. Vanhukset tarvitsevat iloa myönteisyyttä elämään. Nyt ilotonta kaavamaista toimintaa. Ja vanhukset eivät ole lapsia kohdelkaa heitä aikuisina. Askarteluohjaajat ja vetäjät vaihtoon toivoo omainen
- Anonyymi
Itse olen ollut Kerttulin vanhainkodissa töissä osastolla 3 ja täällä ei ole oikein hyvä ilmapiiri. Täällä on tietyt ihniset jotka puhuvat sekä vanhuksista että työntekijöistä paskaa jatkuvasti. He eivät ota uusia hyvin vastaan omaan porukkaan. Täällä on pari ihmistä jotka ovat olleet vuosia täällä ja ymmärrän sen että se voi olla kyllästyttävää mutta ne puhuvat törkeästi vanhuksille. Kukaan ei ole pakottanut olemaan töissä jos ei jaksa niin vaihda työ mutta ei tarvitse olla törkeä.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa, että ootko ollu vasta äskettäin kyseisellä osastolla ja lähditkö siksi, että ilmapiiri on mielestäsi huono?
- Anonyymi
Ensinnäkin onko tämä oikea paikka kertoa mielipiteensä noin syyllistävästi. Ymmärräthän, että myös sinua koskee salassapitovelvollisuus ja yleinen lojaliteettivelvollisuus. Verhoudut anonyymiksi ja koet oikeutesi tuoda mielipiteesi esille keskustelupalstalla. Jos kokemuksesi on ollut noin huono niin toivottavasti puhuit asiasta yksikön esimiehen kanssa ja annoit palautetta, jotta myös osaston henkilökunta saisi palautteen itselleen. Kuitenkin syytökset joita tuot ilmi ovat aika isoja ja ymmärräthän, että joku voi tunnistaa kyseiset työntekijät. Sekö sinun tavoitteesi on, toisen ihmisen mustamaalaus. Täällä sinun palautteesi ei eteenpäin pääse ja valitettavasti epäkohtiin on vaikea puuttua. Itse olen kokenut, että oma asenne ratkaisee paljon ja se miten itse kohtelet muita heijastuu tietenkin takaisin. Tuon tekstin luettuani voisin sanoa, että sinullakin taitaa olla vielä opittavaa hyvistä vuorovaikutustaidoista sekä työkaverin kunnioituksesta.Toivottavasti jossain toisessa paikassa koet olosi hyväksi ja tervetulleeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin onko tämä oikea paikka kertoa mielipiteensä noin syyllistävästi. Ymmärräthän, että myös sinua koskee salassapitovelvollisuus ja yleinen lojaliteettivelvollisuus. Verhoudut anonyymiksi ja koet oikeutesi tuoda mielipiteesi esille keskustelupalstalla. Jos kokemuksesi on ollut noin huono niin toivottavasti puhuit asiasta yksikön esimiehen kanssa ja annoit palautetta, jotta myös osaston henkilökunta saisi palautteen itselleen. Kuitenkin syytökset joita tuot ilmi ovat aika isoja ja ymmärräthän, että joku voi tunnistaa kyseiset työntekijät. Sekö sinun tavoitteesi on, toisen ihmisen mustamaalaus. Täällä sinun palautteesi ei eteenpäin pääse ja valitettavasti epäkohtiin on vaikea puuttua. Itse olen kokenut, että oma asenne ratkaisee paljon ja se miten itse kohtelet muita heijastuu tietenkin takaisin. Tuon tekstin luettuani voisin sanoa, että sinullakin taitaa olla vielä opittavaa hyvistä vuorovaikutustaidoista sekä työkaverin kunnioituksesta.Toivottavasti jossain toisessa paikassa koet olosi hyväksi ja tervetulleeksi.
Valitettavasti osastolla saattaa olla sellainen ilmapiiri, että rehellisten mielipiteiden ilmaiseminen on mahdotonta. Usein naiset syyllistyvät perisyntiinsä eli juoruamiseen toisen selän takana. Se myrkyttää ilmapiiriä ja tehokkaasti nostaa kynnystä olla avoin muiden kollegoiden seurassa. Fiksuimmat ja terveimmät lähtevät muualle ja patologisimmat jäävät pyörittämään negatiivista soppaa. Kukaan ei todellisuudessa hyödy ja asukkaat kärsivät epäsuorasti. Myös esimiesten epäammattimaisuus on järkyttävän yleistä.
- Anonyymi
Hyvin tavallista hoitoalalla. Sitä ei voi kukaan ymmärtää, miksi sille alalle hakeudutaan, jos sitten työssä ollaan sikoja ja sontaa suusta päästäviä. Kyllä sitä on tavannut kaikenlaisia hulluja hoitajia. Mutta kuitenkin työpaikalla pitäisi olla sivistystasoa. Jotenkin tulee mieleen, että onko se sellainen huonopalkkainen ala, jonne haetaan huonolla itsetunnolla ja saadaan sitten sikailla mielin määrin ja haukkua ja huomautella toisia niinkuin itse olisivat parempia. Jatkuva akkalauman kaakatus ottaa monesti hermoille. Ja vielä se, niin joku yrittää pomottaa toisia ja olla siellä yhteisessä porukassa se päällimmäinen, joka sanoo milloin joku vanhus/ potilas menee suihkuun. Ja sitten siellä aikuiset naiset, jotka ovat jonkinlaisen koulunkin käyneet ovat kuin teinitytöt joilla on sitten se oma kaveri siellä . Naljaillaan ja supistaan ja puhutaan paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naislaumassa ei voi asioita tuoda esille asiallisesti kaikkien läsnäpllessa. Miksi näin on? Ihan siksi, koska kukaan ei ota tietenkään syytä niskoilleen. Mikäli kaikki kokoontuvat ja keskustelevat noista täällä palstalla esilletulleista asioista, niin kukaan ei myönnä olevansa syyllinen. Tämän olen kokenyt niin monta kertaa. Osa jää hiljaiseksi, ei sano mielipidettään lainkaan ja osa yrittää pokkuroida esimiestä ettei vaan tule paikan / osaston vaihtoa.
Miksi todella jää sellaiseen työpaikkaan, jossa on huono ilmapiiri. Se myrkyttää koko talon. Seurauksena huonosta ilmapiiristä on tottakai työntekijöiden unettomuutta, josta taasen aiheutuu stressiä.
Hoivapaikoissa ja sairaaloissa tulisi kiinnittää huomiota niihin lääkekaappeihin. Nythän on niin, että hoitohenkilökunta voi ottaa sieltä pillerin tai kaksi jopa useamminkin. On tiedossa yleisestikin terveydenhoitopuolella lääkkeitä napsitaan silloin tällöin, kun niitä sieltä voi ilmaiseksi ottaa. Näinkö on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku täällä oikein viran puolesta puolustelee ja pelottelee muita kommentoijia? On nähty ennenkin, sanamuodot tuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti osastolla saattaa olla sellainen ilmapiiri, että rehellisten mielipiteiden ilmaiseminen on mahdotonta. Usein naiset syyllistyvät perisyntiinsä eli juoruamiseen toisen selän takana. Se myrkyttää ilmapiiriä ja tehokkaasti nostaa kynnystä olla avoin muiden kollegoiden seurassa. Fiksuimmat ja terveimmät lähtevät muualle ja patologisimmat jäävät pyörittämään negatiivista soppaa. Kukaan ei todellisuudessa hyödy ja asukkaat kärsivät epäsuorasti. Myös esimiesten epäammattimaisuus on järkyttävän yleistä.
Totta puhut ja yleistä on myös nolata toinen toisten edessä kuinka väärin taas teit siitä jää ikuiset traumat herkälle ja kiltille ihmiselle joka haluaa olla vain oma itsensä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197