Brittiläinen PLCE-rinkka?

ToniP

Eli kertokaahan hyvät ihmiset käyttökokemuksia ko. kantovälineestä. Olis tarkoitus hankkia tuollanen rinkka vaelluskäyttöön, ja kovasti kiinnostaisi tietää hyvät ja huonot puolet...

4

3546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plce kulkija

itselläni on toi rinkka käytössä ja täyttää ainakin itselläni tehtävänsä. plussat: suuri koko, tunnelit sivutaskuissa, kompressio remelit löytyy, reilusti ulkoisia kiinnitys lenkkejä, ainakin omani on veden pitävä toki sadesuoja on mukana, sivutaskut helppo irroitaa vetoketjuilla ja pikasoljilla ja niistä saa näppärästi päivärepun liittämällä ne esim plce valjaisiin tai brittien radio reppuun jollaisen olen itselleni hankkinut edullisesti v-lekasta, varsinaista selän pituus säätöä ei rinkasta löydy mutta ainakin itelleni 185 / 100kg säädöt löyty helposti, rinkassa on irroitettavissa oleva alumiini ranka/jäykiste joka on helppo muotoilla omalle selälle sopivaksi. miinukset: päätasku yksiosainen joten tavaroiden pakkaamisesessa joutuu hieman enemmän järkeilemään toki noihin isoihin a10l sivutaskuihin on helppo sijoittaa päiväs aikaan tarvittavat romppeet, suuren koon takia tulee joskus liikaa tavaraa mukaan, maasto väritys ei kaikkien mieleen ja ehkä olkahihnojen toppaus voisi varsinkin raskaalla kuormalla olla hieman leveämpi. tuossa nyt jotain mitä itse olen ko.rinkasta käytös havainnut. rinkka on käsittäkseni materiaaleiltaan pitkäikäinen ja vetoketjut ovat heavy duty mallia.

• PLCE vaeltelija

Lisäisin vielä, että kannattaa ommella rintaremmi olkahihnoihin. Itse olen lisännyt olkahihnoihin pehmustetta ja vielä kun ompelin sen rintaremmin hihnoihin niin rinkan kantomukavuus parani merkittävästi. Kantomukavuus ei ole silti maailman paras mutta rinkan hinta / laatusuhde on kova.

• wd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe