Ei raskausoireita, ei kasvukipuja.. Normaalia?

rv 9

Onko normaalia että ei ole ollut mitään raskausoireita tai mitään kohdunkasvukipuja/repäisykipuja vielä tähän mennessä? (nyt siis rv 9 menossa)
En noista raskausoireista niinkään ole huolissani koska ovat niin yksilöllisiä mutta kun en tunne että kohdussa olisi yhtään mitään.. Ei ole ollut minkään näköistä paineentunnetta, vihlontaa, jomotusta, repäisyjä, turvotusta tai mitään muitakaan tuntemuksia tuolla kohdussa.. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 6 ja ennen keskenmenoa minulla kyllä oli menkkamaista vihlontaa ja turvotusta alavatsassa.. Pelkään aivan hirveästi että olen saanut keskeytyneen keskenmenon tai jotain muuta..
Neuvolassakin sanottiin rv 8, että nyt alkaa tulla pikkuhiljaa repäisykipuja joita ei tarvitse säikähtää.. Säikähdinkin sitä kun minulla ei niitä ole.. Onko tämä ihan normaalia? Pitäisikö olla huolissaan? Onko muita joilla on/ollut sama?

1

1921

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hätää...

Mulla on takana kaksi keskenmenoa ja yksi onnistunut raskaus ja nyt neljäs raskaus menossa puolessa välin. Eikä missään näistä ole ollut mitään oireita ainakaan noin aikaisessa vaiheessa. Jotain vihlontaa alkoi olla lähempänä synnytystä.
      Ymmärrän kyllä huolen, ei mustakaan oo tuntunut ikinä että masussa mitään olisi, mutta yksi ihana lapsi on syntynyt oireettomasta raskaudesta, ilman mitään tunnetta siitä että olisi raskaana ja myös tämä käynnisssä oleva on täysin oireeton ollut tähän saakka (rv 22), mahakaan ei ole vielä kasvanut, että saa sitäkin "oiretta" oiretta vielä odotella varmaan muutaman viikon, liikkeita olen ehkä tuntenut pari kertaa.

Niin, noita repäisykipuja mulla tais alkaa olemaan silloin tällöin aivastaessa tms. rv 20 viime raskudessa.

Tsemppiä ja toivotaan että kaikki on kunnossa. Tuosta tunteesta tai tuntemattomuudesta ei kannata kuitenkaan olla huolissaan, sillä se ei kerro mitään raskauden onnistumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1032
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1032
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      803
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      668
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      588
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe