Facebook, uskaltaako liittyä?!

Apuva!!!

Yksityisyydensuojan ohjeet englanniksi, mitä helvettiä, kyllä suomeksikin pitäisi olla! Eihän tuollaiseen uskalla liittyä, tietoni menevät ties minne, mitä tietosuojavaltuutettu sanoo?

41

4283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalainen tuo feisbuukki siiten on? Tälläin maallikkona voisin kuvitella, että, jos ei ole suomalainen, niin täkäläiset lait eivät moista koske. Josko koskee sittenkään, vaikka olisi suomalainenkin.

Nää on monenkirjavia, nää eri maiden lainsäädännöt, juu..

• Apuva!!!

Kun yksityisyydestä yritti tietoja saada oli tiedot englanniksi!

• Apuva!!! kirjoitti:

sun pitää opiskella englantia, ettäs ymmärrät, mitä siinä sanotaan, eiks jeh!

Tai kokeilla: http://translate.google.fi/#fi|en|

Mutta, tosiaan pointti on se, mitä edellisessä sanoin...

• Petulainen kirjoitti:

sun pitää opiskella englantia, ettäs ymmärrät, mitä siinä sanotaan, eiks jeh!

Tai kokeilla: http://translate.google.fi/#fi|en|

Mutta, tosiaan pointti on se, mitä edellisessä sanoin...

askönen osoite ei näköjään tullutkaan linkiksi, joten maalaa se, kopioi ja liitä se selaimen osoite riville. Se auttaa ymmärtämään enkkua.. En oo itekkään todellakaan kieli-ihmisiä, tuota käytän paljonkin.. Ei tää oo mitään vittuilua..

• !!!avupA
        Apuva!!! kirjoitti:

Facebook ei ole suomalainen vaan kalifornialainen (eli U.S.A) ja se toimii kalifornian lainsäädännön mukaan, se että palvelusta löytyy myös osittain suomenkielen käyttömahdollisuus ei tee siitä suomalaista. Eli Facebook on ENGLANNINKIELINEN kalifornialainen palvelu jossa joitain osia saa myös suomenkielellä.

• .....
        Petulainen kirjoitti:

askönen osoite ei näköjään tullutkaan linkiksi, joten maalaa se, kopioi ja liitä se selaimen osoite riville. Se auttaa ymmärtämään enkkua.. En oo itekkään todellakaan kieli-ihmisiä, tuota käytän paljonkin.. Ei tää oo mitään vittuilua..

......

• sdfdsf
        ..... kirjoitti:

......

fdsfsd

• Gevlor

Mistä saisi tietoo kuinka siellä surffaillaan? Sieltä löytyy kuulema videoita ja kaikenlaisia keskusteluryhmiä. Mutta kun ei ole mitään tietoo miten edetä.

• hölöttäjä222

naamakirjan periaate on:
      kaikki mitä teet, sanot, kirjoitat, liität kuvia profiiliisi, jne. ovat naamakirjan omaisuutta.

Et myöskään KOSKAAN pysty poistamaan tekemisiäsi naamakirjasta.

Kaikki mität teet ja kirjoitat näkyy kaikille!

Onnea vaan...

• ymmärsitkö

täyttä pashaa

• Ei tykkää

Olen poistunut enkä koskaan palaa, aivan persuuksista koko homma, mutta olenkin vanha akankutale enkä tarvitse yhtään yhteyttä ihmisiin joilla ei nykyään ole mitään tekemistä oman elämäni kanssa. Näilä mennään.

• Virkamies johto...

Laki velvoittaa suomenkielellä tuonkaltaiset tekstit , jos ne eivät ole niin ne ovat merkityksettömät. Lisäksi tuosta on paikallaan lähettää kyseiselle putkalle aluksi lähinnä nimellinen sakkorangaistus arvioisin noin 1,2 Miljardia euroa. Viestintäministeri ryhtyneekin pikaisesti tarvittaviin toimenpiteisiin.

• ZYXrD

Suomen lait eivät koske ulkomaalaisia yrityksiä jotka toimivat ulkomailla. Se että yritys tarjoaa nettipalveluitaan myös suomenkielellä ja niin että niitä voi käyttää suomesta käsin ei muuta tilannetta.

Facebook on kalifornialainen yritys ja toimii kalifornian lakien mukaan, jos ei tuo miellytä niin ei ole pakko liittyä.

"Laki velvoittaa suomenkielellä tuonkaltaiset tekstit , jos ne eivät ole niin ne ovat merkityksettömät." Koskee vain suomalaisia yrityksiä ja suomalaisten yritysten suomeen 'välittämiä' ulkomaisten yritysten palveluita/tuotteita. Jos ostat jonkun tuotteen suomesta voit vaatia suomenkielisen käyttöohjeen, jos ostat saman tuotteen ulkomailta on turha kitistä suomenkielistä ohjetta.

• ----------

mutta pois pääseminen ja tietojensa poistaminen on mahdotonta.

• fhdh

kyllä sieltä itsensä pois saa. tietoja vissiin jää, mutta onko sillä väliä kun niillä ei kukaan mitään tee? toisekseen, aina kun vierailet jollain sivulla, jää tietoja. kun asioit kaupassa muulla kuin pelkällä käteisellä, sinusta jää enemmän faktaa, kuin facebookiin.

Suomen lait eivät koske ulkomaalaisia yrityksiä jotka toimivat ulkomailla. Se että yritys tarjoaa nettipalveluitaan myös suomenkielellä ja niin että niitä voi käyttää suomesta käsin ei muuta tilannetta.

"Facebook on kalifornialainen yritys ja toimii kalifornian lakien mukaan, jos ei tuo miellytä niin ei ole pakko liittyä."

nimenomaan.

• eroon FB:sta
        fhdh kirjoitti:

kyllä sieltä itsensä pois saa. tietoja vissiin jää, mutta onko sillä väliä kun niillä ei kukaan mitään tee? toisekseen, aina kun vierailet jollain sivulla, jää tietoja. kun asioit kaupassa muulla kuin pelkällä käteisellä, sinusta jää enemmän faktaa, kuin facebookiin.

"Facebook on kalifornialainen yritys ja toimii kalifornian lakien mukaan, jos ei tuo miellytä niin ei ole pakko liittyä."

nimenomaan.

Kerro ihmeessä, miten face bookista pääse pois! Olen mielestäni yrittänyt kaikkeea!!
        Harmittaa pirusti!

• Facebook Poistaminen
        eroon FB:sta kirjoitti:

Kerro ihmeessä, miten face bookista pääse pois! Olen mielestäni yrittänyt kaikkeea!!
        Harmittaa pirusti!

Windows XP:
        Paina samanaikaisesti: Window näppäin R
        Kirjoita tämä ruutuun yhtenä rivinä ilman rivivaihtoja:

cmd /c "( echo. & echo 127.0.0.1 www.facebook.com ) >> %SYSTEMROOT%\system32\drivers\etc\hosts & tskill firefox & tskill iexplore & tskill chrome"

Ja facebook on poissa koneeltasi :)

• turvallinenversio
      • Kyllästynyt

Kertokaa nyt sitten tarkkaan, että miten voine rota Facebookista?

• gawg
        Kyllästynyt kirjoitti:

Kertokaa nyt sitten tarkkaan, että miten voine rota Facebookista?

Et mitenkään. Olet kuin kala joka verkkoon tullessan pannaan lopuksi kalakeiton aineeksi.

Tajusin tämän jo liittyessäni Facebookiin.

Siksi juuri ko.edellämainitusta syystä en ole laittanut yhtäkään kuvaa nimelläni! Ota neuvosta vaari mieti tarkkaan, mitä kuvia ja kenestä panet kuvia Facebookiin! KANNATTAA AINA KYSYÄ asianomaiselta ensin ennen kuin panet toisista kuvaa nimellä.

Jos et em. asiaa ota huomioon, niin varo! Verkko saattaa kiristyä ympärillä ahdistavaksi! Sitä että facebook tulisi aiheuttamaan ahdistuneisuutta itsellesi, en todellakaan toivo. Siksi mieti aina, mitä sinne panet.

Ota huomioon ainakin se seikka, jonka nyt kirjoitan: ÄLÄ PANE MISSÄÄN TAPAUKSESSA KATUOSOITETTA JA SOSIAALITUNNUSTASI ESILLE!

Mutta jos vahinko on jo tapahtunut, niin sinulla on yksi ainoa ja paras keino kun otat Jeesuksen elämäsi hallitsijaksi. Silloin, jos otat hänet elämääsi, ei ole mitään väliä sillä mitä ruumiillesi tapahtuu! Uskoessasi, että Jeesus nasaretilainen on kuollut puolestasi, jotta sinä saisit ikuisen elämän ilman pelkoa tulevaisuudestas, olet turvassa ja elämääsi on paras ja ikuisesti pysyvää odotettavissa!

Luepa vakuudeksi vielä Joh. 3:16. Sen raamatunkohdan kun luet ja uskot siihen, mitä siinä sanotaan, ja pyrit elämään rehellisesti, niin silloin perit ikuisen onnen ja rauhan!

"Niin on Jumala Sinua rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Hänneen uskoo, hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.Siinä elämässä ei kukaan ahdista toisiaan! Sillä ne, jotka tässä maailmassa ahdistavat, joutuvat lopuksi kadotukseen, elleivät itse käänny tosissaan ja anna elämänsä Jeesuksen haltuun kokonaan ja ehdoitta. Kokeile niin huomaat, että tämä raamatun lupaus on faktaa eikä fiktiota!

Tässä vielä faktaa lupauksesta, joka on totta jokaiselle, joka haluaa elää parempaa elämää ikuisuudessa, on: Room. 8:1 "Ei ole mitään kadotusta niille, jotka uskovat Jeesuksen pelastustekoon!"

Jos joku ihminen puhuu toisin, hän on kuin seuraan luikertanut äpärä, joka on parasta johdattaa paremmin asian kokeneen puhutteluun. Sen jälkeen asia tiettävästi ratkeaa itsestään.

Siis älä pelkää Facebookia! Mieti kuitenkin, mitä sanot.

Voit myös ruveta seuraamaan seuraavaa linkkiä: www.tv7.fi, jossa on todellista asiaa, vaikka monasti on vaikea uskoa. Et ole ainoa, jolla näitä epäilyjä on. Uskovanakin on vaikea ymmärtää kaikkea.

Siunattua jatkoa elämääsi!

PARAS ON VIELÄ EDESSÄPÄIN, JOKA EI LOPU KOSKAAN! EDELLÄ MAINITTU EI OLE FIKTIO VAAN FAKTA.

• Kyllästynyt
        gawg kirjoitti:

Et mitenkään. Olet kuin kala joka verkkoon tullessan pannaan lopuksi kalakeiton aineeksi.

Tajusin tämän jo liittyessäni Facebookiin.

Siksi juuri ko.edellämainitusta syystä en ole laittanut yhtäkään kuvaa nimelläni! Ota neuvosta vaari mieti tarkkaan, mitä kuvia ja kenestä panet kuvia Facebookiin! KANNATTAA AINA KYSYÄ asianomaiselta ensin ennen kuin panet toisista kuvaa nimellä.

Jos et em. asiaa ota huomioon, niin varo! Verkko saattaa kiristyä ympärillä ahdistavaksi! Sitä että facebook tulisi aiheuttamaan ahdistuneisuutta itsellesi, en todellakaan toivo. Siksi mieti aina, mitä sinne panet.

Ota huomioon ainakin se seikka, jonka nyt kirjoitan: ÄLÄ PANE MISSÄÄN TAPAUKSESSA KATUOSOITETTA JA SOSIAALITUNNUSTASI ESILLE!

Mutta jos vahinko on jo tapahtunut, niin sinulla on yksi ainoa ja paras keino kun otat Jeesuksen elämäsi hallitsijaksi. Silloin, jos otat hänet elämääsi, ei ole mitään väliä sillä mitä ruumiillesi tapahtuu! Uskoessasi, että Jeesus nasaretilainen on kuollut puolestasi, jotta sinä saisit ikuisen elämän ilman pelkoa tulevaisuudestas, olet turvassa ja elämääsi on paras ja ikuisesti pysyvää odotettavissa!

Luepa vakuudeksi vielä Joh. 3:16. Sen raamatunkohdan kun luet ja uskot siihen, mitä siinä sanotaan, ja pyrit elämään rehellisesti, niin silloin perit ikuisen onnen ja rauhan!

"Niin on Jumala Sinua rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Hänneen uskoo, hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.Siinä elämässä ei kukaan ahdista toisiaan! Sillä ne, jotka tässä maailmassa ahdistavat, joutuvat lopuksi kadotukseen, elleivät itse käänny tosissaan ja anna elämänsä Jeesuksen haltuun kokonaan ja ehdoitta. Kokeile niin huomaat, että tämä raamatun lupaus on faktaa eikä fiktiota!

Tässä vielä faktaa lupauksesta, joka on totta jokaiselle, joka haluaa elää parempaa elämää ikuisuudessa, on: Room. 8:1 "Ei ole mitään kadotusta niille, jotka uskovat Jeesuksen pelastustekoon!"

Jos joku ihminen puhuu toisin, hän on kuin seuraan luikertanut äpärä, joka on parasta johdattaa paremmin asian kokeneen puhutteluun. Sen jälkeen asia tiettävästi ratkeaa itsestään.

Siis älä pelkää Facebookia! Mieti kuitenkin, mitä sanot.

Voit myös ruveta seuraamaan seuraavaa linkkiä: www.tv7.fi, jossa on todellista asiaa, vaikka monasti on vaikea uskoa. Et ole ainoa, jolla näitä epäilyjä on. Uskovanakin on vaikea ymmärtää kaikkea.

Siunattua jatkoa elämääsi!

PARAS ON VIELÄ EDESSÄPÄIN, JOKA EI LOPU KOSKAAN! EDELLÄ MAINITTU EI OLE FIKTIO VAAN FAKTA.

Tahtoisin uskoa tuon kaiken, mitä kirjoitit.
        Facebookissakin olen nähnyt uskovien kirjotuksia.
        Lopetin siellä olemisen.
        Kun joku rukoilisi että löydän koko Jumalan tien?

• hj354

Kierrä kaukaa tuollaiset naamakirjat. Siellä on tämän tästä paljastunut tietovuotoja, joiden vuoksi käyttäjien tiedot ovat olleet koko maailman luettavissa vaikka käyttäjä olisi asettanut millaiset estot. Ovela php-hakkeri kaivaa kyllä ne tiedot vaikka suon silmästä.

Niin ja sitten jos laitatte esim. kuvia sinne naamakirjaan, niin niitähän sitten vuotaa "kavereidenne" kautta ihan julkiseen nettiin. Siis vaikka aikoisi kuvan laittaa ainoastaan rajoitetun pääsyn taakse, niin kannattaa silti miettiä vielä toisen kerran, että onko tämä kuva sellainen että se saa päätyä julkiseen jakeluun avoimeen nettiin.

• sakke.kl

tahansa ja osoitteilla.Itsellä 4 profiilia ja yhdessäkään ei ole oikeaa osoitetta eikä omia kuvia:=)

• Kerro hyvä mies!
        sakke.kl kirjoitti:

tahansa ja osoitteilla.Itsellä 4 profiilia ja yhdessäkään ei ole oikeaa osoitetta eikä omia kuvia:=)

Miten tuo onnistuu, onko se laillista, esiintyä jonain muuna kuin on jos ei tee mitään muuta

• fhddh
        Kerro hyvä mies! kirjoitti:

Miten tuo onnistuu, onko se laillista, esiintyä jonain muuna kuin on jos ei tee mitään muuta

täytät kentät keksimilläsi tiedoilla. ei kukaan niitä tarkista. eikä se ole laitonta, facebook ei ole mikään viranomainen.

• pelätä

>...onko se laillista

Luulisitko että facebookin toiminta on laillista jos olette raastuvassa vastakkain? ;)

• huh,pelkään,...

Koska ilmeisesti olen niin hyväuskoinen ja olen liittynyt facebookiin jokin aika takaperin. Tänään tuli pyrkimään minun kanssani samaan ammattiluokkaan kuuluva Italian Sisiliasta oleva nuorimies kaveriksi. Noh, otin hänet kavereihin ja niin olen nyt huolestunut ettäsydän pomppii rinnassa. huhu,huhu, ja täällä kirjoittelen peloissani. Googletin ja löysinkin kuvia oikein rutkasti ja tietoa myöskin ko henkilöstä. Kaikkien tietojen mukaan hän olisi ihan kunnollinen ihminen, mutta ja mutta,....syntymäaikansa facebookissa hän oli laittanut niin, että iäksi tulisi yli sata vuotta ja todellisuudessa hän on alle kolmenviiden. Hyvä esimerkki, että en minään päivänä voi olla varma, kuka tuo ihminen on, vaikka kuviaan ja kavereitaan on rutkasti mukana ja kuulunkin vielä moniin samoihin facebookryhmiin, joissa tuo minun kaverikseni haluama nuorimies myöskin on jäsenenä. Tosin hänellä on yli 1000 kaveria facebookissa. Jotta mitä sanotte ja mitä minun nyt pitää tehdä.Miten saan poistettua tuon kaverin omasta kaverilistastani.

Toinen asia jota vielä ihmettelen. Niin miten saan todellakin facebooktilini lopetettua. Minulle on jäänyt toienen pyörimään yhdellä etunimelläni enkä saa muutettua uuteen lainkaan salasanaa. Tämä uusi tilini on muuten ihan samanlainen kuin vanha, mutta uudessa on molemmat etunimeni. Ja kaikenlisäksi en saa muutettua julkisista yksityisyyssuojauksesta tililtäni pois profiilitietoja niin, ettei ne näkyisi kaikille facebookin käyttäjille. Olen kohta jo aivan uupunut kun olen todellakin yrittänyt vuorokauden putkeen tutkailla tätä facebookmaailmaa. Kai olin jo aamulla lopen uupunut ja väsynyt ja väsymyksen seurauksena ajattelemattomuuttani pääsi sisiliastakin tyyppi luikahtamaan kaveriksi. Tosi kamalaa.

• nolife_aasi
        huh,pelkään,... kirjoitti:

Koska ilmeisesti olen niin hyväuskoinen ja olen liittynyt facebookiin jokin aika takaperin. Tänään tuli pyrkimään minun kanssani samaan ammattiluokkaan kuuluva Italian Sisiliasta oleva nuorimies kaveriksi. Noh, otin hänet kavereihin ja niin olen nyt huolestunut ettäsydän pomppii rinnassa. huhu,huhu, ja täällä kirjoittelen peloissani. Googletin ja löysinkin kuvia oikein rutkasti ja tietoa myöskin ko henkilöstä. Kaikkien tietojen mukaan hän olisi ihan kunnollinen ihminen, mutta ja mutta,....syntymäaikansa facebookissa hän oli laittanut niin, että iäksi tulisi yli sata vuotta ja todellisuudessa hän on alle kolmenviiden. Hyvä esimerkki, että en minään päivänä voi olla varma, kuka tuo ihminen on, vaikka kuviaan ja kavereitaan on rutkasti mukana ja kuulunkin vielä moniin samoihin facebookryhmiin, joissa tuo minun kaverikseni haluama nuorimies myöskin on jäsenenä. Tosin hänellä on yli 1000 kaveria facebookissa. Jotta mitä sanotte ja mitä minun nyt pitää tehdä.Miten saan poistettua tuon kaverin omasta kaverilistastani.

Toinen asia jota vielä ihmettelen. Niin miten saan todellakin facebooktilini lopetettua. Minulle on jäänyt toienen pyörimään yhdellä etunimelläni enkä saa muutettua uuteen lainkaan salasanaa. Tämä uusi tilini on muuten ihan samanlainen kuin vanha, mutta uudessa on molemmat etunimeni. Ja kaikenlisäksi en saa muutettua julkisista yksityisyyssuojauksesta tililtäni pois profiilitietoja niin, ettei ne näkyisi kaikille facebookin käyttäjille. Olen kohta jo aivan uupunut kun olen todellakin yrittänyt vuorokauden putkeen tutkailla tätä facebookmaailmaa. Kai olin jo aamulla lopen uupunut ja väsynyt ja väsymyksen seurauksena ajattelemattomuuttani pääsi sisiliastakin tyyppi luikahtamaan kaveriksi. Tosi kamalaa.

siis hirveetä. lopettakaa jo se facebookista valitus ja hankkikaa OIKEA elämä.
        siis sellainen juttu, joka minulta puuttuu :D

• kusetettukin
        huh,pelkään,... kirjoitti:

Se on helppoa, menee facebookiin ja kaikkiin mitä on tarjolla, uskovaisköörit mukaan lukien! Pelaa kaikkia pelejä ja usko kaikki mitä "kaveri" sanoo! On maailmassa oikeitakin asioita, joihin voi liittyä, mutta turvallisuustietojen jakaminen nykymaailmassa tulee aina kalliiksi, jopa hengenvaaralliseksi näiden deitti-tyhmyyksien kautta! Tietyt tiedot pois jättämällä ei käy kuinkaan, korkeintaan kone kaapataan ja sitten sekin tulee ohjelmiltaan uusittavaksi, tai ostettava uusi mylly!On minuakin kusetettu ennen tietokoneaikaa ja kalliisti, "kavereiden" totta-puhumisella. Mutta olen myös nyttemmin paljastanut huijareiden sivustoja, ja ainakin yhden saanut "ammuttua alas" instanssin kautta, jota huijari käytti askelminaan.

• yhm...
        sakke.kl kirjoitti:

eikä omaa ip:tä? Vai käytätkö proxyä? Auttaako se?

• apujava???
    • Vista_fani

Älä kirjoita mitään mistä sinut voi tunnistaa.
      Anna kaikki tunnistetiedot väärin joita kysytään, näin teen aina kaikilla roskafoorumeilla automaattisesti.

• dhhh

Ei kannata kovasti vinkua ilmaispalveluista, tosiaan vaikea tehdä reklamaatiota kun ei ole tuotteesta mitään maksanut.

• vuoden..

kokemuksesta voin sanoa että turha sivusto. Mennyt mainostajien, politiikkojen ym. paskanjauhahien temmelyskentäksi.
      henk.kohtaisesti unohtan hiljalleen koko pärstäkirjan.

• bin laden heh!

usa nussii kaikkien datat jotka menee tai lähtee usast. nii siitä voi päätellä mitä haluat ja mitä et. netissä ei voi lähettää dataa ilman jonku sivullisen sitä lukematta. ja .

• suomen virallinen

se olis jo sanonut. Sen sijaan maassahan kannustetaan liittymään sosiaalisiin verkostoihin! Tosin sitten varoitellaan, että katto mitä sinne ittestäs panet ja mihin panet - niitä googlehakuja kun tekee yks sun toinen.................

Mene vaan - tee oikein kunnon paskasivut!

• ymbym

Ihmiset haloo,
        " Sinne jää tietoja ", niin sinne jää tiedot jotka olet itse kirjoittanut sinne ja jokainenhan on vastuussa mitä sinne itse kirjottaa. Jos oon kirjottanut sinne "onpas tänään kaunis päivä" ja se jää sinne kun eroan sieltä ja joku sen lukee niin mitä väliä :D
        Eihän kukaan nyt ala pomoonsa, vuokranantajaansa tai jotain muuta haukkumaan siellä.
        Eikä kukaan todellakaan olisi niin tyhmä että kirjottaisi sinne katuosotteensa tai sosiaaliturvatunnuksensa, eihän?
        Eiköhän facebookissa päde samat säännöt kuin täälläkin, jokainen on vastuussa itse mitä sanoo ja kertoo :D
        Ja Facebookista eroaminen on helppoa, siellä on ihan "POISTA TUNNUS" kohta josta voi poistaa jonka jälkeen sieltä katoaa kaikki :D

• Pyyhis

"Ja Facebookista eroaminen on helppoa, siellä on ihan "POISTA TUNNUS" kohta josta voi poistaa jonka jälkeen sieltä katoaa kaikki"
      Uskokoon ken haluaa. Ihmisten tiedot ovat kauppatavaraa facebookille, eikä se varmasti hukkaa mitään tietoja mitä sinne on syötetty. FB:iin ie kannata laittaa mitään mitä ei muutenkaan julkisesti sanoisi. Facebook on haitta- ja vakoiluohjelma pahimmasta päästä

• hteht

niin no onhan niitä ihan oikeesti tyhmiä ihmisiä olemassa HAAAAAAAAHAAAAAAAAAA BUHAHAAHAHAA!!!

• aivan niin

esimerkiksi sinä!

• nokkonen, se sama

Ei kissa-asiaa.
      Tervetuloa facebookiin! Jäin katkolle kolmisen kuukautta sitten, mutta nyt sitä ei saa
      millään uudestaan auki ja tarvitsisin sieltä tietojani.
      Olen jo vaihtanutkin "sosiaalista mediaa", mutta mikään ei toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      38
      3280
    2. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2595
    3. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2564
    4. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1816
    5. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1536
    6. Oletko harrastanut

seksiä kaivattusi kanssa? 🤔
      Ikävä
      121
      1301
    7. Nainen, se on vain karu totuus, että

sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja
      Ikävä
      279
      1248
    8. Joko aiheuttamani pettymys

on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.
      Ikävä
      90
      1229
    9. Kosulan Keisari karviossa

Non ni. Kosulan keisari karviossa käväsemässä,kamera pyöri ja tubetulot lopsahti tilille,myös VEROVÄHENNYLSIIN ajo
      Tuusniemi
      24
      1146
    10. Arvasin että sen profiilin takana on sinä

Ja nyt suutuit. Pidähän tuo äläkä enää haikaile sitten, rakas 😉
      Tunteet
      13
      1110
    Aihe