Yksityisyyden suojan ohjeet ovat englanniksi, törkeää, eihän tuollaiseen uskalla liittyä, vaativat kaikenlaisia tietoja, ties ketkä ne saavat haltuunsa!
Facebook, uskaltaako liittyä
Apuva!!!
3
283
Vastaukset
- Mauni
Sehän vetää koko sivut suomeksi!
Liityin muutama päivä sitten ja se on mielestäni sekava, tuskin järjen häivää??
Mietin, että Ylen pääjohtajakin on siellä kovalla palkalla, niin minäkin olen siellä ja odottelen, että kai tästä joku maksaa mullekin. Samoin kallispakkaiset virkamiehet notkuu siellä päiväkausia, siksi pitää olla avustajan avustajia:( - Kokemusta on
Minä olin pari kuukautta, kaikki tietoni leviteltiin ympärin maailmaa, nyt niitä ei saa mitenkään pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682