cr-v raitisilmasuodatin?

vanha cr-v

Hei! Vaimo hankki itselleen vuoden 2001 Honda crv:n. Nyt kun ilmat jäähtyneet ja kosteutta paljon, on hän valittanut koko ajan että lasit on vesihöyryssä eikä lämpöäkään piisaa muuten kuin huudattamalla täysillä puhallinta. Itse totesin saman kun kokeilin autoa. Joten, onkohan raitisilmasuodatin kenties tukossa -ja mistä sen kapineen löytää? Termostaatin kai pitää vaihtaa myös kuumemmaksi? Hjälp!

6

3931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondsaaja ex

löytyne? Ei vaiskaan. Katsoppas käyttöohjetta.

• CRVowner

Omassa 2006 mallissa puhaltaa ikkunat auki yllättävän nopeasti. Tarkistin juuri raitisilmasuodattimen ja hyvältä näytti. Raitisilmasuodatin on hansikaslokeron takana. Irrottamisessa ja suodatinpatruunoiden (2kpl) esiin kaivamisesta on käsikirjassa selkeät ohjeet.

Edellisessä autossa otin suodattimen talveksi kokonaan pois.

• Lisää happea

Joo, mulla oli kans ikkunat hikiset. Suodatin löyty hanskalokeron alta eikä sen irrottamiseen tarvinnut edes työkaluja.Semmonen nelikanttinen, pari senttiä paksu laatta. Metalliset klipsut vaan auki niin suodatin irtoo putken välistä vetämällä. Olihan siellä oravan sapuskaa aika tavalla, sekä syötyä että syömätöntä...

• taneaho

Minä ostin ko. auton vm.1998. Edellinen omistaja ei ollut osannut vaihtaa sisäilmasuodatinta. No minä ryhdyin tuohon hommaan. Mutta jäi se minultakin paikoilleen laittamatta. Yritin työntää sitä sinne aukkoon. Alussa piti suodattimen olla vinossa koska nurkka osui lattiaan. Se meni noin 5-7 sm sitten jumiutui. Huomasin suodattimen kehikossa muovi väkäset. Leikkasin ne pois mutta ei auttanut. No teippasin ilmastointi teipillä aukon umpeen. Nyt ei puhalla kylmää ilmaa jaloille. Olkoon suodatin odottamassa seuraavaa omistajaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Hondissahan puristetaan hanskakotelon luukkua ja tippuu syliin..Patruuna pois ja uusi sisään. pariminuuttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3683
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2364
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1935
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1689
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1659
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1437
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      86
      1413
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1389
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1272
    Aihe