Hei! Vaimo hankki itselleen vuoden 2001 Honda crv:n. Nyt kun ilmat jäähtyneet ja kosteutta paljon, on hän valittanut koko ajan että lasit on vesihöyryssä eikä lämpöäkään piisaa muuten kuin huudattamalla täysillä puhallinta. Itse totesin saman kun kokeilin autoa. Joten, onkohan raitisilmasuodatin kenties tukossa -ja mistä sen kapineen löytää? Termostaatin kai pitää vaihtaa myös kuumemmaksi? Hjälp!
cr-v raitisilmasuodatin?
6
3317
Vastaukset
- Hondsaaja ex
löytyne? Ei vaiskaan. Katsoppas käyttöohjetta.
- CRVowner
Omassa 2006 mallissa puhaltaa ikkunat auki yllättävän nopeasti. Tarkistin juuri raitisilmasuodattimen ja hyvältä näytti. Raitisilmasuodatin on hansikaslokeron takana. Irrottamisessa ja suodatinpatruunoiden (2kpl) esiin kaivamisesta on käsikirjassa selkeät ohjeet.
Edellisessä autossa otin suodattimen talveksi kokonaan pois.- Lisää happea
Joo, mulla oli kans ikkunat hikiset. Suodatin löyty hanskalokeron alta eikä sen irrottamiseen tarvinnut edes työkaluja.Semmonen nelikanttinen, pari senttiä paksu laatta. Metalliset klipsut vaan auki niin suodatin irtoo putken välistä vetämällä. Olihan siellä oravan sapuskaa aika tavalla, sekä syötyä että syömätöntä...
- taneaho
Minä ostin ko. auton vm.1998. Edellinen omistaja ei ollut osannut vaihtaa sisäilmasuodatinta. No minä ryhdyin tuohon hommaan. Mutta jäi se minultakin paikoilleen laittamatta. Yritin työntää sitä sinne aukkoon. Alussa piti suodattimen olla vinossa koska nurkka osui lattiaan. Se meni noin 5-7 sm sitten jumiutui. Huomasin suodattimen kehikossa muovi väkäset. Leikkasin ne pois mutta ei auttanut. No teippasin ilmastointi teipillä aukon umpeen. Nyt ei puhalla kylmää ilmaa jaloille. Olkoon suodatin odottamassa seuraavaa omistajaa.
- Anonyymi
Hondissahan puristetaan hanskakotelon luukkua ja tippuu syliin..Patruuna pois ja uusi sisään. pariminuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409