cr-v raitisilmasuodatin?

vanha cr-v

Hei! Vaimo hankki itselleen vuoden 2001 Honda crv:n. Nyt kun ilmat jäähtyneet ja kosteutta paljon, on hän valittanut koko ajan että lasit on vesihöyryssä eikä lämpöäkään piisaa muuten kuin huudattamalla täysillä puhallinta. Itse totesin saman kun kokeilin autoa. Joten, onkohan raitisilmasuodatin kenties tukossa -ja mistä sen kapineen löytää? Termostaatin kai pitää vaihtaa myös kuumemmaksi? Hjälp!

6

3066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondsaaja ex

      löytyne? Ei vaiskaan. Katsoppas käyttöohjetta.

    • CRVowner

      Omassa 2006 mallissa puhaltaa ikkunat auki yllättävän nopeasti. Tarkistin juuri raitisilmasuodattimen ja hyvältä näytti. Raitisilmasuodatin on hansikaslokeron takana. Irrottamisessa ja suodatinpatruunoiden (2kpl) esiin kaivamisesta on käsikirjassa selkeät ohjeet.

      Edellisessä autossa otin suodattimen talveksi kokonaan pois.

      • Lisää happea

        Joo, mulla oli kans ikkunat hikiset. Suodatin löyty hanskalokeron alta eikä sen irrottamiseen tarvinnut edes työkaluja.Semmonen nelikanttinen, pari senttiä paksu laatta. Metalliset klipsut vaan auki niin suodatin irtoo putken välistä vetämällä. Olihan siellä oravan sapuskaa aika tavalla, sekä syötyä että syömätöntä...


    • taneaho

      Minä ostin ko. auton vm.1998. Edellinen omistaja ei ollut osannut vaihtaa sisäilmasuodatinta. No minä ryhdyin tuohon hommaan. Mutta jäi se minultakin paikoilleen laittamatta. Yritin työntää sitä sinne aukkoon. Alussa piti suodattimen olla vinossa koska nurkka osui lattiaan. Se meni noin 5-7 sm sitten jumiutui. Huomasin suodattimen kehikossa muovi väkäset. Leikkasin ne pois mutta ei auttanut. No teippasin ilmastointi teipillä aukon umpeen. Nyt ei puhalla kylmää ilmaa jaloille. Olkoon suodatin odottamassa seuraavaa omistajaa.

    • Anonyymi

      Hondissahan puristetaan hanskakotelon luukkua ja tippuu syliin..Patruuna pois ja uusi sisään. pariminuuttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      220
      1883
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe