Naisten Alusasut Haukiputaalla

Petetty

On keskustassa sellainen naisten rintaliivejä ja muitakin alusasuja myyvä liike jossa saat ja voit
sovittaa asusteita liikkeessä myyjän mittaamana, mutta kun viet ne kotiin ja huomaat myyjän
mitoittaneen kokosi väärin ja kehuneen kuinka hyvin ne sinulle sopii ja yrität vaihtaa niitä
sopiviin kokoihin sanotaan ettei niitä vaihdeta eikä rahoja palauteta. Vetoavat siihen että olet sovittanut niitä kotona. ELIKKÄ SAAT SOVITTAA LIIKKEESSÄ MUTTA ET KOTONA.
Huomioikaa hyvät ihmiset tämä kun ostatte esim. Joululahjoja ETTE SAA VAIHTAA NIITÄ JOS NE EIVÄT OLE LAHJAN SAAJALLE SOPIVIA.

19

2244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caasari

kaikissa liikkeissä lukee myös ettei alusasuja vaihdeta, jos ne kertaalleen on kaupasta ostettu. ymmärrän täysin tällaista toimintaa. kyseessä on puhtaasti hygieniasyyt!

• petetty

Kuinka hygieenista sinunmielestäsi on sitten sovitus liikkeessä

• tyttö63
        petetty kirjoitti:

Kuinka hygieenista sinunmielestäsi on sitten sovitus liikkeessä

EveLacen myymät liivit saa aina vaihtaa jos koko ei ollutkaan sopiva.

• nainen 44
        tyttö63 kirjoitti:

EveLacen myymät liivit saa aina vaihtaa jos koko ei ollutkaan sopiva.

Tuttua touhua puttaalla tuo väärin mittaus ja ettei myönnetä omaa virhettä. Varmaankin tulee halvemmaksi ajaa ouluun ammatti liikkeeseen.

• toinen pettynyt

viime jouluna ostin vaimolle lahjaksi kyseisestä liikkeestä aamutakin. Se ei ollut vaimollle ollenkaan sopiva, väärä koko ja ehkä tyylikin väärä. No, vaihto ei onnistunut, vaikka mikään alusvaate se ei todellakaan ollut. Sen jälkeen menettivät vakiasiakkaan, mitään asiaa kyseiseen liikkeeseen meillä ei enää ole. Emme halua maksaa ylihintaa vaatteista, jos palvelu on huonompi kuin marketeissa.

• Piutpautpout

Itse olen saanut ko liikkeestä hyviä ja sopivia rintaliivejä MUTTA palvelu on ärsyttävää, aina yritetään kaupata lähes väkisin myös muita alusvaatteita ja jos et osta palvelu muuttuu olemattomaksi. Viimeksi ei edes heitä sanottu kun ostin vain rintsikat :( Ennen alushousukieltäytymistä oltiin mielinkielin.

• rinnukka
        Piutpautpout kirjoitti:

Itse olen saanut ko liikkeestä hyviä ja sopivia rintaliivejä MUTTA palvelu on ärsyttävää, aina yritetään kaupata lähes väkisin myös muita alusvaatteita ja jos et osta palvelu muuttuu olemattomaksi. Viimeksi ei edes heitä sanottu kun ostin vain rintsikat :( Ennen alushousukieltäytymistä oltiin mielinkielin.

Minä en ole käynyt kyseisessä liikkeessä kuin kerran ja se riitti.Omistaja töykeän "ystävällinen",teennäisyys paistaa läpi.Minä ostan alusasuni Oulun erikoisliikkeistä,saa samaan hintaan hyvää palvelua ja hyvänmielen.

• koenut
        rinnukka kirjoitti:

Minä en ole käynyt kyseisessä liikkeessä kuin kerran ja se riitti.Omistaja töykeän "ystävällinen",teennäisyys paistaa läpi.Minä ostan alusasuni Oulun erikoisliikkeistä,saa samaan hintaan hyvää palvelua ja hyvänmielen.

Samaa mieltä rinnukan kanssa. Parempaa palvelua marketeissakin puoleen hintaan.

• paremman palvelun to
        Piutpautpout kirjoitti:

saman kohtelun olen saanut itsekkin kyseisessä liikkeessä, enkä ole sen jälkeen siellä käynyt, kun huomasi että en osta mitään niin jopas oli tylyä palvelua.olen sen jälkeen käynyt kaupungissa alusvaate ostoksilla, ja palvelu on ollut erinomaista. olen kuullut myös muutamilta tuutuilta samanlaisia kokemuksia, eivätkä ole sen koommin käyneet siellä.

• TytönTyllerö86
        rinnukka kirjoitti:

Itse olen saanut hyvää palvelua ja hyviä tuotteita ja myös saanut vaihtaa/palauttaa tuotteen, en vain mene kauppaan omistajan läsnäollessa :D

• tiinna 75C
        TytönTyllerö86 kirjoitti:

Itse olen saanut hyvää palvelua ja hyviä tuotteita ja myös saanut vaihtaa/palauttaa tuotteen, en vain mene kauppaan omistajan läsnäollessa :D

ei saa mikäli omistaa kunnon rinnat. Markettiliivit menettää muotonsa pesussa

• B80

En mene ikinä enää siihen liikkeeseen.Tarttis varmaan omistajan harjoitella peilissä naaman ilmeitä ja mennä asiakaspalvelukoulutukseen.Oulussa moinen toiminta olisi jo ajat sitten kaatanut firman.

• Myös liikkeessä käyn

Minunkaan mielestäni ei kyseisen liikkeen myyjät sovi eikä sovellu palveluammattiin. En minäkään käy enään koskaan kyseisessä liikkeessä.

• asiakas?

Tuollainen kauppahan on sitova, ei niillä ole mitään velvollisuutta ottaa takaisin tuotetta. Tietenkinhän nykypäivänä lähes joka liike antaa vaihto - tai palautusoikeuden, ja sitä voisi kyllä harkita tuokin kyseinen firma :)

Itsekään en tuohon kauppaan enää aio mennä, niin ala-arvoista käytöstä oli firman omistajalta eräässä paikallisessa ravintolassa työntekijöitä kohtaan, vaikka aihetta ei kyllä ollut. (asiasta on jo useampi vuosi aikaa, mutta tulee aina mieleen kun alusasuliikkeen ohi menee) Itse sivusta seuranneenna mietin, että eikö juuri tuollaisen yrittäjän pitäisi ymmärtää, että ympärillä saattaa olla potentiaallisia asiakkaita, jopa toisen yrityksen henkilökuntakin. Ja että ei sitä omaa huonoa päivää saisi purkaa muihin..

• Liikkeessä käynyt

Onneksi omistaja näyttää sen ikäiseltä että että pääsee kohta eläkkeelle ja saamme toivottavasti uusi nuoria
        PALVELEVIA ammattitaitoisia kauppiaita.

• l

sillä on huono päivä aina

• Ex-asiakas

Ihan samat kokemukset omistajan käytöksestä, tosin eri tilanteessa. Itsekin asiakaspalvelijana työskentelevänä, ihmettelen miten on varaa käyttäytyä miten sattuu ja sanoa mitä sylki suuhun tuo. Jokaisen vastaantulijan luulisi olevan hänellekin potentiaalinen asiakas. En asioi enää liikkeessä, kuten ei moni ystävänikään.

• Ex asiakas
        Ex-asiakas kirjoitti:

Ihan samat kokemukset omistajan käytöksestä, tosin eri tilanteessa. Itsekin asiakaspalvelijana työskentelevänä, ihmettelen miten on varaa käyttäytyä miten sattuu ja sanoa mitä sylki suuhun tuo. Jokaisen vastaantulijan luulisi olevan hänellekin potentiaalinen asiakas. En asioi enää liikkeessä, kuten ei moni ystävänikään.

Samat on myös kokemukset, kaikki liikkeen myyjät ovat niin epäystävällisiä ja tulee aina olo että väkisin pitäs ostaa vaikkei ole sopiva. Joten olen tuumannut että kun ajan kaupunkiin niin saan rauhassa sovitella ja vaihtoehtoja on laidasta laitaan ja myös tarjolla on auttavaisia myyjiä.

Ex asiakas kirjoitti:

Samat on myös kokemukset, kaikki liikkeen myyjät ovat niin epäystävällisiä ja tulee aina olo että väkisin pitäs ostaa vaikkei ole sopiva. Joten olen tuumannut että kun ajan kaupunkiin niin saan rauhassa sovitella ja vaihtoehtoja on laidasta laitaan ja myös tarjolla on auttavaisia myyjiä.

Kiva kuulla myös muidenkin mielipiteitä tästä liikkeestä. Eipä tule enää käytyä tuossa liikkeessä kun asiakaspalvelu on mitä se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe