Kokemuksia/tietoa reumatologi Marja Hypenistä?
On ymmärtääkseni erittäin hyvä ja suosittu reumalääkäri Tampereella? Ottaa vastaan Koskiklinikalla. Ei kuulemma ota mielellään uusia potilaita. Kävin kuuntelemassa hänen luentoaan täällä Tampereella ja tykästyin todella. häneen. Kysyin luennon päätyttyä häneltä että enkö millään pääsisi hänen potilaakseen? Pyysi soittamaan Koskiklinikalla ja ilmoittautua jonoon. Minulle kerrottiin että ajat menevät ensi vuoden puolelle ja olikin tosi iloinen yllätys kun minulle tänään soitettiin Koskiklinikalta ja tarjottiin peruutusaikaa: 2.12.09 klo 8.00!!
Sairastan fibromyalgiaa ja minulla on ilmeisesti myös seronegatiivinen spondylarthropathia (selkäreuma). Tuo diagnoosi ei ole aivan varma, kokeillaan lääkitystä: Trexan Prednisolon.
Käyn TAYSissa kontrollikäynneillä mutta aina siellä tulee sellainen olo että eivät siellä ota tosissaan ja siellä ei minua kuunnella.
Marja Hypenin ajat ovat ilmeisesti tunnin aikoja? Ja ei ilmeisesti ole kovin halpaakaan? Onko kenelläkään tietoa hinnasta??
Kirjoitelkaa pliis!! Olisin tosi kiitollinen kaikista tiedoista...
Marja Hypen
Tiinuliina
4
3132
Vastaukset
- bnbmnb
Kirjoitelkaa pliis!! Olisin tosi kiitollinen kaikista tiedo
nyt kun olet jo käynyt siellä avaappa sanainen arkkusi ja kerro kaikki hintoineen päivineen- rgrgr
jo etkä ole kirjoittanut, taisit tulla kuntoon kun et kerro mitään
- kärsivä
rgrgr kirjoitti:
jo etkä ole kirjoittanut, taisit tulla kuntoon kun et kerro mitään
kertoo:
http://www.terveyshymy.fi/artikkelit/selkarankareuma-leimaa-elamaani
- Anonyymi
Tietääkö kukaan Marja Hypenin puhelinnumeroa kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947