Vihola??

muuttaako vai ei

Millainen asuinalue on Vihola? Olen aikeissa muuttaa sinne. Olen kuullut kommentteja, että olisi Nokian parasta asuinaluetta, ja olen kuullut kommentteja, jossa varotellaan muuttamasta sinne, on kuulemma hirveän levotonta aluetta.

10

4166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oukkudoukki

joka paikassa on kusipäitä kakaroita joista vanhemmat ei välitä mutta ei niitä ole viholassa normaalia enempää.

• Vanhemmathoi

Nokialla kakaroita joísta kukaan ei välitä on normaalia enemmän.
        Käytös sen mukaista eikä hyvältä vaikuta tulevaisuus.

• TuiskujaTassu

Vihola on mukava asuinalue. Kivaa porukkaa, lähinnä omistusasuntoja. Tampereelta muuttaneena en puhuisi kyllä Viholasta ja levottomuudesta samassa virkkeessä, sen verran rauhallista on :)

• kuriton kakara

viholan porukka itteltäs. älä muuta

• uusioasukki

Rauhallista on, vaikka paljon rakennettu ja sen myötä paljon asukkaita myös. Hyvät kulkuyhteydet ja ulkoilumaastot.

• kakkaava Hesasta!

eli onko ruokaisa?

• Nokiantoveri

Määritelmän mukaiseksi asuinalueeksi kepaa mikä tahansa Nokian kaupungin ulkopuolinen alue. Älä muuta tänne jos suinkin mahdollista.

• koriton

Nimittäin tuo valitus siitä kuinka huono asuinpaikka juuri Nokia on. Näitä samoja valituksia kun löytyy jokaisen paikkakunnan sivuilta.

Tulee mieleen, että Suomi on täynnä huonoja asuinpaikkoja, joiden naapurissa on aina asiat paremmin. Outo yhtälö mielestäni.

• Nokiantoveri

• turhaa jauhamista

Nokialla ei ole ongelmapaikkoja!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe