Minulla on ollut 3 vuotta eläkevakuutus alexandriassa joka ei ole kauheasti tuottanut. Nyt minulle soitettiin etä jos annan heille rahaa niin saan varman 10% tuoton vuodessa. Kuulostaa hieman uskomattomalta, esim islantilaispankithan meni nurin 5% tuotoilla ?
alexandriasta varmaa tuottoa ?
9
1162
Vastaukset
- sananvapaus
tuotteen speksit löytyy tuosta linkistä:
http://www.seb.fi/pow/wcp/filedownload.asp?file=DUID_152B53EE14E07377C12576740036BC35_SEB Eurooppa Osake 2.pdf
kaikkihan on varmaa ja varsinkin se että osakemarkkina nousee, sehän ei voi laskea enää... eihän ?- Vase Elli
Normaalisti Autocall tuotteista saa 20-30 % vuosikupongin mutta Alexandrian kauppaamasta vain 10 %. Komissiot lienevät syöneet tuoton muihin vastaaviin verrattuna. Mutta se on varmaa, kyllä juu........
- Alexandria Alexandri
Varmaa tuottoa kyllä ... Alexandrialle itselleen.
- åiy
Kymmenen prosentin varmaa tuottoa ei ole olemassa. Paras riskitön tuotto taitaa nyt olla jossain kolmen prosentin hujakoilla.
- struktuurijeesus
En ole nähnyt markkinoilla koskaan yhtä huonoa autocall-tasoa eli kuponkikorkoa eurostoxxista rakennettuna.
Tähän on syynä vain ja ainoastaan se että tuotteeseen on leivottu läskiä sisään todella paljon.
Lienee markkinoiden huonoin kuponkituote tällä hetkellä.- Karila
Taitaa olla yhtä "varmaa" tuottoa tuo 10% kuin siitä eläkevakuutuksestakin "luvattu" 2-15%/v. Tästä jos kurssit vielä laskee Dubain velkaongelmien ja tästä aiheutuvien kerrannaisten myötä, niin siinäpähän taas ihmetellään. Ehdoissahan mainitaan, että jos kurssit laskee yli 35%, niin sitten saat tappion.
- 1+1
Jos niillä paskiaisilla olisi tieto "varmasta" 10 % tuotosta, niin ne sijoittaisivat kaikki omat ja lainatutkin varansa kyseiseen sijoitukseen!
- lässyttäjä
itse 4v. säästänyt. se säästö voi ikävä kyllä hävitä kuin kuuluisa p.... saharaan. mutta en ole varma saanko säästöpennoseni ulos ko. firmasta?. ostaisin mieluummin vaikka metsää 0,1% tuotolla, ainakin peruspääoman hinta on melko vakio. tämä vain oma mielipide.
- narsistipsyko
Tuotto on varmaa. Alexandrian omistajille. Sinulle on varmaa rahojen menettä,minen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136