Esa A:ta nyt muutaman viikon tarkkailtuani olen päätynyt seuraavaan diagnoosiin:
Esa A on latentti homoseksualisti jolla reaktionmuodostus.
Reaktionmuodostus näkyy siinä että Esa A on miesten parissa korostuneen epäsosiaalinen ja muodollinen. Huumori on sarkastista. Seksistä ja seksuaalisuudesta puhuminen miesten kesken on Esalle ylivoimaista. Joissakin tapauksissa Samin, Ason ja Tonin seksistinen leikinlasku aiheutti Esassa, tuomitsevan suhtautumisen lisäksi, suoranaista estoisuutta ja pakenemista paikalta.
Vastaavaa ongelmaa ei Esalla ole naisten suhteen. Naisten alatyyliset ilmaisut saavat Esan vain virnistelemään. Esalle ei myöskään tuottanut vaikeuksia selittää Cathylle suomalaisten suhteellisen vapaamielistä seksuaalikoodia.
Tämä kaikki viittaa Esan tiedostamattomaan tarpeeseen tukahduttaa pelkoa ja ahdistusta aiheuttava tunne miehiä kohtaan. Esa A tuntee itsensä varmaksi naisten kanssa koska ei tunne näiden uhkaavan minuuttaan eikä Esalla ole seksuaalisia tavoitteita naisten suhteen.
Summa summarum: Esa on vähintään bi-seksuaali. Mahdollisesti jo joitakin seksikokemuksia miesten kanssa joista vaikenee visusti.
Esa A on latentti homoseksualisti
16
255
Vastaukset
- THANKKENJUU
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.
Tämä keskustelunaloitus oli se, mitä muiden samantyyppisten ketjujen perään olisikin voinut odottaa.
Haluaisin sinulta analyysin, miten normaalin heteromiehen miehen pitäisi käyttäytyä. Jo ajattelemalla vastaustasi saan naurut. Kiitos, ei tarvitsekaan kirjoittaa. - manxu
Kaikki talon miehet ovat olleet normaalisti kiinnostuneita Kätlinistä,mutta jollain tapaa Esa tuntee häntä kohtaan ennemmin naisellista kateutta kaikesta siitä, mitä Kätlin edustaa. Kätlin on Esalle kielletty hedelmä,josta seuraa ankara rangaistus,ja siksi negatiiviset tunteet.
- että :
Senpä takia ei uskalla ottaa viinaa ettei halut tulisi esille!
- täys raittisus
Ehkäpä tuossa onkin syy Esan alkoholivastaisuuteen, ja täysraittiuteen. Pelko siteiden aukeamisesta olisi sietämätöntä, humalassahan paljastuu ihmisen todellisuus. Muut asukkaat olivat rohkeampia, ja aidompia.
- täys raittisus
ja tyhmempiä ja tyhjännaurajia ja juopompia, kyllä
- juupajuu-
täys raittisus kirjoitti:
ja tyhmempiä ja tyhjännaurajia ja juopompia, kyllä
Minäkään en käytä alkoholia. Kyllä minun todellisuuteni paljastuu ilman sitäkin, vaikka olenkin vähän ujo. Pitäisiköhän minun terapeuttisista syistä vetää kännit että tietäisin millainen olen. Yhdessä vaiheessa olen vetänyt ja sama ihminen olin, vähän puheliaampi. Pidän olosta enemmän selvinpäin enkä myöskään käy kovin paljon baarissa, kun en nauti siitä menosta. Joskus otan yhden lasin, eli en ole periaateabsolutisti, mutta viimeksi olen sen yhden lasin ottanut ... hmm... Ei sitä kuule jaksa loputtomiin katsoa sitä toisten kännäystä, koska jää melko ulkopuoliseksi. Muistan vielä silloin kun olin 18 ja kävin baarissa jonkun verran niin ollessani selvinpäin ihmisillä tuli joku tarve tuputtaa että ota nyt tästä, mikset juo. Mielestäni itse voisin esittää saman vastakysymyksen vaan vähän toisenlaisen - miksi juot? Juominen ei ole sen hauskempaa kuin selvinpäin olo mielestäni.
- on monia
juupajuu- kirjoitti:
Minäkään en käytä alkoholia. Kyllä minun todellisuuteni paljastuu ilman sitäkin, vaikka olenkin vähän ujo. Pitäisiköhän minun terapeuttisista syistä vetää kännit että tietäisin millainen olen. Yhdessä vaiheessa olen vetänyt ja sama ihminen olin, vähän puheliaampi. Pidän olosta enemmän selvinpäin enkä myöskään käy kovin paljon baarissa, kun en nauti siitä menosta. Joskus otan yhden lasin, eli en ole periaateabsolutisti, mutta viimeksi olen sen yhden lasin ottanut ... hmm... Ei sitä kuule jaksa loputtomiin katsoa sitä toisten kännäystä, koska jää melko ulkopuoliseksi. Muistan vielä silloin kun olin 18 ja kävin baarissa jonkun verran niin ollessani selvinpäin ihmisillä tuli joku tarve tuputtaa että ota nyt tästä, mikset juo. Mielestäni itse voisin esittää saman vastakysymyksen vaan vähän toisenlaisen - miksi juot? Juominen ei ole sen hauskempaa kuin selvinpäin olo mielestäni.
Ehkä Esan tapauksessa on kyse että alkoholi ei sovi hänelle, pari huikaa saattaa muuttaa persoonaa täysin, ehkä Esa pelkää sitä. Yleensä tämä peikko piilee sulkeutuneissa yksilöissä, olisi hyvin mahdollista, että Esa patin tölkillisen jälkeen alkais hajoittaa taloa.
- mites niin...
on monia kirjoitti:
Ehkä Esan tapauksessa on kyse että alkoholi ei sovi hänelle, pari huikaa saattaa muuttaa persoonaa täysin, ehkä Esa pelkää sitä. Yleensä tämä peikko piilee sulkeutuneissa yksilöissä, olisi hyvin mahdollista, että Esa patin tölkillisen jälkeen alkais hajoittaa taloa.
Ettekste tajuu, että kaikki ei vaan HALUA juoda...?? Ei siinä nyt mitään pelätä tarvi..
- hyvä tapa
mites niin... kirjoitti:
Ettekste tajuu, että kaikki ei vaan HALUA juoda...?? Ei siinä nyt mitään pelätä tarvi..
Olisi ottaa muutama paukku ihan seuranvuoksi, kyllä Esalla nyt jokin mättää ?
- kohteliasta
hyvä tapa kirjoitti:
Olisi ottaa muutama paukku ihan seuranvuoksi, kyllä Esalla nyt jokin mättää ?
Minun mielestäni jos ei ole terveydellistä syytä ,voi ottaa seuraksi vähä alkoholia.
Oudolta se tuntuu jos terve nuori mies ,ei voi edes kohottaa maljaa perhejuhlissa esim.
häät.
Itse olen absolutisti terveydellisistä syistä ,ja voin sanoa, että oudoksi linnuksi olen
monesti itseni tuntenut. - Grrrrr.
>humalassahan paljastuu ihmisen todellisuus
Kerro lisää viisauksia. V**tu mikä idiootti olet. Sen kun vedät viinaa ja koet oman todellisuutesi puuduttamalla selkäytimesi. Prkl näitä idiootteja täällä! - mitä juttuja
kohteliasta kirjoitti:
Minun mielestäni jos ei ole terveydellistä syytä ,voi ottaa seuraksi vähä alkoholia.
Oudolta se tuntuu jos terve nuori mies ,ei voi edes kohottaa maljaa perhejuhlissa esim.
häät.
Itse olen absolutisti terveydellisistä syistä ,ja voin sanoa, että oudoksi linnuksi olen
monesti itseni tuntenut.En ole outolintu vaikka en käytä alkon tuotteita. Nykyaikana tuntuu kaikista olevan suurta muotia pilata aivot viinalla. Onneksi minullakin on järki päässä ja en käytä alkoholia.
- tunnen muutamia
Grrrrr. kirjoitti:
>humalassahan paljastuu ihmisen todellisuus
Kerro lisää viisauksia. V**tu mikä idiootti olet. Sen kun vedät viinaa ja koet oman todellisuutesi puuduttamalla selkäytimesi. Prkl näitä idiootteja täällä!Tosi fiksuja, rauhallisia tyyppejä, mutta muutaman paukun saatuaan alkaa, ensin vittuilu, ja jos uskaltavat, alkavat useasti ,haastamaan riitaa, lopputulos on mustasilmä tai vastaava. Nämä kaverit sit,ovat niitä kunnijoitettuja raittiita yksilöitä. Terve ihminen voi ottaa muutaman paukun aiheuttamatta vaaraa itselleen, tai toisille.
- MietiSitä...
Isäs oli homo kun sua teki:)
- jarrulukko
muille,kun ne uskaltaa elää täysillä.
- peluri
jarrulukko kirjoitti:
muille,kun ne uskaltaa elää täysillä.
todellisen minänsä vasta ohjelman loputtua. Jäämme odotteleman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199