Ihastumisen merkit

?

Mitenkä on pitääkö nämä paikkansa Teidän mielestänne?

NAISET:

-Iho punoittaa
-Ujo hymy
-Lauseet ketkeilevat ja liikkeet ovat nykiviä
-Ääni on korkea tai suorastaan kiihkeän kimakka
-Kun ihastuksen kohde saapuu huoneeseen, nainen alkaa hössöttämään
-Hiusten näpelöiminen
-Niskojen nakkeleminen ja pään ojenteleminen kaikenkattavan hämmennyksen, vaivautuneisuuden ja kiihtyneisyyden kera
-Kaulan siveleminen
-Pitkät katseet
-Sekava käytös
-Veikeä käytös ja erikoinen piikittelevä huumori
-Vilkuilu siten, että katsoo välillä ujosti alaviistoon
-Kaikkinainen rauhaton liikehdintä
-Ihastuksen kohteen nälviminen muiden ihastuksen merkkien kanssa
-Suhteettoman kiihkeä reagointi kaikkeen ihastuksen kohteen tekemisiin (joko positiivinen tai negatiivinen)
-Ruumiin jäykistyminen kun ihastuksen kohde tulee lähettyville
-Salaa tuijottelu ja säikähtäminen ja katseen pois kääntäminen kun ihastuksen kohde vastaa katseeseen

MIEHET:

-Kuivat yskähdykset
-Rintojen avoin tuijottelu ja suunnatun punoitus ja hämmennys ihastuksen kohteen läsnäollessa
-Äärimmäisen kömpelö, naurettava ja koominen käytös ihastuksen kohdetta kohtaan
-Raivokkaan nykivät liikkeet ja tuskaisen vaivattu olo
-Yliemiehekäs käytös
-Typerä rehentely
- Riidan haastaminen ja muille miehille kukkoileminen tarkoituksena osoittaa naiselle oma paremmuus miehenä
- Teeskentelevän “cool” käytös ihastuksen kohdetta kohtaan
- Hermojen romahtaminen
- Vaikuttaa, kun mies haluaisi äkkiä paeta tilannetta mahdollisimman kauas
- Ihastuksen kohteen pilkkaaminen
- Murjottaminen, jos ihastuksen kohde ei huomioi itseä
-Mielipuoliset teot
-Ihastuken kohdetta kohtaan harjoitettu fyysinen toimeliaisuus
-Esittelee tavaroitaan ja saavutuksiaan ihastuksen kohteelle

MOLEMMAT:

-Suuret pupillit
-Käsien vapina
-Hymyileminen
-Yritykset kätkeä kaikki edellä kuvattu

http://yksin.ajatukseni.net/2007/09/12/ihastuksen-merkit/

49

20207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zebb

Varmaan aika normaaleja nuoremmille. Ei minulla 23-vuotiaana miehenä ole muuta kuin että katse saattaa jäädä vähän ihailemaan, ja tottakai haluan antaa tyylikkään rauhallisesti itsestäni hyvän ja järkevän kuvan.

• 14+10

Sä et vain ole kokenut jalat alta-ihastusta, jos noin coolina pystyt pysymään.

• No ei oo

Ainakin nuo miesten kohdat ovat ihan viturallaan.

Mies on varmaan henkisesti noin 14-vuotias jos noin käyttäytyy ihastuksen seurassa tai sitten kusipää.

• hihihihihihihhiih

Voisin kuvitella kuka ton on kirjoittanut, näin naisena vastaan että
      NAISET:
      -ujo hymy
      -kimakka ääni
      -Sekava käytös
      -Salaa tuijottelu ja säikähtäminen ja katseen pois kääntäminen kun ihastuksen kohde vastaa katseeseen

hihhihhihihihihihihihhihihih

• ihastunut poju

NAISET:
        -Ihastuksen kohteen nälviminen muiden ihastuksen merkkien kanssa

minun ihastukseni käyttäytyi tuollatavalla minua kohtaan mutta sitten kun yritin häntä niin ei kuulemma kiinnostanut... tympäisee vieläkin... :/

• ....................

Yläaste vai lukio?

• punaposkineN

Enpä enää ihan teini ole mutta kyllä silti noissa naisen merkeissä on totuuden siementä. Onneksi tällaisena pimeänä aikana ulkona tai sisällä kynttilän valossa jotkut omat oireet jää vähän pimentoon. Totta puhuakseni tuollainen ihastuksen näkyminen siinä toisessa on vain söpöä. Luotan ja toivon, että ehkäpä se toinenkin ajattelee minun jännityksestä samoin.

• jokuj

Kyllä osa on itselläkin toteutunut , ja olen huomannut noista pojistakin noita merkkejä

• r4tj65r46j

Kyllä nuo voi ihan vaan ujoudestakin tulla.
      Ihastumista hyvin harvoin näkee.

• monemmoista

Sitä on laidasta laitaan... veikeä, piikittelevä käytös voi esmes helposti toteutua silkkaa kaverillisuutta - ei ole mitään mistä hermoilla, hauskanpito on helppoa.

Ihastuneesta ujosta voi ehkä tullakin hössöttävä, mutta normaalisti ekstrovertti voi jäätyä täysin, mennä luu kurkkuun... nälviminenkin riippuu kovin persoonasta, itse sortunut tuohon koskaan.

• Nainen 40+

Vielä joku aika sitten olisin väittänyt noiden olevan teinien juttuja. Nyt kuitenkin yks kaks, täysin "tilaamatta" pyörii lähipiirissä mies joka saa nämä reaktiot aikaan. Olen surkeammassa jamassa kuin teininä koskaan ja takana sentään muutama pitkä liitto ja lyhyempiäkin ihan riittämiin. Eli ei se järjetön ihastuminen aina ikää katso eikä edes elänkokemusta.

• Nainen 35

Tuttua! Jälkikäteen on sellainen olo, että nolasi itsensä aivan täydellisesti, mutta minkäs teet, ihmisiä tässä ollaan. Harmi, että ihastuksen kohde näki juuri sen typerän, noloilevan puolen minusta. Muille olen ihan normaali tervejärkinen aikuinen nainen. Nuo ihastumisen merkit on biologiaa, eli jos ei niitä tunnu, ei ole kovin kummoisesti ihastunut vaan tyyliin "onpa aika hottis tuo remonttimies".

• brontosaurus1

"Eli ei se järjetön ihastuminen aina ikää katso eikä edes elänkokemusta. "

Juu, sama täällä. Ensimmäisen kerran vasta näin 39 iällä on oikein kunnolla mennyt pasmat sekaisin naisen takia, vaikka liittokin alla yms. Ja iihan "tilaamatta" myös. Niin se elämä heittelee, mutta ihmisiähän me täällä ollaan vaan,,,sallittakoon se meille.

• minä myös!
        Nainen 35 kirjoitti:

Tuttua! Jälkikäteen on sellainen olo, että nolasi itsensä aivan täydellisesti, mutta minkäs teet, ihmisiä tässä ollaan. Harmi, että ihastuksen kohde näki juuri sen typerän, noloilevan puolen minusta. Muille olen ihan normaali tervejärkinen aikuinen nainen. Nuo ihastumisen merkit on biologiaa, eli jos ei niitä tunnu, ei ole kovin kummoisesti ihastunut vaan tyyliin "onpa aika hottis tuo remonttimies".

Yli 40v nainen. Kaikki nuo merkit. Lisäksi jalkojen tärinä ja yleinen heikotus ihastuksen lähellä. Ensimmäisen kerran elämässäni näin. en ymmärrä itseäni.

• jniubiuuu

=D Ihan paras: yritykset kätkeä kaikki edellä kuvattu. =D
      No naisena ainakin tunnustan osan listalta ja osasta toivon että en syyllisty niihin. Huomioitavaa on että mikään listan kohta yksinään ei tarkoita ihastumista mutta jos useampi natsaa niin ihastuminen erittäin mahdollista.

• pu-pilli

Joillakin on laajentuneet pupillit koko ajana, ellei sitten ole katsonut hetki sitten kirkkaaseen valoon ja pupillit supistuvat. Itselläni jatkuvasti pupillit suuret.

• tytteliii001

Tyttö olen ja kaikki täsmäsi ennen, nykyään vain osa, sen verran olen oppinut kätkemään tunteitani :D

Ja minäkin tunnen ihmisiä, joilla aina laajentuneet pupillit, joten se kohta riippuu aivan ihmisestä.

• Voi pitää paikkaansa

kaikki tai ei mikään. Asia riippuu täysin henkilöstä, yleistyksiä on vaikea tehdä tässä asiassa.

• oikeeN

Paitti että mä en nälvi.

• 10+15

Noi miehen kohdat sopi kyllä mun ihastukselle, mutta niin vain ilmoitti ettei kiinnosta.

• ihastuminen

Tunnistan niin itseni vuoden takaa. Naurattaa, olin varmaan hassun näköinen. En edes heti tajunnut olevani aivan in love. Tiettyä ajatellessa vieläkin hymyni nousee korviin, ja olo on muutenkin öh, no ihastnut.

• nainen20

Mulla pätee nämä:

-Ujo hymy
      -Hiusten näpelöiminen
      -Vilkuilu siten, että katsoo välillä ujosti alaviistoon
      -Kaikkinainen rauhaton liikehdintä

Mutta se vaihtelee, aina noita ei ole edes ihastuksen lähellä, tai voi joskus esiintyä mulla myös ilman ihastumista, koska olen ujo.

Mun lähellä miehet on korkeintaan saattaneet olla vähän tällaisia, joten tuskin muhun on koskaan ihastuttu:

-Yliemiehekäs käytös
      -Typerä rehentely
      - Riidan haastaminen ja muille miehille kukkoileminen tarkoituksena osoittaa naiselle oma paremmuus miehenä
      - Teeskentelevän “cool” käytös ihastuksen kohdetta kohtaan

• pikkunainen

Kun minä olen ihastunut, minusta tulee ylienerginen ja hössöttävä ihastukseni ollessa lähettyvillä :D Voin sanoa, että tympäsee itseäni aikalailla, kun ei voi kontrolloida omaa käytöstään, vaan kaikki vain hymyilyttää :)) Ja nainen olen.

• Aikuikuikuinen

"Ihastuken kohdetta kohtaan harjoitettu fyysinen toimeliaisuus". Tätä jäin miettimään, sillä itse olen saanut olla todistamassa aikuisen miehen toimivan juurinkin näin aikuista naista kohtaan, jopa kiusallisen paljon. Saattaa esimerkiksi heittää tavaroillat tms. Lisäksi nälvii naista avoimesti (samalla virnuillen), mutta kuitenkin hakeutuu selvästi naisen seuraan. Pistänyt miettimään että mistä ihmeessä siinä on kyse. Outoja noi miehet.

• selvinmerkki

selvin merkki omasta kiinnostumisestani on katsekontaktin hakeminen ja jatkuva hymyily. Tuolle hymylle vaan ei kertakaikkiaan voi mitään! Kun on sisäisesti hyväolo, on sitä hankala peitellä. Lisäksi huomaan lumoutuneeni hänen puheeseen niin etten välillä pysty edes keskittymään sen sisältöön. Katselen ja kuuntelen ihaillen. Näytän ja vaikutan varmaankin, lievästi ilmaistuna, ihan typerältä!

• hulllllua

Luulin etten reagoi mitenkään erityisemmin mikäli olen ihastunut, mutta olen huomannut etten voikaan ollenkaan kontrolloida omaa käytöstäni. Sydän alkaa pamppailemaan kuin olis ulos tulossa ja jännityn. Kädet ja äänikin vapisee toisinaan. Yhtäkkiä en keksikään mitään järkevää sanottavaa vaan vaikenen yllättäen. Huomaan vilkuilevani paljon ja katsekontaktia haen kauempaa, lähempää harvemmin, vaikka muiden kanssa silloinkin. Tuijotan monesti johonkin tyhjyyteen ja jään haaveilemaan. Muutun siis hieman sekavaksi ja näytän ihan idiootilta! :D

• salineiti

Itse olen yrittänyt kaikkeni päästä eroon näistä tunteista ja käyttäytyä järkevästi. Huomaan, että ajatukseni voivat olla täysin välinpitämättömät, mutta fyysiset oireet vielä saattavat paljastaa totuuden. En voi sille mitään, että käteni (välillä koko keho) tärisevät, liikkeitään on vaikea hallita (kömplelyys), hymyä on vaikeaa estää ja satunnaisesti saatan jopa punastua. Todella inhottavaa :P

• samat oireet

Näiden lisäksi mulla varmasti katse paljastaa kaiken. Varmaan näytän ihan typerältä koiranpentukatseineni.

• salineiti
        samat oireet kirjoitti:

Näiden lisäksi mulla varmasti katse paljastaa kaiken. Varmaan näytän ihan typerältä koiranpentukatseineni.

Ootko sä vielä sellainen iso leveäselkäinen mies? Sellaisen kun saa hämilleen niin se ON koomista :D (ihan positiivisella tavalla).

Ja joo.. pakko-oireet ja mielen järkkyminen ei ole vielä toipunut yrityksistä huolimatta.

• nainen40

...miten sitten pitää tulkita miehen käytös kun on itse selvästi ihastunut ja ei osaa tulkita mitä toinen lopulta ajattelee... sanoo, että 'olet ihana nainen' mutta sitten viikon matkan aikana miehestä ei kuulu kovinkaan kummoisia viestejä - jotain turhanpäiväisiä kommentteja, että reissussa on kivaa ja 'samoin' jokaiseen mitä itse kommentoin. Olen yrittänyt olla ajattelematta miestä ja en ole lähettänyt viestejä kuin muutaman kerran viikossa....eli en ole ahdistellut tai häiriköinyt. Mutta vaikea tulkita että pitääkö hänen viestimänsä ihastuminen paikkansa vai onko vain oman rauhan kaipuuta matkalla..vai selvä viesti, että ei vois vähempää kiinnostaa... :(

• Ihastunut myöskin

Nämä merkit pitävät hyvin omalla kohdalla paikkaansa. Olen nainen.

Päällimmäisenä minulla on seuraavia merkkejä, joita olen todella yrittänyt peittää, mutta muutkin ovat valitettavasti huomanneet nämä, vaikka itse olen mielestäni ollut aika neutraali.
      -sekavuus, unohtelen, en tiedä, minne olen menossa, kun ihastus on lähellä, en huomaa mitään muuta hänen lähellään tai olen hänellekin poissaoleva, en saa sanottua mitään, hänen näkemisensä saa sydämeni lyömään yhden sykäyksen lisää ja tuntuu kuin saisin sähköiskun, hänen läsnäolonsa sekä pelottaa että tuntuu kuin olisin taivaassa
      -joskus yritän olla kuin en näkisi häntä ollenkaan, etten tee itseäni enemmän naurunalaiseksi. Repsahdan kuitenkin jossain vaiheessa, koska en pysty pitämään silmiäni irti hänestä, vaikka kuinka taistelen.
      -hänen näkemisensä saa minut hymyilemään
      -kiusoittelen häntä ja se menee välillä aivan yli
      -kaikkien näiden piirteiden jälkeen tuleva inho itseään kohtaan, kun on käyttäytynyt typerästi

Ihastuksen kohteellani taas on seuraavia merkkejä
      -haluaa jatkuvasti olla lähelläni
      -katsoo minuun tiiviisti, havaitsee minut hyvin kaukaakin
      -hymyilee minut nähdessään
      -kertoo vitsejä, saattaa vinkata silmää
      -esittää aika ajoin coolia, mutta katsoo minuun silti
      -puolustaa minua ja vaikuttaa tekevänsä kaikkensa minun hyväkseni
      -puhuu minulle hellyyttävästi, mutta tempperamenttiset tunteet nousevat pintaan helposti
      -vaikuttaa harmistuneelta, jos huomioin muita miehiä
      -haluaa näyttää omasta ulkonäöstään parhaita puolia, käy parturissa juuri ennen sellaisia hetkiä kun viettää kanssani poikkeuksellisen paljon aikaa

• S nainen

hehee! mulla pitää useampi miesten oireista paikkaansa ku naisten! :D

• greeneys54

ihastuin remonttimieheen pikkuhiljaa ja nyt on ollu todella vaikeeta päästä tunteesta eroon.en kuitenkaan halua särkeä nykyistä hyvää avioliittoa.joskus ajattelen,että olinpa hölmö,kun kuvittelin,ettei tunteisiini voi mikään vaikuttaa, eli olen saanut sitä, mitä tilasin. on todennäköistä,että hän ei tunne mitään minua kohtaan.vietin aikaa hänen kanssaan aika paljon viime kesänä ja tunne ei katoa,vaikka kuinka yrittäisin. yksi hyvä asia on kuitenkin tapahtu. mieheni ja minun välinen suhde on parantanu.aloin lähestyä häntä aktiivisemmin, kun on pitkä avioliitto takana.joskus olen vahvoilla ja minua huvittaa koko ihastus,mutta ihastumisen tunne on niin voimakas,että sitä on vaikea vastustaa. toivon että jossain vaiheessa helpottaa.miehelleni en ole vielä kertonut.enkä aio,ellei ole ihan pakko

• 9+1

Mihinköhän kategoriaan menee sellainen vaikea/ahdistunut/jännittynyt ilme naisen kasvoilla juuri ennen kuin nähdään/moikataan? Voiko tuollainen olla positiviista :D
      En oikein tiedä mitä olen tehnyt tuollaisen ilmeen aiheuttaakseni..

• helppari2

voi olla ihastunut tai sitten ahdistunut, eli huomannut että sinä olet kiinnostunut, mutta hän itse ei.

Tämä on juuri se tosivaikea juttu naisten kanssa. Monet käyttäytyvät samalla tavalla vaikka on täysin päinvastaiset tunteet.

• 9+4

Jospa tämä nainen on korviaan myöden ihastunut ja yrittää peittää sitä, kun ei ole varma sinun tunteistasi? Näin ainakin itselläni :).

• toivokas.

Voiko tämä tyttö olla ihastunut minuun; Tulee joskus juttelemaan, halailee minua joskus, pari kertaa takaapäinkin (pitkiä halauksia välillä) Yrittää olla kaunis edessäni ja keksinyt minulle jotain lempinimiä.. mutta en ole huomannut häneltä näitä muita ihastumisen merkkejä.. Toivonko vain että hän on ihastunut minuun koska minä olen häneen..vai onko tämä vain ystävyyden osoittamista koska olen tuntenut hänet 8vuotta ja ollut hänen ystävänsä kauan. Auttakaa ja vastatkaa, kiitos.

• gansteri
        toivokas. kirjoitti:

Voiko tämä tyttö olla ihastunut minuun; Tulee joskus juttelemaan, halailee minua joskus, pari kertaa takaapäinkin (pitkiä halauksia välillä) Yrittää olla kaunis edessäni ja keksinyt minulle jotain lempinimiä.. mutta en ole huomannut häneltä näitä muita ihastumisen merkkejä.. Toivonko vain että hän on ihastunut minuun koska minä olen häneen..vai onko tämä vain ystävyyden osoittamista koska olen tuntenut hänet 8vuotta ja ollut hänen ystävänsä kauan. Auttakaa ja vastatkaa, kiitos.

Voi ol

• Mies 20v

Täsmää: Pitkät katseet, sekava käytös (ajoittain), lauseet katkeilevia, ääni on korkea tai suorastaan kiihkeän kimakka, veikeä käytös ja erikoinen piikittelevä huumori, ihastuksen kohteen nälviminen muiden ihastuksen merkkien kanssa,
      suhteettoman kiihkeä reagointi kaikkeen ihastuksen kohteen tekemisiin (joko positiivinen tai negatiivinen)
      että hymyili salaa melkeen kaikille jutuilleni ja halusi kerran potkaista minua munille (ei todellakaan ollut oikeasti hermostunut minulle).

Pistin tytölle viestin, että olen ihastunut häneen.

Seuraus: tunne ei ollut molemmin puoleinen. Ei vaan voi enää ymmärtää!

• 7+15

aijaa

• 7+15

mulla on pieni "se"

• 15+2

no en ole mikää kouluikäinen vaan 31v nainen, ja pitkä parisuhdekin takana, mutta nä ihastumisen merkit melko kaikki täsmävät kun joku vie jalat alta :D

• japi-14

Ensimmäisen kerran elämässäni ihastuin ... ulkonäköön.... tutustuttiin paremmin.... sen jälkeen kun nään tän miehen peittelen ihastusta... eli en kato silmiin, puhun seinille etten vaan kattois sitä kohti ja vapisen, tärisen.. oon ihan heikkona ja sydän menee tuhatta ja sataa.... eli jännittynyt ja koitan mahdollisimman äkkiä pois sen luota... ettei se tärinä ja vapina vaa tulis näkyviin:D sit jos se kävelee jossai lähellä niin äkkiä piiloon:DDDD aika hauskaa vai mitä.. ja se siis tietää että tykkään siitä mut se ei tykkää musta joten ei olla enää missää tekemisis.... mut joo... toivottavasti en nää sitä missään enää... tosi ärsyttävää..

• Värisevä ääni

Juuri noin! Yritä siinä sitten hiuksia sukien ja ääni väristen vielä edetä pidemmälle. Ei taida onnistua...
      Ihastuminen on inhottavaa ja sekavaa!

• fdbdf

Taidanpa olla ihastunut erääseen naiseen vähän ja ehkä tämäkin minuun. Huomaan joskus sivusilmällä että tää tapittaa mua ja sitten kun enemmän käännän päätäni naisen suuntaan niin tää säpsähtää ja äkkiä kääntää päänsä jonnekin muualle. Toki itsekin salaa katselen minkä kerkiän. Samaten jotain outoa piikittelyä ja leikkimielistä halventamista on kummankin osalta, vaikkakin kanssakäyminen muuten on koomisen tönkköä eikä oikein tiedä miten toisen kanssa pitäisi olla. Välillä voi tulla rohkaistumisen hetkiä niin että jompikumpi menee puhumaan toiselle hymy loistaen mutta nuokin kuivuu äkkiä kasaan kun toinen menee sitten aina niin puihin ettei tiedä miten reagoisi. Lähestyjä säikähtää tästä ja taas vetäytyy etäämmälle.

Tuntuu ettei tästä tämän kummempaa tulekaan kun näköjään kummallakin on niin suuria torjutuksi/hylätyksi tulemisen pelkoja ja touhu on vaan tällasta kepillä töksintää ja karkuun juoksemista. Nainen eronnut joku aika sitten ja itse en ole koskaan edes seurustellut.

• onihanaa

Mun mielestä ihastuminen on ihanaa. Mulle kuuluu: Kun näen ihastuksen alan jauhaa sekavaa. Tekee mieli piirrellä sydämiä joka paikkaan. Yöllä ei saa unta kun miettii kyseistä henkilöä. Päivät menee miettien miten saisi iskettyä pojan. Ajattelen koko ajan poikaa sillä se on niin ihana. Kavereiden kanssa ei tee muuta kun jauhaa vaan pojasta. (varmaan ottaa pattiin) haluaisi koko ajan laittaa whatsapissa viestiä mutta ei viitsi ahdistella. Lukemattomat muut oireet kuuluvat minulle kun ihastun. Ei äkkiä tule mieleen enempää. Mutta niin vielä se että ei voi olla tuijottamatta kun näkee sen<3 itellä meni zäänssit kokonaan poikaa kohden ku piti kiirehtiä. :c

• Anonyymi

Juu pitää paikkansa noi.
      Lisäksi: muna jäykistyy ja soossit ennen pitkää byysissä.
      Naisista en tiedä.
      Mitään.

• Anonyymi

Heh ”soossit ennen pitkää byysissä.”
        Mies opetan naisista voit opettaa mua miehistä tarkoitan itestäs 😊😇

• Anonyymi

Ei ainakaan omalla kohdallani (nainen) pidä oukein mikään noista paikkaansa. Musta tulee rennompi ja sosiaalisempi sellaisen kanssa, johon olen tykästynyt. Normaalistihan mä lähinnä vain kuuntelen hiljaa, kun muut puhuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      324
      4158
    2. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2073
    3. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      155
      1814
    4. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      74
      1371
    5. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1225
    6. Lapsiporno sallittava sanoo persuehdokas

Kyllä, luit oikein. Vaaleissa ehdolla oleva persu haluaa sallia lapsipornoa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/932
      Perussuomalaiset
      168
      872
    7. Jos näet kaivattuasi

Niin tiedätkö mitä hän haluaisi?
      Ikävä
      81
      861
    8. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      81
      823
    9. Se vaan on faktaa että kepun ehdokas Sami Mäkinen poistettiin riparilta isosena

Miksi yritettiin vaieta? Tapauksesta jo ainakin kaksi tai kolme viikkoa. Sami Mäkinen on kuntavaaliehdokas ja tällainen
      Haapavesi
      20
      774
    10. Tiedätkö että

Tykkään susta ihan liikaa
      Ikävä
      28
      746
    Aihe