Näitä galluppeja on varmaan ollut aiemminkin, mutta kerta kiellon päälle. Kyse on siis kaikista kaupoista löytyvistä peruskeppanoista, laatu- ja erikoisoluet jäävät tämän vertailun ulkopuolelle. Eli mikä seuraavista on mielestänne parasta saunajuomaa: Karhu, Karjala, Koff, Lapin Kulta, Olvi, Sandels.
Itseltä pojot Karhulle:
Maku
Väri
Etiketti
- Lasiin kaadettaessa vaahto olematon
Paras kotimainen massabulkki-saunakalja?
4
734
Vastaukset
- samuttaa janon
Ostan tarjouksessa olevaa, kaikki käy.
- Herra eversti
Sandels on suosikkini, ei koskaan tarjouksessa, mutta sen takia että onkin parasta bulkkia. Samat plussat kuin annoit Karhulle, ja sama miinuskin.
- nääs tre
Kyllä karhu muuttu,kun valmistus siirettiin Porista,jos
on vahaa karhua "viljan kuvat" ja uutta vierekkäi kyllä huomaan
eron.vaikke mitää muuta hyvää Porista ole sanottavanakaan.
Uudelle Karhulle:
- Maku
- Väri
- Etiketti - Fernando90
Meikäläisen ranking on seuraavanlainen:
1. Karhu
2. Sandels
3. Karjala
4. Olvi
5. Lapin Kulta
6. Koff
Karhu ja Sandels on todella hyviä bulkkioluita. Karjalaa tai Olvia ostan jos ovat tarjouksessa. Lapparista ja Koffista pysyn mahdollisimman kaukana, enkä osta niitä, vaikka kuinka halvalla niitä saisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501603Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 281138
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891094- 89996
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee191934Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi112903Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71824- 82821