MITEN JOKERIT VOI OLLA JUMBONA?

puolueeton katsoja

SIIS NIILLÄHÄN ON YKSI SM-LIIGAN SUURIMMISTA BUDJETEISTA?
EIKÖ RAHALLA SAAKAAN KAIKKEA?

MITEN JOKERIT VOI OLLA NOIN PASKA? :)

22

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasasasa

niin, ylivertainen mestarisuosikki taitaa pelata ens kaudella mestis kiekkoa...

• yx jätkä

Harkimo on itse parkunut että sm-liigassa on liikaa joukkueita mutta nyt äijä ei uskalla asiasta mitään puhua kun oma joukkue on jumbona!!!! Jokerit on sm-liigan häpeäpilkku!!mestikseen saisi tippua koko roskasakki!!Sport liigaan..

• narri
        yx jätkä kirjoitti:

Harkimo on itse parkunut että sm-liigassa on liikaa joukkueita mutta nyt äijä ei uskalla asiasta mitään puhua kun oma joukkue on jumbona!!!! Jokerit on sm-liigan häpeäpilkku!!mestikseen saisi tippua koko roskasakki!!Sport liigaan..

Aravirran pelastus. Harkimo saa tyydyttää potkujenanto viettiään Diilissä.

• hedge911
        yx jätkä kirjoitti:

aa anteeksi nyt taitaa harkimo vetä sanansa takas !!!!
        ihan oikein teille stadin pellet!!!!

• eljp
        yx jätkä kirjoitti:

onneksi sen naamataulu lähti niistä kuvioista pois :D en voi muuta sanoo enää, mutta mites ton sportin laita... pärjäiskö se liigassa ???

• -jiihoo-

huh, onneksi on vielä kuiteski ifk

• Ma tieta

Keväällä ifk kusee alleen jälleen ja silloin mä muistan luoda paskaa jullien niskaan tonneittain!

• lokf
        Ma tieta kirjoitti:

Keväällä ifk kusee alleen jälleen ja silloin mä muistan luoda paskaa jullien niskaan tonneittain!

ryssi ei

• tietokone

1-0 tappiolla oulussa

• kjlkjk

miten voi olla, kato kuka sitä lafkaa vetäää

• hehehehe
        kjlkjk kirjoitti:

miten voi olla, kato kuka sitä lafkaa vetäää

IFK alistaa ja jumbonarrit on pelkkä kälynen paskakasa ja täysin mestistasoa...

• rölöl
        hehehehe kirjoitti:

IFK alistaa ja jumbonarrit on pelkkä kälynen paskakasa ja täysin mestistasoa...

mut snadisti vähemmä

• eljp

asasasasa joka kirjoitit että jokerit pelaisi ensi vuonna mestistä on tällä hetkellä hyvin todennäköistä, ykköskenttä ei oo saanu juuri paljoa aikaseksi ainoastaan hentunen... no mutta näyttääpä niillä nyt menevän vähän paremmin tän valmentajan muutoksen myötä, mutta tuskin pitkään....

• VANHA KETTU

JOKERIT-JYP 4-2..KÄVIN KATTOO...SAAS NÄHDÄ MITEN SITTEN TORSTAINA PORISSA ÄSSIÄ VASTAAN JA LAUANTAINA HELSINGISSÄ..HPKOON VOITTO TAPPARASTA LÄMMITTI...OLEN AINA IHAILLUT KERHOA JO PITKÄÄN

• eljp
        VANHA KETTU kirjoitti:

JOKERIT-JYP 4-2..KÄVIN KATTOO...SAAS NÄHDÄ MITEN SITTEN TORSTAINA PORISSA ÄSSIÄ VASTAAN JA LAUANTAINA HELSINGISSÄ..HPKOON VOITTO TAPPARASTA LÄMMITTI...OLEN AINA IHAILLUT KERHOA JO PITKÄÄN

jep... voi olla että takkiin tulee mutta ei sitä koskaan tiedä, ässilläkin on ollut harvinaisen hyvä vuosi viime vuoteen verrattuna ja olen kyllä ylpeä heistä, mutta jokerit on/oli ennakkosuosikki jo ennen kauden alkua, noloa jos voisin sanoa tämän hetken tilanteen perusteella, ja joukkue on kaiken lisäksi myös panostanut rahallisesti eniten ?? ja eikös heillä olekkin kauden kovapalkkaisimmat miehet ainakin pirnes taitaa olla koko kauden kovapalkkaisin (?)

• muitf

"...vähän paremmin tän valmentajan muutoksen myötä, mutta tuskin pitkään...."
        Ai että vähän paremmin:)))
        Brenberg jatkaa loppukauden ja vielä on tulossa 2-3 uutta pelajaa. Jos Joe Rullier pelaa kuten osaa,melkovarmasti hänkin jatkaa try-out:n jälkeen.
        Maakunnissa ollaan huolestuneita......

• eljp
        muitf kirjoitti:

Brenberg jatkaa loppukauden ja vielä on tulossa 2-3 uutta pelajaa. Jos Joe Rullier pelaa kuten osaa,melkovarmasti hänkin jatkaa try-out:n jälkeen.

:D hahha nii no jooo, mutta ei niillä oo nyt ollu niin montaa tappioo putkeen kun alkukaudesta :) nii ja niittenhän piti pelata koko kausi ilman ulkomaalais vahvistuksia... hmm ei taida onnistua :D

• jkrit
        eljp kirjoitti:

:D hahha nii no jooo, mutta ei niillä oo nyt ollu niin montaa tappioo putkeen kun alkukaudesta :) nii ja niittenhän piti pelata koko kausi ilman ulkomaalais vahvistuksia... hmm ei taida onnistua :D

..ne täytyy ajoittain päivittää;)

• eljp
        jkrit kirjoitti:

..ne täytyy ajoittain päivittää;)

se on kyllä NIIIIN totta!!

• PoikaKotiin!
        muitf kirjoitti:

Jokerit on nykyisin aika hankalasti voitettava jengi.
        Voi hel... jos huhut Stapletonin ja Nylanderin tulosta pitää paikkansa....

• hhaha
        PoikaKotiin! kirjoitti:

Jep jep.. XD

• eljp
        PoikaKotiin! kirjoitti:

hyvä vaan ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe