SIIS NIILLÄHÄN ON YKSI SM-LIIGAN SUURIMMISTA BUDJETEISTA?
EIKÖ RAHALLA SAAKAAN KAIKKEA?
MITEN JOKERIT VOI OLLA NOIN PASKA? :)
MITEN JOKERIT VOI OLLA JUMBONA?
22
511
Vastaukset
- asasasasa
niin, ylivertainen mestarisuosikki taitaa pelata ens kaudella mestis kiekkoa...
- yx jätkä
Harkimo on itse parkunut että sm-liigassa on liikaa joukkueita mutta nyt äijä ei uskalla asiasta mitään puhua kun oma joukkue on jumbona!!!! Jokerit on sm-liigan häpeäpilkku!!mestikseen saisi tippua koko roskasakki!!Sport liigaan..
- narri
yx jätkä kirjoitti:
Harkimo on itse parkunut että sm-liigassa on liikaa joukkueita mutta nyt äijä ei uskalla asiasta mitään puhua kun oma joukkue on jumbona!!!! Jokerit on sm-liigan häpeäpilkku!!mestikseen saisi tippua koko roskasakki!!Sport liigaan..
Aravirran pelastus. Harkimo saa tyydyttää potkujenanto viettiään Diilissä.
- hedge911
yx jätkä kirjoitti:
aa anteeksi nyt taitaa harkimo vetä sanansa takas !!!!
ihan oikein teille stadin pellet!!!! - eljp
yx jätkä kirjoitti:
onneksi sen naamataulu lähti niistä kuvioista pois :D en voi muuta sanoo enää, mutta mites ton sportin laita... pärjäiskö se liigassa ???
- -jiihoo-
huh, onneksi on vielä kuiteski ifk
- Ma tieta
Keväällä ifk kusee alleen jälleen ja silloin mä muistan luoda paskaa jullien niskaan tonneittain!
- lokf
Ma tieta kirjoitti:
Keväällä ifk kusee alleen jälleen ja silloin mä muistan luoda paskaa jullien niskaan tonneittain!
ryssi ei
- tietokone
1-0 tappiolla oulussa
- kjlkjk
miten voi olla, kato kuka sitä lafkaa vetäää
- hehehehe
kjlkjk kirjoitti:
miten voi olla, kato kuka sitä lafkaa vetäää
IFK alistaa ja jumbonarrit on pelkkä kälynen paskakasa ja täysin mestistasoa...
- rölöl
hehehehe kirjoitti:
IFK alistaa ja jumbonarrit on pelkkä kälynen paskakasa ja täysin mestistasoa...
mut snadisti vähemmä
- eljp
asasasasa joka kirjoitit että jokerit pelaisi ensi vuonna mestistä on tällä hetkellä hyvin todennäköistä, ykköskenttä ei oo saanu juuri paljoa aikaseksi ainoastaan hentunen... no mutta näyttääpä niillä nyt menevän vähän paremmin tän valmentajan muutoksen myötä, mutta tuskin pitkään....
- VANHA KETTU
JOKERIT-JYP 4-2..KÄVIN KATTOO...SAAS NÄHDÄ MITEN SITTEN TORSTAINA PORISSA ÄSSIÄ VASTAAN JA LAUANTAINA HELSINGISSÄ..HPKOON VOITTO TAPPARASTA LÄMMITTI...OLEN AINA IHAILLUT KERHOA JO PITKÄÄN
- eljp
VANHA KETTU kirjoitti:
JOKERIT-JYP 4-2..KÄVIN KATTOO...SAAS NÄHDÄ MITEN SITTEN TORSTAINA PORISSA ÄSSIÄ VASTAAN JA LAUANTAINA HELSINGISSÄ..HPKOON VOITTO TAPPARASTA LÄMMITTI...OLEN AINA IHAILLUT KERHOA JO PITKÄÄN
jep... voi olla että takkiin tulee mutta ei sitä koskaan tiedä, ässilläkin on ollut harvinaisen hyvä vuosi viime vuoteen verrattuna ja olen kyllä ylpeä heistä, mutta jokerit on/oli ennakkosuosikki jo ennen kauden alkua, noloa jos voisin sanoa tämän hetken tilanteen perusteella, ja joukkue on kaiken lisäksi myös panostanut rahallisesti eniten ?? ja eikös heillä olekkin kauden kovapalkkaisimmat miehet ainakin pirnes taitaa olla koko kauden kovapalkkaisin (?)
- muitf
"...vähän paremmin tän valmentajan muutoksen myötä, mutta tuskin pitkään...."
Ai että vähän paremmin:)))
Brenberg jatkaa loppukauden ja vielä on tulossa 2-3 uutta pelajaa. Jos Joe Rullier pelaa kuten osaa,melkovarmasti hänkin jatkaa try-out:n jälkeen.
Maakunnissa ollaan huolestuneita...... - eljp
muitf kirjoitti:
Brenberg jatkaa loppukauden ja vielä on tulossa 2-3 uutta pelajaa. Jos Joe Rullier pelaa kuten osaa,melkovarmasti hänkin jatkaa try-out:n jälkeen.
Maakunnissa ollaan huolestuneita......:D hahha nii no jooo, mutta ei niillä oo nyt ollu niin montaa tappioo putkeen kun alkukaudesta :) nii ja niittenhän piti pelata koko kausi ilman ulkomaalais vahvistuksia... hmm ei taida onnistua :D
- jkrit
eljp kirjoitti:
:D hahha nii no jooo, mutta ei niillä oo nyt ollu niin montaa tappioo putkeen kun alkukaudesta :) nii ja niittenhän piti pelata koko kausi ilman ulkomaalais vahvistuksia... hmm ei taida onnistua :D
..ne täytyy ajoittain päivittää;)
- eljp
jkrit kirjoitti:
..ne täytyy ajoittain päivittää;)
se on kyllä NIIIIN totta!!
- PoikaKotiin!
muitf kirjoitti:
Maakunnissa ollaan huolestuneita......Jokerit on nykyisin aika hankalasti voitettava jengi.
Voi hel... jos huhut Stapletonin ja Nylanderin tulosta pitää paikkansa.... - hhaha
PoikaKotiin! kirjoitti:
Jokerit on nykyisin aika hankalasti voitettava jengi.
Voi hel... jos huhut Stapletonin ja Nylanderin tulosta pitää paikkansa....Jep jep.. XD
- eljp
PoikaKotiin! kirjoitti:
Jokerit on nykyisin aika hankalasti voitettava jengi.
Voi hel... jos huhut Stapletonin ja Nylanderin tulosta pitää paikkansa....hyvä vaan ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776