ihmettelen...

annafani4eva

ihmettelen kun media niin hehkuttaa annaa. ennen kuin levy edes oli kaupoissa niin hehkutettiin että anna myi kultaa. todellisuudessa kaupat tilasivat niin paljon levyä ennakkoon. tämä on periaatteessa ihmisten kusettamista... ja kuinkas sitten kävikään? ei päässyt suomen albumilistan top1 paikalle vaikka noilla myynneillä olisi pitänyt päästä. onko missään OIKEAA tietoa paljonko annan uusin levy on myynyt? tuskin kultaa.
ja sitten tämä uusin hehkutus ku anna pääsi jonnekki brittipurkkapop listalle?? onko se hehkuttamisen arvoista jos pääsee jonnekkin homoradion soittolistalle briteissä?

7

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

No ei todellakaan ole hehkuttamisen arvoista, enkä sano tätä että olisin kateellinen, mutta kun se on niin tavallista purkkapoppia että en sitä henk.koht. kauaa kestäisi.

• vaan

toistaa Sonyn niille lähettämää markkinointi tiedotetta. Tekstihän löytyy Sonyn sivulta. Tällaista tämä tiedonvälitys nykyään on, että toistetaan kaikki sanasta sanaan, mitä yritykset suoltaa tuotteistaan ilman, että yhtään kyseenalaistettaisiin niiden promoamista. Voishan Matti Nykäsen tai Tukiaisenkin levy-yhtiöt tiedottaa, että ko artistit valloittaa listoja, ja toimittajat toistaisivat ne faktana.

• oree

eräistä voi tuntua pahalta! Onko kateus tuon arvoista? Onko Annan menestys teiltä pois?

• oire
        oree kirjoitti:

eräistä voi tuntua pahalta! Onko kateus tuon arvoista? Onko Annan menestys teiltä pois?

ja homojen suosikki joten ei ole pois meiltä heteroilta.

• sdgvsdgs
        oree kirjoitti:

yläoleva kirjoittajahan oli vain mediakriittinen :)

• Huomioita
        sdgvsdgs kirjoitti:

yläoleva kirjoittajahan oli vain mediakriittinen :)

Jep, jollain syillähän joidenkin katkerien ja lapsellisten pitää aina oikeuttaa latistaminen ja väheksyntä artistin menestyessä.

• skfsdog
        Huomioita kirjoitti:

Jep, jollain syillähän joidenkin katkerien ja lapsellisten pitää aina oikeuttaa latistaminen ja väheksyntä artistin menestyessä.

on tärkeä asia nykypäivänä, eikö teille opeteta sitä koulussa? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe