IDIOOTTISUOMALAISET!!

aNNAFANI FOREVER

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=233296&page=3

lUKEKAA OIKEESTI NOIT KOMMENTTEJA, KATEELLISET PISSIKSET JA RUMAT TYPERYKSET EI VAAN YMMÄRRÄ MITÄÄN HYVIMMÄSTÄ MUSIIKISTA MITÄÄN!!!!

ANNA ON PATAS JA KAUNEIN JA IHANIN!!!!!!! aNNA MÄ RAKASTAN SUA IKUISESTI!!

12

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsjuppi

      Noitten mitätöivät kommentit voi jättää omaan surkeaan arvoonsa. Tota samaa harrastetaan tälläkin palstalla jatkuvasti.Mitä välii, Anna menestyy ja tienaa paremmin kuin hyvin.

    • Idiootit...

      Jjjust... Okei.

    • Jeelo -84

      Ensinnäkin, mistä tiedät että kirjoittajat ovat "kateellisia pissiksiä ja rumia typeryksiä"? Taidat vain itse harmistua, kun niin moni ei pidäkään Annasta, vai mitä?
      Toiseksi, opettele kirjoittamaan.

    • Tuumailija

      Ootteko muuten huomanneet, että esim. Kristiina ja Chisu vetoaa useampaan ikäluokkaan kuin Anna? En siis sano tätä ilkeyttäni, mutta kun huomasin Youtubea selaillessani että näiden kahden videoita on katsottu huomattavasti enemmän kuin Annan videoita, ja kommentitkin ovat paljon... kypsempiä ja positiivisempia (monipuolisempia kuin ANNA

      • Annoja kuuntelin

        Oon mä ainakin huomannut saman. Itse asiassa mä tykkäsin ennen annasta mut nykyään kuuntelen enemmän Anna puuta!


    • Kalle Kustaa

      Hieno juttu että huomasit, että moni ei pidä Annasta...

    • Hullua

      Opettele KIR-JOIT-TA-MAAN

      Jestas... Ja eihän tuo mikään yllätys ollut että Anna saa ihmisiltä negatiivista palautetta. Vai oliko?

    • Kurjaa.....

      Hah, onko tuo tosiaan ensimmäinen kerta kun luet joidenkin imisten haukkuja Annasta? No jo on kumma, minä näen niitä viihdeuutisissa (kommentit) useinkin.

    • iiiitu

      Anna ei ilmeisesti ole lesbo, koska on seukannut Panun ja Joonaksen kanssa. voithan sä Annaa rakastaa yksipuolisesti ja varmaan joskus löydät tytön joka rakastaa sua takaisin.

      • oree

        työttömät läskipäät kerääntyneet miettimään syntyjä syviä!


      • Beaty ---
        oree kirjoitti:

        työttömät läskipäät kerääntyneet miettimään syntyjä syviä!

        Voin ihan vapaasti sanoa että en ole työtön enkä ole edes läskipää! Kauniimpi kuin Anna, ettäs tiedät. OOOooo-oooo....


    • .,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.

      Anna on patas? Vaan missäs on kattila?


      MUAAAHAHAHHAHAAAAA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe