http://www.cosmopolitan.fi/
katsokaa oikeaan kulmaan, siinä tököttää koko suomen pikku patukka Anna Abreu! :)
Voi, että kun tyttönen näyttää edelleen siltä 13-vuotiaalta pikkutytöltä joka on yritetty
stailata seksikkääksi. Kivasti muuten muokattu taas Annan kuvaa.. :p
http://blogit.cosmopolitan.fi/
Tässä taas Jenni Vartiainen Cosmonkannessa, Jenni sentään pääsi myös Meksikon
lehdenkanteen. ;)
http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20080229091415790.jpg
Patukka on ängenny Cosmopolitanin kanteen
13
643
Vastaukset
- Tuumailija
Voi sitä lapsukaista... Kyllä sekin on niin muuttunut Idols-ajoista, ja pakko sanoa että en ole iloinen asiasta. Tylsempäähän se nykyään on, musiikki ja ulkonäkö.
- Kaikki eivät tykkää
Hehe, tuo kommentti on aika paikkansa pitävä... Siis tämä näin:
"Kyllä on Cosmon taso laskenut jos pitää joku Idols-finalisti Anna Abreu pistää kanteen."
Nimimerkki "huohhh"- fgeessst
hyvä kuva annasta kuten aina , mielipiteitä näkyy olevan suuntaan jos toiseen mutta sehän kuuluu aina asiaan . meikä on seurannut annan vaiheita alusta alkaen ja kyllä on ilo seurata kun on nuori lahjakas artisti joka on ehdoton ykkönen .
- .hjghjfhg.
fgeessst kirjoitti:
hyvä kuva annasta kuten aina , mielipiteitä näkyy olevan suuntaan jos toiseen mutta sehän kuuluu aina asiaan . meikä on seurannut annan vaiheita alusta alkaen ja kyllä on ilo seurata kun on nuori lahjakas artisti joka on ehdoton ykkönen .
"joka on ehdoton ykkönen .
Niin kun... Missä on ehdoton ykkönen?
- tiiirri
tunnetuin pissis sopii hyvin pissis-lehden kanteen. muiden maiden cosmojen kanteen anna ei varmaan kelpaa tai riippuu tietenkin siitä kuinka hyvin photoshoppaus on onnistunut.
- .hjghjfhg.
Näinpä, oon samaa mieltä kanssasi. Ja hei, en ole edes kateellinen Annalle, vähän hyvin!
- oree
se Suomen kansan pahoinvointi!
- peeeekki
Anna-fanit ovat saaneet Annalta hienosti pontta tähän Suomi vihaan...
''Täällä näkyy taas
oree27.11.2009 01:18
se Suomen kansan pahoinvointi! '''
Itsekkin ilmeisesti olet suomalainen, jos sinulla onm paha olla, niin voivoi, mutta älä yleistä.
Minä ainakin voin mainiosti! :) - q werty
Totta! Sit voidaan hyvin kun on suollettu negatiivista sontaa palsta täyteen.
- cosmou
tosi pahasti kieroon tos kannessa.
- Eepa
Mä huomasin kanssa saman, ja katsokaa tota vasenta kättä, se on tossa ihan turhanpanttina.
- ----::----
Eepa kirjoitti:
Mä huomasin kanssa saman, ja katsokaa tota vasenta kättä, se on tossa ihan turhanpanttina.
Tosin niin on tuo oikeakin, ihan kuin Anna olisi juuri nostamassa helmaa ylös jotta pääsisi pissalle.
- sdgsdgsg
----::---- kirjoitti:
Tosin niin on tuo oikeakin, ihan kuin Anna olisi juuri nostamassa helmaa ylös jotta pääsisi pissalle.
helmojaan ylös ihan muuten vaan, niinkuin siinä musavideossa? tai kai siinäkin joku pointti on, saada miespuoliset kuuntelijat ostamaan levy tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009